Kan ikke holde på sutten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

sarahb

Bryndis skriver:

Er det ikke dem der er gennemsigtige?
De hedder NUK dem jeg bruger. Og han har også den der hedder str. 1 men det er som om at den er for lille og nr. to er nærmest for stor.

jo det er dem der er gennemsigtige, de er dem vi har haft held med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Bryndis

MorTilMalene skriver:

det problem havde vi også i starten.. så købte jeg jumbo sutter som rigtig hedder 18 mrd + og dem holder hun fint hele natten.. de er godt nok ikke kønne og fylder HELE hendes lille hoved men hun kan holde dem..

Er det dem med rund sut?

Anmeld

28. februar 2011

Bryndis

sarahb skriver:

jo det er dem der er gennemsigtige, de er dem vi har haft held med..

Okey dem vil jeg lige prøve og købe og så se om det måske kan hjælpe. Jeg vil nemlig helst ikke bruge de runde sutter da jeg har en idé om at barnet får rund mund af det.

Anmeld

28. februar 2011

MorTilMalene

Bryndis skriver:

Er det dem med rund sut?

ja det er det.. sutten er rigtig stor men ikke så stor så de bliver kvalt i den..

Anmeld

28. februar 2011

sarahb

Bryndis skriver:

Okey dem vil jeg lige prøve og købe og så se om det måske kan hjælpe. Jeg vil nemlig helst ikke bruge de runde sutter da jeg har en idé om at barnet får rund mund af det.

jeg bryder mig heller ikk om dem med runde hoveder synes det ser mærkeligt ud når de sutter på dem osv

Men avent 0-3 mdr er fantastiske her.

Anmeld

28. februar 2011

Bryndis

sarahb skriver:

jeg bryder mig heller ikk om dem med runde hoveder synes det ser mærkeligt ud når de sutter på dem osv

Men avent 0-3 mdr er fantastiske her.

Ja det syns jeg også. Og med det smil den store har fået af at bruge ovale sutter så vil jeg KUN bruge de ovale. Det smil er ikke til at stå for

Anmeld

28. februar 2011

sarahb

Bryndis skriver:

Ja det syns jeg også. Og med det smil den store har fået af at bruge ovale sutter så vil jeg KUN bruge de ovale. Det smil er ikke til at stå for

hihi

Anmeld

28. februar 2011

Mor1012

NUK sutterne , super gode! dem fra føtex, eller KIWI. dem som bare er helt lige, uden hak i mv...

Min pige har heller ikk kunnet holde på den, før nu ca så mon ik det bliver bedre med tiden. min pige er 14uger

Anmeld

28. februar 2011

Mor1012

prøv LIG DYNEN I SENGEN ELLER LIFTEN, SÅ DEN LIGGER HALVT I LIFTEN OG HALVT UDENFOR. LIG HAM NED I, OG LIG RESTEN AF DYNEN OVER HAM OG TRYK DEN NED I SIDEN, SÅ DEN LIGGER FAST OMKRING. DEN VEJ HANS HOVED LIGGER, KAN DU RULLE EN STOFBLE, HÅNDKLÆDE MV, OG LIGGE SÅ DEN SKUBBER SUTTEN IND I MUNDEN. HÅBER DU FORSTÅR

Anmeld

28. februar 2011

Bryndis

Emilie2010 skriver:

prøv LIG DYNEN I SENGEN ELLER LIFTEN, SÅ DEN LIGGER HALVT I LIFTEN OG HALVT UDENFOR. LIG HAM NED I, OG LIG RESTEN AF DYNEN OVER HAM OG TRYK DEN NED I SIDEN, SÅ DEN LIGGER FAST OMKRING. DEN VEJ HANS HOVED LIGGER, KAN DU RULLE EN STOFBLE, HÅNDKLÆDE MV, OG LIGGE SÅ DEN SKUBBER SUTTEN IND I MUNDEN. HÅBER DU FORSTÅR

Ja det gav mening Må jeg lige afprøve i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.