Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihhhh er bare så glad.. I nat kl 3.40 gik vandet.. Vi ringede til fødegangen og de sagde jeg skulle tage bind på og prøve sove videre.. Hmmm lidt svært.. også ringe ind her imorges..Kl 10 ringede vi så igen.. Og jeg ville aldrig kunne have sovet, for der kom bare skyller af fostervand hele tiden.. Ligeså snart jeg havde lagt mig kom nyt.. Brugte 8 par trusser, og 6 håndklæder og 30 store nat bind.. Helt vildt.. Men de sagde så vi skulle komme ind på FG..Vi tog derind og fik lavet ctg, taget temperatur, blodtryk osv og alt var i skønneste orden.. Så nu er vi hjemme igen.. og venter blot på veerne går igang af sig selv, og hvis de ikke gør det inden kl 7 imorgen så bliver jeg sat gang med ve drop eller stikpiller.. Ligger og prøver slappe af nu, men tankerne flyver og jeg kan ikke stoppe med at smile.. Kan bare ikke vente med at få guldklumpen i armene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Juhuuuuu.. Jeg glæder mig til at høre mere
milopilo skriver: Ihhhh er bare så glad.. I nat kl 3.40 gik vandet.. Vi ringede til fødegangen og de sagde jeg skulle tage bind på og prøve sove videre.. Hmmm lidt svært.. også ringe ind her imorges..Kl 10 ringede vi så igen.. Og jeg ville aldrig kunne have sovet, for der kom bare skyller af fostervand hele tiden.. Ligeså snart jeg havde lagt mig kom nyt.. Brugte 8 par trusser, og 6 håndklæder og 30 store nat bind.. Helt vildt.. Men de sagde så vi skulle komme ind på FG..Vi tog derind og fik lavet ctg, taget temperatur, blodtryk osv og alt var i skønneste orden.. Så nu er vi hjemme igen.. og venter blot på veerne går igang af sig selv, og hvis de ikke gør det inden kl 7 imorgen så bliver jeg sat gang med ve drop eller stikpiller.. Ligger og prøver slappe af nu, men tankerne flyver og jeg kan ikke stoppe med at smile.. Kan bare ikke vente med at få guldklumpen i armene
Hvor dejligt
Held og lykke med det hele ..
Sender lige en MAAAAAAAASSE MASSE vestøv til dig
Knus Tanja 31+6
STORT STORT TILLYKKE og man er bare slet ikke spor misundelig hi hi. alt for i får en nem fødsel, osv.
Valkyrien skriver: Juhuuuuu.. Jeg glæder mig til at høre mere
Ja juhuuuu siger jeg også Glæder mig til at kunne komme med billeder og hvordan det er gået..
whup whup!!!
Sender spande af vestøv i din retning! Jeg håber veerne kommer drønende lige om lidt så du kan få guldet i armene
GOD FØRNØJELSE
Cho skriver: STORT STORT TILLYKKE og man er bare slet ikke spor misundelig hi hi. alt for i får en nem fødsel, osv.
Taaaak søde.. Havde også "frygtet" du ville komme først.. Men håber snart der sker noget hos dig også!!! Skal i hvert fald tænke på dig og sende en masse ve støv
Aprilmor11 skriver: Hvor dejligt Held og lykke med det hele .. Sender lige en MAAAAAAAASSE MASSE vestøv til dig Knus Tanja 31+6
Tusind tak!!
Caroline86 skriver: whup whup!!! Sender spande af vestøv i din retning! Jeg håber veerne kommer drønende lige om lidt så du kan få guldet i armene GOD FØRNØJELSE
Hi hi mange tak..
milopilo skriver: Taaaak søde.. Havde også "frygtet" du ville komme først.. Men håber snart der sker noget hos dig også!!! Skal i hvert fald tænke på dig og sende en masse ve støv
tak og endnu engang tillykke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128