quity skriver:
Nu har jeg ikke fået læst de andres indlæg, men først og fremmest så er du IKKE en dårlig mor, det beviser du selv ved at være obs på dit barn, bekymre dig for det og søge råd som du gør nu.
Jeg synes da du prøve at kontakte sundhedsplejeske så I kan få en snak om dine bekymringer. Her kan hun også se/sige om hun tror der er noget med dit barns syn. Hvilket der højest sandsynlig ikke er. Man må også tænke på at et barns syn udvikler sig hele tiden og i den alder ser børn ikke særlig godt.
Jeg sender lige et link til dig hvor du kan læse lidt om det, eller søg selv på eks. spædbørns syn. Jeg tror det kan hjælpe dig meget i forhold til dine bekymringer.
http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/babyhaandbogen/krop-og-sanser/synet/
Knus
Aww, tak skal du have 
Jeg vil helt sikkert lige tage en snak med sundhedsplejersken 
Men jeg tror nu ikke, det er synet, den er gal med - for hvis jeg tager en ting og langsomt fører den fra side til side, kan mit barn sagtens følge den..
Noget helt andet er, at vi har lavet utrolig meget i de sidste 2 uger - været ude hos folk, haft besøg osv - det tænker jeg måske kan gøre mit barn stresset (=overstimuleret). Igår var vi bare herhjemme og jeg synes faktisk, jeg fik rigtig god kontakt flere gange.. (også efter jeg havde oprettet indlægget her og fået mere ro på, det hjælper helt sikkert også på det
)
Anmeld