så fik jeg svar, blanede føleser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

ved ikke om det hjælper - men hvis han tager stoffer og drikker som en gal, kan han slet ikke få lov til at se ham! - og ved det fordi jeg har en i familien der selv har været igennem det!

ved han tager stoffer hver dag, og drikker næste også hver dag, har skåret sig meget dybt i armen og brændt sig selv, og nægtet sig indlækkelse på den lukkede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

N&J

Anonym skriver:

altså der er et tilhold nu, men vil prøve at ringe til mødrehjælpen på mandag for det er svært at gå med til hverdag

ja hold da op.. det er hårdt nok at være gravid og alene og skulle kæmpe med det samtidigt, det kan jeg slet ikke forestille mig, de er rigtige søde på mødrehjælpen, håber der ligger en i nærheden af dig.. 

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

ja hold da op.. det er hårdt nok at være gravid og alene og skulle kæmpe med det samtidigt, det kan jeg slet ikke forestille mig, de er rigtige søde på mødrehjælpen, håber der ligger en i nærheden af dig.. 

ja nu har jeg så født og det er 6 mdr siden, elsker min søn over alt på jorden, og fare spiller heldigvis ikke ind i mit syn på min søn

men i min gravidtet nåede jeg at sætte baby værelset op og pakke det ned 7 gange var så ked af det

men ja mødrehjælpe er ikke så langt væk heldigvis, men vil prøve at hører ad, mange tak for hjælpen

Anmeld

25. februar 2011

muzen

Anonym skriver:

ja nu har jeg så født og det er 6 mdr siden, elsker min søn over alt på jorden, og fare spiller heldigvis ikke ind i mit syn på min søn

men i min gravidtet nåede jeg at sætte baby værelset op og pakke det ned 7 gange var så ked af det

men ja mødrehjælpe er ikke så langt væk heldigvis, men vil prøve at hører ad, mange tak for hjælpen

errigtig glad for at jeg kunne hjælpe

god vind

Anmeld

25. februar 2011

Mumto3

Med hensyn til voldtægten så er jeg helt tom for ord! -men jeg havde engang kontakt til en pige som var blevet voldtaget og som havde det fået bearbejde hos en psykolog (det tog laaang tid). Pigen omtalte kun voldtægtsmanden som 'KRÆNKEREN'

I starten synes jeg det var lidt underligt, men jo mere jeg hørte det ord, jo mere mening gav det. Han var jo krænkeren, det var ham der havde overtrådt hendes grænse, ham der havde krænket hende, og hendes ret til at bestemme over egen krop. Så hvis du kan bruge det til noget, så prøv inde i dit hovedet at tænke på ham som krænkeren. Du er 100% uskyldig, men hvis det ikke FØLES sådan, så hold fast i : han krænker dig! Han er krænker!

Pyha, ellers sikke en situation du er havnet i! Jeg håber inderligt det allerbedste for dig!!! -og også for din dreng!!!

Anmeld

25. februar 2011

DLM

jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, det er jo shokerende det du har været igennem

jeg håber aldrig du eller din søn skal se ham igen og han aldrig får lov at komme i nærheden af jer. vil håbe at du uden bekymringer kan leve med din søn i fred og ro.

knus og mange

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Med hensyn til voldtægten så er jeg helt tom for ord! -men jeg havde engang kontakt til en pige som var blevet voldtaget og som havde det fået bearbejde hos en psykolog (det tog laaang tid). Pigen omtalte kun voldtægtsmanden som 'KRÆNKEREN'

I starten synes jeg det var lidt underligt, men jo mere jeg hørte det ord, jo mere mening gav det. Han var jo krænkeren, det var ham der havde overtrådt hendes grænse, ham der havde krænket hende, og hendes ret til at bestemme over egen krop. Så hvis du kan bruge det til noget, så prøv inde i dit hovedet at tænke på ham som krænkeren. Du er 100% uskyldig, men hvis det ikke FØLES sådan, så hold fast i : han krænker dig! Han er krænker!

Pyha, ellers sikke en situation du er havnet i! Jeg håber inderligt det allerbedste for dig!!! -og også for din dreng!!!

det er virkelig noget frygteligt at skulle leve med og ikke kun voldtaget én gang, men flere gange,

jeg har endnu ikek været i stand til at snakke om det, har bare en film kørende inde i hovedet med det hele, kan se det hele for mig, hører mig selv og se mig selv bare ligge der og intet kunne, det er frygteligt.¨

man føler sig bare så ulækker, så klam og intet værd,, har intet selvværd nu idag men arbejder med det,

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, det er jo shokerende det du har været igennem

jeg håber aldrig du eller din søn skal se ham igen og han aldrig får lov at komme i nærheden af jer. vil håbe at du uden bekymringer kan leve med din søn i fred og ro.

knus og mange

håber virkelig også det er frygteligt,

leve med hemmelig adresse, hemmeligt nummer osv, er blevet rådet til ikke at have en profil på nettet og hvis jeg har skal den være hemmelig,

men er så bange for amtet mener at han skal se min søn

Anmeld

25. februar 2011

DLM

Anonym skriver:

håber virkelig også det er frygteligt,

leve med hemmelig adresse, hemmeligt nummer osv, er blevet rådet til ikke at have en profil på nettet og hvis jeg har skal den være hemmelig,

men er så bange for amtet mener at han skal se min søn

Det mår være frygteligt at skulle leve sådan i frygt, jeg er virkelig ked af det på dine vegne.

sådan som han har behandlet dig, truet dig osv. vil jeg ikke mene de synes han skal se ham, ellers er der et eller andet rivende galt i den kommune.

men jeg vil råde dig til at søge professionel hjælp til det du går rundt og bærer på. Det hjælper at snakke, tro mig det hjælper. det kan godt tage meget lang tid, men du skal nok finde lys for enden af tunnelen.

Anmeld

25. februar 2011

tazz

Det kommer desværre så meget an på den sagsbehandler man får. Min venindes ex tæver børnene når de er hos ham, og selvom han har erkendt det (han rev sin søns øre halvt af), må hun IKKE nægte at udlevere børnene, fordi han fra start af havde samvær. Ellers henter han dem bare med politiet.

Vi var selv i statsamtet med mine papunger som bor fast hos os, og der fik vi at vide, at så længe du har bopælsretten så bestemmer du, og så er det op til ham at gå i statsamtet og få samvær igennem. Det vil hjælpe dig, at han skal søge om det, og sørg så for, at notere alt om ham fremover - stoffer, druk osv osv, så du har konkrete ting til en evt. retssag. Det gør vi, i tilfælde af at hun søger konkret samkvem eller om bopælsret.

Må jeg spørge om noget? Hvorfor ville du have slet fast om det var ham der var faren? Ville det ikke have været nemmere at 'glemme' at fortælle om ham så han ikke havde ret til noget den vej? Eller er der noget jeg ikke tager højde for?

til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.