hejsa 
hvis du vil ha en solstråle historie så tror jeg at jeg har en at dele med dig. den er bare lidt lang
men go
For 5 1/2 år siden fik jeg konstateret lymfe kræft, og det tog et halvt år med meget kræftig kemo at blive rask, men jeg blev det dog, og til den sidste samtale med lægen, fik jeg en af de værste beskeder, man kan gi en ung kvinde på 20 som altid har ønsket børn, jeg fik afvide at med den form for kemo jeg hadet fået var chancen for at blive gravid uden hjælp 1 :100.000 kvinder og de hadet yder merer fundet ud af at min ene ægstok var lukket fra naturens side, men den kunne nok åbnes når det blev aktuelt, men jeg skulle ikke håbe for meget på nogensinde at få en barn af mit eget, da kemoen højst sansynligt hadet ødelagt mine resterne æg, men jeg skulle værer glad for at værer rask, efter kun et 1/2 år.
Når men vi tog hjem og alle omkring mig blev ved med deres gode råd om at vi jo altid kunne adobterer et barn hvis alt andet mislykket, men det var ikke godt nok for mig, jeg ville ikke opgive min storer drøm om at slå alle ods og blive gravid på naturligvis, så vi startet stille og roligt med bare at ligge prevensionen og efter 4 år var jeg blevet en lille ekspert på ting man selv kan gører for at blive gravid, og det lykkedes så efter 1 år merer at blive gravid, detsværer holdte det kun 8 uger inden jeg mistede det, og med den røg min drøm, jeg ga op kunne ikke kæmpe merer
, så jeg søgte ind på skole for at vidre udd mig og om det så ikke skete helt at sig selv for 22 uger siden fandt jeg ud af at jeg var gravid, og vendter mit mirakel barn den 29 juni 2011 og den har det super godt, jeg har fået en masse ekstra skanninger pga mit forløb, så det kan sagtens lykkes, man skal nogen gange bare lade tiden gå sin gang og så sker det når man mindst vendter det.
og det er det mest fantastiske overhovedet
krydser
for at det os sker for jer
Anmeld