Hvor mange har prøvet over 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

CamillaValby

For os tog det næste tre år, med en masse bump på vejen.

Men nu er det lykkes og jeg HÅBER at det vil blive inde i maven

Som du selv skriver, få skiftet læge. Der er ikke noget værre end læger der ikke tager en seriøst. Jeg for at den er der for jer meget snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Kruse90

Vi har forsøgt i 2 år her til april

Håber snart vi får grønt lys til behandling. Vejen hertil har været ufattelig lang og HÅRD!

Anmeld

28. februar 2011

Mellepige

Rsa skriver:

Det tog os et år om at blive gravid.... Jeg var ligesom du selv beskriver, ved at gå ud af mit gode skind. Troede ikke på det ville lykkedes

Bedst som jeg egentlig mentalt havde opgivet drømmen om, at skulle have vores ønskebarn, wupti - var jeg gravid og har i dag  vores dejlige datter Elena på 10 uger

Tror også det handler om, hvor meget man mentalt stresser over, at ville være gravid! Er man mere afslappet, hvilket jeg godt ved er svært, kommer det også nemmere da kroppen mm. ikke er så anspændt hele tiden.

Pøj pøj

Åhh hvor dejligt  Det letter virkelig på humøret..

Ja, det er skide svært at slappe af ang. det med at tænke på PB. Jeg får helt ondt i maven af det når det er helt værst, men ja SELVFØLELIG skal det nok lykkeds os  prøver jeg at sige til mig selv.

Tak for din fantastiske historie! og tillykke med din datter.

Anmeld

28. februar 2011

Mellepige

mahanna skriver:

hejsa

hvis du vil ha en solstråle historie så tror jeg at jeg har en at dele med dig. den er bare lidt lang men go

For 5 1/2 år siden fik jeg konstateret lymfe kræft, og det tog et halvt år med meget kræftig kemo at blive rask, men jeg blev det dog, og til den sidste samtale med lægen, fik jeg en af de værste beskeder, man kan gi en ung kvinde på 20 som altid har ønsket børn, jeg fik afvide at med den form for kemo jeg hadet fået var chancen for at blive gravid uden hjælp 1 :100.000 kvinder og de hadet yder merer fundet ud af at min ene ægstok var lukket fra naturens side, men den kunne nok åbnes når det blev aktuelt, men jeg skulle ikke håbe for meget på nogensinde at få en barn af mit eget, da kemoen højst sansynligt hadet ødelagt mine resterne æg, men jeg skulle værer glad for at værer rask, efter kun et 1/2 år.

Når men vi tog hjem og alle omkring mig blev ved med deres gode råd om at vi jo altid kunne adobterer et barn hvis alt andet mislykket, men det var ikke godt nok for mig, jeg ville ikke opgive min storer drøm om at slå alle ods og blive gravid på naturligvis, så vi startet stille og roligt med bare at ligge prevensionen og efter 4 år var jeg blevet en lille ekspert på ting man selv kan gører for at blive gravid, og det lykkedes så efter 1 år merer at blive gravid, detsværer holdte det kun 8 uger inden jeg mistede det, og med den røg min drøm, jeg ga op kunne ikke kæmpe merer, så jeg søgte ind på skole for at vidre udd mig og om det så ikke skete helt at sig selv for 22 uger siden fandt jeg ud af at jeg var gravid, og vendter mit mirakel barn den 29 juni 2011 og den har det super godt, jeg har fået en masse ekstra skanninger pga mit forløb, så det kan sagtens lykkes, man skal nogen gange bare lade tiden gå sin gang og så sker det når man mindst vendter det.  og det er det mest fantastiske overhovedet 

krydser  for at det os sker for jer

Fantastisk - FANTASTISK!!

Det er da en hel vild historie du har med dig  Men hold da op, hvor er den god!

Det må ha været noget af en rejse for dig, og ja din partner, og alligevel skulle det lykkeds jer selvom du havde fået en anden besked.

Tillykke med din gravidetet  - håber i får en skøn tid.

Og tusinde tak fordi du ga dig tid til st skrive så lang en besked.

Anmeld

28. februar 2011

Mellepige

MetteDN skriver:

Vi havde prøvet lidt over 2år, og lægen ville intet gøre.. så vi skiftede læge og han ville med det samme igang med at tage prøver. Mine prøver viste at jeg ingen ægløsning havde. Manden skulle derfor op og tjekkes om hans sæd var i orden, og så skulle jeg starte på hormonbehandling hvis det hele var i orden.

Nogle uger efter besluttede jeg at tage en graviditets test, fordi jeg var gået over tid, men egentlig mest for sjov. Og vupti, den var positiv, og har nu 3mrd til termin

Er sikker på det nok skal lykkeds for jer

Øv de læger er godt nok ikke særlig sammerarbejds -villige nogen gange!

Nåede du i hormon behandling, eller skete det på naturligvis? -For så må du jo ha haft æl alligevel, på det tidspunkt?  

Men hvor skønt, efter 2 år - så var det da også jeres tur! Men den kultur kø findes desværre ikke indefor PB  Godt det lykkeds jer  

Anmeld

28. februar 2011

Mellepige

CamillaValby skriver:

For os tog det næste tre år, med en masse bump på vejen.

Men nu er det lykkes og jeg HÅBER at det vil blive inde i maven

Som du selv skriver, få skiftet læge. Der er ikke noget værre end læger der ikke tager en seriøst. Jeg for at den er der for jer meget snart

3 år - bebs har godt nok lade vente på sig!  Mon ikke den bette spire er kommet for at blive

Nej, det er godt nok irriterende at de slet ikke tager en seriøst. Hun lød alt som om, hun troede jeg slet ikke vidste hvordan man lavet en baby

Håber du får en dejlig gravidetet!

Anmeld

28. februar 2011

Mellepige

Kruse90 skriver:

Vi har forsøgt i 2 år her til april

Håber snart vi får grønt lys til behandling. Vejen hertil har været ufattelig lang og HÅRD!

Øv  Håber det er jeres tur SNART!

Hvordan kan det være i ikke har fået grønt lys til behandling endnu?

Anmeld

28. februar 2011

CamillaValby

1m1i1a skriver:

3 år - bebs har godt nok lade vente på sig!  Mon ikke den bette spire er kommet for at blive

Nej, det er godt nok irriterende at de slet ikke tager en seriøst. Hun lød alt som om, hun troede jeg slet ikke vidste hvordan man lavet en baby

Håber du får en dejlig gravidetet!

Syntes faktisk at de fleste kvindelige læger er sådan, syntes ikke man høre så tit om de mandelige der er sådan.

Ja tre år er meget længe, men prøvede at tænke positivt og tænke på at nogle havde prøvet endnu længere tid end os.

Jeg håber da at den bliver, men tør slet ikke håbe på for meget endnu.

At det lykkes for jer meget snart

Anmeld

28. februar 2011

Millah

1m1i1a skriver:

på at blive gravide? - eller prøver i endnu?

Har lidt brug for en solstråle historie! Er godt nok ved at miste troen på vi kan blive gravide af os selv

Min læge vil ikke sende mig vidrer før der var gået 2 år, så jeg skal ha skiftet læge. Manden ska til læge på onsdag for at se, om han kan få lavet en sæd-prøve. Håber hans læge vil sende ham vidrer, så vi ikke står helt, og ikke ved hvad vi skal nu så.

Havde bare brug for at lufte lidt, og håber nogen af jer piger kender en god ende på en historien.

Vi har været igang i over 14 måneder nu  MVi blev eninge om at atge en snak med vores læge og han var ikke i tvivl, min mand skulle da tjekkes som det første og vi fik en seddel og fik afvide vi bare skulle ringe og bestille tid med det sammen  for vores læge.

Synes man høre om mange læger det siger at de mener man liiiiige skal prøve lidt længere tid som om de ikke forstår hvor vigtigt det er for "os" og få svar på vores spørgsmål

Vi har så fået afvide at der kun er 20 % af min mand sæd der er levende og kan "blive" til noget Så det er ikke sikkert vi kan lave et barn på "naturlig" vis, men der er en lille chance for at vi godt kan selv.

For at i snart får lov til og komme viderte i systemet

Og dun skal da osse lgie have et stoooor  med på vejen

Anmeld

2. marts 2011

mahanna

1m1i1a skriver:

Fantastisk - FANTASTISK!!

Det er da en hel vild historie du har med dig  Men hold da op, hvor er den god!

Det må ha været noget af en rejse for dig, og ja din partner, og alligevel skulle det lykkeds jer selvom du havde fået en anden besked.

Tillykke med din gravidetet  - håber i får en skøn tid.

Og tusinde tak fordi du ga dig tid til st skrive så lang en besked.

hejsa

Det var da så lidt, tror på at alt hvad vi oplever har en grund og håber min historie måske kan indspirer nogen kvinder, til at holde fast i troen på at det godt kan lade sig gører, det taget bare sin tid, for nogen af os og at lægerne ikke altid har ret heldigvis, jeg tror tit det tager lang tid, fordi det er et så stort ønske, man har at man tænker på det hele tiden sikkert ubevist/bevist, men man kan sku ikke lade vær og også fordi hver gang folk ser en, skal de da lige  så siger, efter at ha fået afvide at det stadig ikke er sket noget, er at man skal lade vær med at tænkte på det så skal det nok komme, ha ha ja sikke de kan og i 9 ud af 10 så er det folk der har børn i forvejen der er kloge , og selv om det ikke er ondt ment så gør de det ikke nemmer, jeg sage til folk her for et lille år siden at nu gad jeg ikke hører merer snak om hvordan det gik med projekt baby, for det var uskudt pga skole og så skete det.

Du kan tro at vi glæder os det er vores største ønske som er ved at blive til virkelighed det er meget vildt og lidt skræmmene. med skønt.

Håber virkelig snart at i har heldet med jer på den ene eller anden måde jeg  finger for jer og sender dig alt det baby støv jeg har i overskud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.