1m1i1a skriver:
Fantastisk - FANTASTISK!!
Det er da en hel vild historie du har med dig
Men hold da op, hvor er den god!
Det må ha været noget af en rejse for dig, og ja din partner, og alligevel skulle det lykkeds jer selvom du havde fået en anden besked.
Tillykke med din gravidetet
- håber i får en skøn tid.
Og tusinde tak fordi du ga dig tid til st skrive så lang en besked. 
hejsa
Det var da så lidt, tror på at alt hvad vi oplever har en grund
og håber min historie måske kan indspirer nogen kvinder, til at holde fast i troen på at det godt kan lade sig gører, det taget bare sin tid, for nogen af os og at lægerne ikke altid har ret heldigvis
, jeg tror tit det tager lang tid, fordi det er et så stort ønske, man har at man tænker på det hele tiden sikkert ubevist/bevist, men man kan sku ikke lade vær
og også fordi hver gang folk ser en, skal de da lige så siger, efter at ha fået afvide at det stadig ikke er sket noget, er at man skal lade vær med at tænkte på det så skal det nok komme, ha ha ja sikke de kan og i 9 ud af 10 så er det folk der har børn i forvejen der er kloge
, og selv om det ikke er ondt ment så gør de det ikke nemmer, jeg sage til folk her for et lille år siden at nu gad jeg ikke hører merer snak om hvordan det gik med projekt baby, for det var uskudt pga skole og så skete det.
Du kan tro at vi glæder os det er vores største ønske som er ved at blive til virkelighed det er meget vildt og lidt skræmmene. med skønt
.
Håber virkelig snart at i har heldet med jer på den ene eller anden måde
jeg
finger for jer og sender dig alt det baby støv jeg har i overskud
Anmeld