min eks er far til min dreng og det vidste jeg jo godt,
og har været igennem en helt del med den ja sorry spasser,
har så blanede føleser over dette, er glad for endelig at have svar selvom jeg godt vidste han var fadere til min dreng.
men nu sidder jeg her og tænker og græder osv, for er bange for han vil have samvær, ja i tror sikkert jeg er dum for self har et barn ret til at se sin far og bedst af det, men ikke i dette tilfælde,
min eks er desværre meget ustabil og mange tænker sikkert, hvorfor få barn med sådan en TING!
en jeg blev gravid på p-piller og kom til akut scanning for at se hvor langt jeg var henne, og efter at have set min lille dreng kunne jeg ikek få mig selv til en abort, og er imod abort også,
men da jeg var i uge 11 var vi stadig sammen men jeg havde kvalme, træt og ingen sex lyst i 3 dage, 3 dagen fik han åbenbart nok, og voldtog mig på den groveste måde, og igen efter 3 timer,
jeg lå lammet kunne ikke røre mig kunne ikke græde kunne ikk smile lå bare og stirret ud i luften,
jeg flyttet hjem til min mor da jeg var helt færdig,
da jeg var i uge 13 kom ham og hans kæmpe mor og hentet mig, altså mod min vilje, kørte 500 km væk med mig, og politiet måtte hente mig da de hentet mig havde jeg blå mærker over alt undtagen hovedet og var endnu engang blevet voldtaget, han fik et tilhold og hans mor fik 10 dage i fængsel,
i uge 18 truet han mig med at skyde mig og min søn, anmeldte det og han fik 10 dages fængsel, og 1 års betinget, og endnu et tilhold,
jeg skammer mig så frygtelig meget over de voldtægter og har ikke kunne snakke om det så ingen ved det anden end min mor,
og nu ramler det hele bare når jeg tænker over at hvis nu han vil have samvær?
han er psykisk syg og tager stoffer og drikker som en gal,
ka ikek rigtig regne ham ud om han vil se sin søn eller ej
sorry for dårlig stemning og en masse ynk havde bare brug for at komme ud med det