baby 8+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

NinaNymannMadsen

sweet skriver:

ja er det ikke også noget med at man hurtiger kan se maven vokse når man skal have nr 2 syntes jeg ihvertfald jeg har hørt et sted??

jo det skulle være meget rigtig. men tror også det alt efter hvor lang tid der er mellem børnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

sweet

Astasmor skriver:

jo det skulle være meget rigtig. men tror også det alt efter hvor lang tid der er mellem børnene.

ja det har du nok ret i

Anmeld

28. februar 2011

NinaNymannMadsen

sweet skriver:

ja det har du nok ret i

ja men jeg vid det virkelig ikke. det kunne jeg bare forestille mig.

Anmeld

28. februar 2011

Enayia

Astasmor skriver:

her er et billed fra igår af maven hvor jeg er 8+2.

Sikke en smuk baby hule! Den er godt nok blevet stor allerede! Tak for kigget

Anmeld

28. februar 2011

NinaNymannMadsen

Enayia skriver:

Sikke en smuk baby hule! Den er godt nok blevet stor allerede! Tak for kigget

mange tak. ja det syntes jeg også den er. men dejligt man kan se den vokser.

Anmeld

28. februar 2011

Enayia

Astasmor skriver:

mange tak. ja det syntes jeg også den er. men dejligt man kan se den vokser.

Ja bestemt! Kan ikke komme i tanke om noget mere livsbekræftende end en gravid mave!

Anmeld

28. februar 2011

NinaNymannMadsen

Enayia skriver:

Ja bestemt! Kan ikke komme i tanke om noget mere livsbekræftende end en gravid mave!

nej nemlig. det er bare så dejligt. nu glæder jeg mig også vildt til at høre den, og se den og finde ud af hvad det er for en der gemmer sig der inde. og mærke den sparke.

Anmeld

28. februar 2011

Enayia

Astasmor skriver:

nej nemlig. det er bare så dejligt. nu glæder jeg mig også vildt til at høre den, og se den og finde ud af hvad det er for en der gemmer sig der inde. og mærke den sparke.

Det kan jeg skisme godt forstå. Det er jo ikke sikkert der går så længe igen. Jeg mærkede liv rigtig tidligt i mine gravditeter! Glæder mig til at følge din mave, hvis du da deler det med os herinde

Anmeld

28. februar 2011

NinaNymannMadsen

Enayia skriver:

Det kan jeg skisme godt forstå. Det er jo ikke sikkert der går så længe igen. Jeg mærkede liv rigtig tidligt i mine gravditeter! Glæder mig til at følge din mave, hvis du da deler det med os herinde

nemlig. syntes allerede men det nok bare mig, at der er nogen bobler i maven som ikke bare er gasser. det kan godt være ønske tænkning.

jeg deler billeder hver uge og regner da med at dele mere når der er mere at dele.

Anmeld

2. marts 2011

Nadia&Daniel

Ej hvor sjovt. Har lige set dit mavebillede på facebook (vi har fælles ven), og jeg synes den var/er så fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.