på vej mod de 8 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Bom

noname skriver:

guuud ammer du stadig???

synes ham spiser meget/ofte eller ser det bare sådan ud???

Hvornår er barnet for stor til at blive amme så???

Jeg ammer stadig min guldklump på 9 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Corn

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Hvornår er barnet for stor til at blive amme så???

Jeg ammer stadig min guldklump på 9 mdr..

Hun mener ikke at han er for stor. Noname/navnesøster er bare forbavset over at jeg gør

Anmeld

28. februar 2011

NoName

Macaab skriver:

Hun mener ikke at han er for stor. Noname/navnesøster er bare forbavset over at jeg gør

Lige præcis, jeg ville da gerne amme caroline et par gange dagligt stadigvæk, men efter jeg fik min mens forsvandt mælken næsten og jeg forsøgte at holde gang i det med at amme så ofte som muligt, men hun gad ikke ligge der og blev vildt sur, og ja så gik det stille og roligt i sig selv...

Anmeld

28. februar 2011

Corn

noname skriver:

Lige præcis, jeg ville da gerne amme caroline et par gange dagligt stadigvæk, men efter jeg fik min mens forsvandt mælken næsten og jeg forsøgte at holde gang i det med at amme så ofte som muligt, men hun gad ikke ligge der og blev vildt sur, og ja så gik det stille og roligt i sig selv...

Ja Aslan-mut er også noget sur over over smagen, når mens er på visit... det forbandede skidt... Det er altid i vejen, især når man ikke lige står og skal "bruge" det

Anmeld

28. februar 2011

NoName

Macaab skriver:

Ja Aslan-mut er også noget sur over over smagen, når mens er på visit... det forbandede skidt... Det er altid i vejen, især når man ikke lige står og skal "bruge" det

man skal jo ikke bruge det til noget... øv

nu havde man lige vænnet sig til at det ikke var der skøøønt

Anmeld

28. februar 2011

Corn

noname skriver:

man skal jo ikke bruge det til noget... øv

nu havde man lige vænnet sig til at det ikke var der skøøønt

Så må vi lave nogen flere

Anmeld

28. februar 2011

Bom

Macaab skriver:

Helt okay, jeg skulle bare lige høre..

Jeg er nemlig blevet mødt med undrende øjne et par gange, over at jeg stadig ammer Matilde..  Folk synes hun er blevet for stor..  Men når vi begge nyder det, og hun også spiser almindelig mad som os andre, kan jeg desværre ikke set det forkerte i det.. Det er jo billig og praktisk..

Anmeld

28. februar 2011

NoName

Macaab skriver:

Så må vi lave nogen flere

tror ikke vi skal have flere

Anmeld

28. februar 2011

Corn

noname skriver:

tror ikke vi skal have flere

Seriøst???? Har I ikke kun én?

Anmeld

28. februar 2011

Corn

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Helt okay, jeg skulle bare lige høre..

Jeg er nemlig blevet mødt med undrende øjne et par gange, over at jeg stadig ammer Matilde..  Folk synes hun er blevet for stor..  Men når vi begge nyder det, og hun også spiser almindelig mad som os andre, kan jeg desværre ikke set det forkerte i det.. Det er jo billig og praktisk..

Det har jeg ikke været udefor, heller ikke med de andre. Jeg synes personligt først det bliver forkert/for meget/for længe når de er i stand til at gå, tale, osv selv, og selv hive op i blusen - så er det i overkanten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.