Børn døde pga mødrenes medicin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.968 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Janni.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

TbCp

Jeg synes godt nok ikke man får ret meget at vide i den artikel... kunne da godt have brugt mange flere oplysninger... det der gør jo ikke andet end at skræmme mødrene...

Anmeld

27. februar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Jeg synes godt nok ikke man får ret meget at vide i den artikel... kunne da godt have brugt mange flere oplysninger... det der gør jo ikke andet end at skræmme mødrene...

Nej, den er ret tynd Hvis der er noget om snakken (hvilket der sikkert godt kan være), så vil jeg gerne se nogle valide kilder, og ikke kun 10 linjer.

Det er ikke en kritik af TS!! Mere TV2, der netop, som TbCp skriver, blot sætter en skræk i livet på kommende mødre...

Anmeld

27. februar 2011

Janni.

Kan ske der kommer mere frem i lyset efter den artikel, jeg vil blot gøre opmærksom på det - selvom det er ganske få oplysninger 

Anmeld

27. februar 2011

TbCp

kitty skriver:

Nej, den er ret tynd Hvis der er noget om snakken (hvilket der sikkert godt kan være), så vil jeg gerne se nogle valide kilder, og ikke kun 10 linjer.

Det er ikke en kritik af TS!! Mere TV2, der netop, som TbCp skriver, blot sætter en skræk i livet på kommende mødre...

Lige præcis... hvad kan vi bruge det til!? Der må flere ting frem!

Anmeld

27. februar 2011

TbCp

Buito skriver:

Kan ske der kommer mere frem i lyset efter den artikel, jeg vil blot gøre opmærksom på det - selvom det er ganske få oplysninger 

Ja det må vi håbe, på flere oplysninger. Synes dog jeg har hørt om det før, så der må jo være flere oplysninger at få et eller andet sted...

Anmeld

27. februar 2011

MorTilMalene

åhhh blev sQ fandme bange da jeg hørte det i tvavisen her til aften.. har været på lige den medicin... men droppede alt medicin for lang tid siden.. men kom sådan til a tænke på hvis jeg stadig tog min med... åhh.. glad for jeg stoppede..

Anmeld

27. februar 2011

Janni.

TbCp skriver:

Ja det må vi håbe, på flere oplysninger. Synes dog jeg har hørt om det før, så der må jo være flere oplysninger at få et eller andet sted...

Kan se en anden TS har hørt om det i nyhederne i aften 

https://www.baby.dk/debat/93012pi1/ordet-er-frit/laegemidlet-fluoxetin-psykomarmaka----.aspx

Anmeld

27. februar 2011

Marco2

TV2 refererer til noget der er bragt i JyllandsPosten og i JP er der flere artikler vedrørende emnet og et interview med en kvinde der gennem sin graviditet tog antidepressive midler og hendes dreng døde 11 dage gammel pga medicinen.

SÅ hvis I kan nå det kan I jo købe JP for idag. Det er i sektionen Indblik. Synes det var så hårdt at læse og se billederne af den 11 dage gamle dreng.

Så man skal være varsom med alt den medicin der indtages mens man er gravid og ammer. 

AG

Anmeld

27. februar 2011

Janni.

Marco2 skriver:

TV2 refererer til noget der er bragt i JyllandsPosten og i JP er der flere artikler vedrørende emnet og et interview med en kvinde der gennem sin graviditet tog antidepressive midler og hendes dreng døde 11 dage gammel pga medicinen.

SÅ hvis I kan nå det kan I jo købe JP for idag. Det er i sektionen Indblik. Synes det var så hårdt at læse og se billederne af den 11 dage gamle dreng.

Så man skal være varsom med alt den medicin der indtages mens man er gravid og ammer. 

AG

Puha har ikke engang lyst til at købe avisen  Sikke en forfærdelig historie, men tak for oplysningen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.