update også mht til imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2008

Hyner

Loggidut skriver:

Bette dog, du er altså ikke den eneste nye, nej gem du angstanfaldet til jeg ligger med hovedet ned i Bm´s blomsterbed, og synger sonater for Kalaha, som klipper Susan, alt i mens at Nadi forsøger at dele os op i lige hold.
Bacon har iført os alle hatte, som vi kyler gennem rummet, hen i skødet på Ivf som forsøger at få styr på en blender uden låg...Bm står og råber nu er pizzaerne kommet, men det overhører vi fordi Hyner råber hun har Bajsere med fra tyskland, og Linemus hyler af grin fordi Grynt lige har indrømmet noget i en forskruet drukleg der handler om at drikke når man aldrig har gjort et eller andet nasty...

ja fik i styr på den?

jeg tror efterhånden ikke nogen kan sige vores fester ikke er morsomme!

Hold da op Loggi, det var sgu for sejt....

Så er jeg en selvskreven partycruser til de næste mange mange fester vi skal holde, hvis de kommer til at forgå sådan8(+o(8D(L):))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2008

Loggidut

ja men det er sådan de store træk over hvordan jeg ca. fornemmer det kommer til at gå...det er ihvertfald nogle af de ting jeg kan huske...måske blev jeg fuld...hmmm...måske er det derfor jeg kun kan det i store træk :S

Anmeld

3. oktober 2008

bette

Loggidut skriver:

Bette dog, du er altså ikke den eneste nye, nej gem du angstanfaldet til jeg ligger med hovedet ned i Bm´s blomsterbed, og synger sonater for Kalaha, som klipper Susan, alt i mens at Nadi forsøger at dele os op i lige hold.
Bacon har iført os alle hatte, som vi kyler gennem rummet, hen i skødet på Ivf som forsøger at få styr på en blender uden låg...Bm står og råber nu er pizzaerne kommet, men det overhører vi fordi Hyner råber hun har Bajsere med fra tyskland, og Linemus hyler af grin fordi Grynt lige har indrømmet noget i en forskruet drukleg der handler om at drikke når man aldrig har gjort et eller andet nasty...

ja fik i styr på den?

jeg tror efterhånden ikke nogen kan sige vores fester ikke er morsomme!

hehe lyder til i har det temmelig morsomt når i er sammen..
glæder mig til at møde jer alle..

men er samtidig også temmelig nervøs.. men det skal nok gå alt sammen:D
ihvertfald hvis det udarter sig sådan som du beskrev haha..

åhh loggi du er sku herlig(C)

Anmeld

3. oktober 2008

bette

Hyner skriver:

bette skriver:

Loggidut skriver:

hallo hvor er du bare sej Bette...er du vims, det kræver sgu mands mod at møde så mange IRL. og når du har det problem er du da bare endnu sejere...men det er nu ikke det jeg er så begejstret for...det er fandme vildt flot du tør stille op og fortælle at det er sådan du har det!

Jeg lover dig for din mavepind bliver gjort til skamme i morgen...næææ måske får du mavepine, men det er sgu kun af alle de sluch vi skal drikke!

Så bette...skide godt du tager tyren ved hornene...desuden er det også for sent at melde fra, for det ender bare med du bliver hentet så ...hæ hæ...jeg glæder mig til at møde verdens modigste Q i morgen!

haha altså loggi.. 8D
har faktisk sat og tænkt på at melde fra millioner af gange.. da jeg nævnte det for min mand igår.. var hans svar bare " NEJ du tage afsted.. basta..!"
såå havde vist ik så meget valg :))

Håber det skal gå.. selvom jeg sidder her og får lidt angst anfald lige nu.. bestemt ik morsomt.. kan ik finde ud af at trække vejret ordentligt.. og jo mere jeg tænker på det jo værre bliver det.. bittert!

men det skal sku nok blive hyggeligt at sidde og snakke og drikke med jer skøre tøser.. ;)

er skide glad for i bare tager det så dejligt.. :D var så nervøs for at fortælle det hvis i nu synes jeg var latterlig eller sådan noget:$

ihhh elsker jer aaaaaalle sammen:)

Latterligt????? Nææææ du så tager du gruligt fejl..... Det er det man kalder respekt og medfølelse.... Vi er med og for dig!!!(L)

tak søde.. :D

Anmeld

3. oktober 2008

Tynen

Mig og Bacon skal nok være søde i bilen imorgen - Det lover vi! :$

Anmeld

3. oktober 2008

birgittemarie

Sødeste Bettemusen, hvor er det bare godt, du skriver, hvordan du har det! Jeg har jo også selv lidt af panik angst i maaange år og det er fandeme ikke for børn, kan vi hurtigt blive enige om.
Jeg har fået det meget bedre efter jeg fik NM bla. og jeg vil meget gerne tage en laaang snak med dig i morgen om den lorte tilstand, sådan en panikangst er.
Kan også sige, at noget af det, der altid har hjulpet mig, netop er at være fuldstændigt åben om det, sætte ord på, at man lige nu føler angsten komme rullende, har svært ved at trække vejret og tror man skal dø, for bare det at gøre det og mærke, at man bliver hørt og forstået, er med til at få en ud af den osteklokke fornemmelse, som angsten fører med og det gør, at den fortager sig.
Jeg håber, du vil snakke med mig i morgen, for jeg har faktisk aldrig mødt andre ansigt til ansigt, som ved, hvordan det føles at lide af den pest-angst. (L)

Knus fra Birgitte, som undskylder, hvis jeg vrøvler, men jeg har rigtig travlt og har ikke tid til at gennemlæse :$

Anmeld

4. oktober 2008

bette

birgittemarie skriver:

Sødeste Bettemusen, hvor er det bare godt, du skriver, hvordan du har det! Jeg har jo også selv lidt af panik angst i maaange år og det er fandeme ikke for børn, kan vi hurtigt blive enige om.
Jeg har fået det meget bedre efter jeg fik NM bla. og jeg vil meget gerne tage en laaang snak med dig i morgen om den lorte tilstand, sådan en panikangst er.
Kan også sige, at noget af det, der altid har hjulpet mig, netop er at være fuldstændigt åben om det, sætte ord på, at man lige nu føler angsten komme rullende, har svært ved at trække vejret og tror man skal dø, for bare det at gøre det og mærke, at man bliver hørt og forstået, er med til at få en ud af den osteklokke fornemmelse, som angsten fører med og det gør, at den fortager sig.
Jeg håber, du vil snakke med mig i morgen, for jeg har faktisk aldrig mødt andre ansigt til ansigt, som ved, hvordan det føles at lide af den pest-angst. (L)

Knus fra Birgitte, som undskylder, hvis jeg vrøvler, men jeg har rigtig travlt og har ikke tid til at gennemlæse :$

det lyder rigtig godt søde.. vil jeg meget gerne..
så kan det være jeg også selv kan få en bedre forståelse af hvordan jeg har det..
har kigget mig på nettet og lign for at få lidt mere viden om det..

dejligt man ik er helt alene i verden med det.. (L)

Anmeld

4. oktober 2008

bette

Tynen skriver:

Mig og Bacon skal nok være søde i bilen imorgen - Det lover vi! :$

hehe (L)
(H) ses snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.