JUBI så gik vandet :-) Snart er jeg moar :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

K&S

milopilo skriver:

Hvor sjovt..  Håber det også sker her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

CiSo

Ihh, hvor spændende! Kan godt huske følelsen! Held og lykke med verdens mest fantastisk oplevelse! Gid det var mig! 

Anmeld

25. februar 2011

oerbaek

EJ hvor spændende, har først lige set dit indlæg nu... held og lykke med det hele glæder mig tila t se billeder

Anmeld

25. februar 2011

Lou87

milopilo skriver:

Ihhhh er bare så glad..  I nat kl 3.40 gik vandet.. Vi ringede til fødegangen og de sagde jeg skulle tage bind på og prøve sove videre.. Hmmm lidt svært..  også ringe ind her imorges..
Kl 10 ringede vi så igen.. Og jeg ville aldrig kunne have sovet, for der kom bare skyller af fostervand hele tiden.. Ligeså snart jeg havde lagt mig kom nyt.. Brugte 8 par trusser, og 6 håndklæder og 30 store nat bind.. Helt vildt..
Men de sagde så vi skulle komme ind på FG..
Vi tog derind og fik lavet ctg, taget temperatur, blodtryk osv og alt var i skønneste orden..
Så nu er vi hjemme igen.. og venter blot på veerne går igang af sig selv, og hvis de ikke gør det inden kl 7 imorgen så bliver jeg sat gang med ve drop eller stikpiller..
Ligger og prøver slappe af nu, men tankerne flyver og jeg kan ikke stoppe med at smile.. Kan bare ikke vente med at få guldklumpen i armene

Neeeeeej hvor dejligt!!
Så er det endelig tid hva.. Og du kan slippe for al smerten (eller ja efter fødslen slipper du helt )

Og lyder som noget af en "våd" nat hihi..

Glæder mig til og høre update

Anmeld

25. februar 2011

Najsen86

jay tillykke med det.. sender lige en masse vestøv... håber du snart har din guldklump i armene

Anmeld

25. februar 2011

DLM

UHHH hvor spændende sender læssevis af ve-støv

Anmeld

25. februar 2011

Frøken J.

milopilo skriver:

Ihhhh er bare så glad..  I nat kl 3.40 gik vandet.. Vi ringede til fødegangen og de sagde jeg skulle tage bind på og prøve sove videre.. Hmmm lidt svært..  også ringe ind her imorges..
Kl 10 ringede vi så igen.. Og jeg ville aldrig kunne have sovet, for der kom bare skyller af fostervand hele tiden.. Ligeså snart jeg havde lagt mig kom nyt.. Brugte 8 par trusser, og 6 håndklæder og 30 store nat bind.. Helt vildt..
Vi tog derind og fik lavet ctg, taget temperatur, blodtryk osv og alt var i skønneste orden..
Så nu er vi hjemme igen.. og venter blot på veerne går igang af sig selv, og hvis de ikke gør det inden kl 7 imorgen så bliver jeg sat gang med ve drop eller stikpiller..
Ligger og prøver slappe af nu, men tankerne flyver og jeg kan ikke stoppe med at smile.. Kan bare ikke vente med at få guldklumpen i armene

Ej, bliver helt rørt bare ved tanken! Fødsel er så smukt! Glæder mig til at se dit lille mirakel (hvis du viser frem?) og høre FB! MASSER af vestøv!

Anmeld

26. februar 2011

MIWULA

milopilo skriver:

Ihhh hvor dejligt for jer. Ønsker jer alt held og lykke.  Gid det dog bare var mig. :-( Har termin nu.

Anmeld

26. februar 2011

PernilleB

Tillykke...!!!

Anmeld

26. februar 2011

B&J

Ej hvor spænde håber snart i har jeres lille baby i armene sender en masse vee støv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.