update også mht til imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. oktober 2008

bette

ja må nok hellere fortælle det til jer nu hvor vi skal ses imorgen.. specielt med en masse af jer jeg kun kender herinde fra.. og irl..

men jeg har jo som skrevet været til scanning af min mave.. og resultatet var at alt så helt normalt ud..
snakkede så med min læge i lang tid.. og hun stilte mig nogle spørgsmål..

det viser sig at jeg højst sandsynligt lider af panik angst, social fobi...
det kan være med til at jeg får ondt i maven.. fx hvis jeg skal møde folk jeg ik kender eller lign.. får jeg det lidt avs i maven..
og tanken om at skulle til festen imorgen fik mig til at få hedetur og følte jeg skulle hive efter vejret.. = panik angst..

det er stadig ik helt konkluderet om det er det der er problemet endnu.. men har fået noget med hjem jeg skal læse og så skal jeg snakke med hende næste torsdag igen om det..

såå nadia.. nok derfor jeg kom med alle de undskyldninger for at sige nej til at komme med (uden selv at vide hvorfor jeg gjorde det)

men jeg kommer imorgen... har lovet jer og min mand at tage med.. og selvfølgelig mig selv.. er jo nødtil at arbejde med det..

det er bestemt ik fordi i skal behandle mig anderledes...det er bare en update på mine dumme mavesmerter.. som heldigvis viste sig at være harmløst.. peewww..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2008

..

Nu skal jeg ikke med i morgen men har alligevel lige en hilsen til dig..

Jeg har også lidt af panik angst og haft nogen anfald hvor jeg troede jeg skulle dø - så slemt lyder dit heldigvis ikke til at være..

Det jeg egentligt bare vil er at sige du ikke er alene, jeg har nok haft det i 5-6 år og har det nu ret godt. Der kommer stadig øjeblikke og dage hvor jeg kan mærke at jeg balancerer på kanten af et "anfald" men jeg klarer mig nu igennem.

Jeg er ellers et meget rationelt menneske men det her kan man bare ikke selv styre..

God bedring til dig og jeg håber du kommer over det!

Anmeld

3. oktober 2008

Loggidut

jeg skal spise nu, men jeg er her sørme senere, og uddyber lidt, men fåååårk hvor er du sej!

Anmeld

3. oktober 2008

Hyner

Jeg synes du er vildt sej.... Det at turde at stille sig op til x-antal vildt fremmede, det kræver da mod. Og hvis man lider af panik-angst så er det sgu da endnu mere sejt, så hatten af for dig og klap på skulderen...
Men hvad nu hvis du får det skidt, noget vi kan gøre???

Krams Henriette

Anmeld

3. oktober 2008

bette

Hyner skriver:

Jeg synes du er vildt sej.... Det at turde at stille sig op til x-antal vildt fremmede, det kræver da mod. Og hvis man lider af panik-angst så er det sgu da endnu mere sejt, så hatten af for dig og klap på skulderen...

Krams Henriette

heeh tak søde.. det var pænt "sagt" :$

jamen i skal ikke gøre noget.. det skete på jobbet idag.. men ingen lagde mærke til det.. ;)

Anmeld

3. oktober 2008

Hyner

bette skriver:

Hyner skriver:

Krams Henriette

heeh tak søde.. det var pænt "sagt" :$

jamen i skal ikke gøre noget.. det skete på jobbet idag.. men ingen lagde mærke til det.. ;)

Oki, glæder mig til at møde dig(L)

Anmeld

3. oktober 2008

Loggidut

hallo hvor er du bare sej Bette...er du vims, det kræver sgu mands mod at møde så mange IRL. og når du har det problem er du da bare endnu sejere...men det er nu ikke det jeg er så begejstret for...det er fandme vildt flot du tør stille op og fortælle at det er sådan du har det!

Jeg lover dig for din mavepind bliver gjort til skamme i morgen...næææ måske får du mavepine, men det er sgu kun af alle de sluch vi skal drikke!

Så bette...skide godt du tager tyren ved hornene...desuden er det også for sent at melde fra, for det ender bare med du bliver hentet så ...hæ hæ...jeg glæder mig til at møde verdens modigste Q i morgen!

Anmeld

3. oktober 2008

bette

Loggidut skriver:

hallo hvor er du bare sej Bette...er du vims, det kræver sgu mands mod at møde så mange IRL. og når du har det problem er du da bare endnu sejere...men det er nu ikke det jeg er så begejstret for...det er fandme vildt flot du tør stille op og fortælle at det er sådan du har det!

Jeg lover dig for din mavepind bliver gjort til skamme i morgen...næææ måske får du mavepine, men det er sgu kun af alle de sluch vi skal drikke!

Så bette...skide godt du tager tyren ved hornene...desuden er det også for sent at melde fra, for det ender bare med du bliver hentet så ...hæ hæ...jeg glæder mig til at møde verdens modigste Q i morgen!

haha altså loggi.. 8D
har faktisk sat og tænkt på at melde fra millioner af gange.. da jeg nævnte det for min mand igår.. var hans svar bare " NEJ du tage afsted.. basta..!"
såå havde vist ik så meget valg :))

Håber det skal gå.. selvom jeg sidder her og får lidt angst anfald lige nu.. bestemt ik morsomt.. kan ik finde ud af at trække vejret ordentligt.. og jo mere jeg tænker på det jo værre bliver det.. bittert!

men det skal sku nok blive hyggeligt at sidde og snakke og drikke med jer skøre tøser.. ;)

er skide glad for i bare tager det så dejligt.. :D var så nervøs for at fortælle det hvis i nu synes jeg var latterlig eller sådan noget:$

ihhh elsker jer aaaaaalle sammen:)

Anmeld

3. oktober 2008

Hyner

bette skriver:

Loggidut skriver:

haha altså loggi.. 8D
har faktisk sat og tænkt på at melde fra millioner af gange.. da jeg nævnte det for min mand igår.. var hans svar bare " NEJ du tage afsted.. basta..!"
såå havde vist ik så meget valg :))

Håber det skal gå.. selvom jeg sidder her og får lidt angst anfald lige nu.. bestemt ik morsomt.. kan ik finde ud af at trække vejret ordentligt.. og jo mere jeg tænker på det jo værre bliver det.. bittert!

men det skal sku nok blive hyggeligt at sidde og snakke og drikke med jer skøre tøser.. ;)

er skide glad for i bare tager det så dejligt.. :D var så nervøs for at fortælle det hvis i nu synes jeg var latterlig eller sådan noget:$

ihhh elsker jer aaaaaalle sammen:)

Latterligt????? Nææææ du så tager du gruligt fejl..... Det er det man kalder respekt og medfølelse.... Vi er med og for dig!!!(L)

Anmeld

3. oktober 2008

Loggidut

Bette dog, du er altså ikke den eneste nye, nej gem du angstanfaldet til jeg ligger med hovedet ned i Bm´s blomsterbed, og synger sonater for Kalaha, som klipper Susan, alt i mens at Nadi forsøger at dele os op i lige hold.
Bacon har iført os alle hatte, som vi kyler gennem rummet, hen i skødet på Ivf som forsøger at få styr på en blender uden låg...Bm står og råber nu er pizzaerne kommet, men det overhører vi fordi Hyner råber hun har Bajsere med fra tyskland, og Linemus hyler af grin fordi Grynt lige har indrømmet noget i en forskruet drukleg der handler om at drikke når man aldrig har gjort et eller andet nasty...

ja fik i styr på den?

jeg tror efterhånden ikke nogen kan sige vores fester ikke er morsomme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.