Sødeste Bettemusen, hvor er det bare godt, du skriver, hvordan du har det! Jeg har jo også selv lidt af panik angst i maaange år og det er fandeme ikke for børn, kan vi hurtigt blive enige om.
Jeg har fået det meget bedre efter jeg fik NM bla. og jeg vil meget gerne tage en laaang snak med dig i morgen om den lorte tilstand, sådan en panikangst er.
Kan også sige, at noget af det, der altid har hjulpet mig, netop er at være fuldstændigt åben om det, sætte ord på, at man lige nu føler angsten komme rullende, har svært ved at trække vejret og tror man skal dø, for bare det at gøre det og mærke, at man bliver hørt og forstået, er med til at få en ud af den osteklokke fornemmelse, som angsten fører med og det gør, at den fortager sig.
Jeg håber, du vil snakke med mig i morgen, for jeg har faktisk aldrig mødt andre ansigt til ansigt, som ved, hvordan det føles at lide af den pest-angst. (L)
Knus fra Birgitte, som undskylder, hvis jeg vrøvler, men jeg har rigtig travlt og har ikke tid til at gennemlæse :$
Anmeld