baby 8+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.424 visninger
57 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

NinaNymannMadsen

her er et billed fra igår af maven hvor jeg er 8+2.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Happiness

Flot mavse! Og vildt at man allerede kan se det så tydeligt!

Anmeld

28. februar 2011

sweet

Astasmor skriver:

her er et billed fra igår af maven hvor jeg er 8+2.

fin mave  jeg vil også gerne selv over de første 12 uger... skal dog til scanning her den 7 marts for at få tjekket om den lille spire lever fordi jeg har tabt så mange gange før... men tror mange er nervøse indtil de er de 12 uger henne

Anmeld

28. februar 2011

Moar2011

flooot men hold da op den vokser

Anmeld

28. februar 2011

NinaNymannMadsen

MaybeMe skriver:

Flot mavse! Og vildt at man allerede kan se det så tydeligt!

mange tak.
ja det syntes jeg også, men det er også nr 2 jo så, om min datter er kun 1 år og 8 mdr gammel så det ikke fordi det vildt længe siden jeg sidst var gravid jo.

Anmeld

28. februar 2011

NinaNymannMadsen

sweet skriver:

fin mave  jeg vil også gerne selv over de første 12 uger... skal dog til scanning her den 7 marts for at få tjekket om den lille spire lever fordi jeg har tabt så mange gange før... men tror mange er nervøse indtil de er de 12 uger henne

ja det forstår jeg sku godt.
har godt læst du har mistet før mange gange, håber for jer at den blir der inde og alt er med den.
har aldrig før mistet så ved ikke hvordan det er eller noget som helst.

Anmeld

28. februar 2011

NinaNymannMadsen

Babyklar skriver:

flooot men hold da op den vokser

ja det kan man også se når man ser de andre billeder jeg har her inde af maven.

Anmeld

28. februar 2011

sweet

Astasmor skriver:

ja det forstår jeg sku godt.
har godt læst du har mistet før mange gange, håber for jer at den blir der inde og alt er med den.
har aldrig før mistet så ved ikke hvordan det er eller noget som helst.

man må sige du har en fin bule af du ikke er længere henne... det må være skønt at kunne se allerede nu at man er gravid

er nu sikker på den nok skal blive der inde ved dig

Anmeld

28. februar 2011

NinaNymannMadsen

sweet skriver:

man må sige du har en fin bule af du ikke er længere henne... det må være skønt at kunne se allerede nu at man er gravid

er nu sikker på den nok skal blive der inde ved dig

mange tak det er også nr 2 jo. der kommer til at være næsten 2½ år mellem dem.
det er vildt man kan se det men dejligt også bare at kan se forskellen allerede i stedet for at man går og slet ikke forstår hvor maven bliver af. men det kommer jo, og det ved jeg jo fra før.

det tror jeg også, har slet ingen tegn på andet. har de kramper man nu har en gang i mellem og det er så det. og kvalmen har jeg da også men det er meget normalt jo.

Anmeld

28. februar 2011

sweet

Astasmor skriver:

mange tak det er også nr 2 jo. der kommer til at være næsten 2½ år mellem dem.
det er vildt man kan se det men dejligt også bare at kan se forskellen allerede i stedet for at man går og slet ikke forstår hvor maven bliver af. men det kommer jo, og det ved jeg jo fra før.

det tror jeg også, har slet ingen tegn på andet. har de kramper man nu har en gang i mellem og det er så det. og kvalmen har jeg da også men det er meget normalt jo.

ja er det ikke også noget med at man hurtiger kan se maven vokse når man skal have nr 2 syntes jeg ihvertfald jeg har hørt et sted??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.