michelledam skriver:
hej piger jeg har nogle spørgsmål omkring kejsersnit, da jeg ikke ved ret meget om det. kæresten og jeg har nemlig snakket om at jeg måske skulle få det taget. Da jeg frygter rigtig meget en alm. fødsel pga mit piskesmæld og jeg ikke vil være istand til at være i den der ligge/sidde stilling pga min nakke. Jeg er nu egentlig ikke bange for selve de de smerter der ville komme i en alm. fødsel men da mit piskesmæld går ned i ryggen og er det svært for mig at se positivt på en alm. fødsel.
spørgsmålene er så:
hvem skal man snakke med om, om at få kejsersnit?
hvordan foregår et kejsersnit? får man barnet op til sig med det samme eller går der tid før man får den bette op til sig?
hvordan er det med healing bagefter?
og hvordan er det med amningen kan man dette?
hilsen michelle
Hej..
Jeg helede hurtigt og fint...jeg ammmede uden problemer, det skulle ikke have noget at sige om det er den ene eller anden måde i forhold til amning.
Jeg fik en henvisning til en læge på sygehuset og talte med denne om mit ønske..du har ret til ks, så du skal bare stå fast.
Ja, jeg fik barnet op...dog kun med den sidste at han var med på opvågning, men det tror jeg de gør alle steder nu.
Det er 9 år siden jeg krævede det første ks og der var det ikke så normalt som nu, så tror ikke du får de store problemer med det.
Held og lykke..
Anmeld