JUBI så gik vandet :-) Snart er jeg moar :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Chamomile

Hvor spændende, håber at der snart kommer gang i veerne Held og lykke med fødslen, kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Den lykkelige

Chamomile skriver:

Hvor spændende, håber at der snart kommer gang i veerne Held og lykke med fødslen, kram

Tusind tak.. ja vi er også virkelig spændte..

Anmeld

25. februar 2011

Dot D

Tillykke tillykke, glæder mig til at se den lille ny

Anmeld

25. februar 2011

M.O.A.R.

tillykke tillykke

Anmeld

25. februar 2011

ønskebørn74

milopilo skriver:

Ihhhh er bare så glad..  I nat kl 3.40 gik vandet.. Vi ringede til fødegangen og de sagde jeg skulle tage bind på og prøve sove videre.. Hmmm lidt svært..  også ringe ind her imorges..
Kl 10 ringede vi så igen.. Og jeg ville aldrig kunne have sovet, for der kom bare skyller af fostervand hele tiden.. Ligeså snart jeg havde lagt mig kom nyt.. Brugte 8 par trusser, og 6 håndklæder og 30 store nat bind.. Helt vildt..
Men de sagde så vi skulle komme ind på FG..
Vi tog derind og fik lavet ctg, taget temperatur, blodtryk osv og alt var i skønneste orden..
Så nu er vi hjemme igen.. og venter blot på veerne går igang af sig selv, og hvis de ikke gør det inden kl 7 imorgen så bliver jeg sat gang med ve drop eller stikpiller..
Ligger og prøver slappe af nu, men tankerne flyver og jeg kan ikke stoppe med at smile.. Kan bare ikke vente med at få guldklumpen i armene

IIIIIH hvor spændende!!!! Jeg ønsker dig en dejlig fødsel...

Anmeld

25. februar 2011

merichs

Puster lige en ordentlig r*vfuld ve-støv afsted mod dig

Rigtig god fødsel

Anmeld

25. februar 2011

K&S

milopilo skriver:

Ihhhh er bare så glad..  I nat kl 3.40 gik vandet.. Vi ringede til fødegangen og de sagde jeg skulle tage bind på og prøve sove videre.. Hmmm lidt svært..  også ringe ind her imorges..
Kl 10 ringede vi så igen.. Og jeg ville aldrig kunne have sovet, for der kom bare skyller af fostervand hele tiden.. Ligeså snart jeg havde lagt mig kom nyt.. Brugte 8 par trusser, og 6 håndklæder og 30 store nat bind.. Helt vildt..
Men de sagde så vi skulle komme ind på FG..
Vi tog derind og fik lavet ctg, taget temperatur, blodtryk osv og alt var i skønneste orden..
Så nu er vi hjemme igen.. og venter blot på veerne går igang af sig selv, og hvis de ikke gør det inden kl 7 imorgen så bliver jeg sat gang med ve drop eller stikpiller..
Ligger og prøver slappe af nu, men tankerne flyver og jeg kan ikke stoppe med at smile.. Kan bare ikke vente med at få guldklumpen i armene

Det lyder præcis som da mit vand gik  jeg fødte Anton natten efter 04.20

Jeg  for at der snart sker noget...!

Anmeld

25. februar 2011

Ellim

Uhhhhhhhhhhh hvor spændende..

Tillykke og god fødsel (eller hvad man siger!)

Anmeld

25. februar 2011

Den lykkelige

ønskebarn74 skriver:

IIIIIH hvor spændende!!!! Jeg ønsker dig en dejlig fødsel...

Ja så spændende  Tusind tak..

Anmeld

25. februar 2011

Den lykkelige

Ellim skriver:

Uhhhhhhhhhhh hvor spændende..

Tillykke og god fødsel (eller hvad man siger!)

Tusind tak.. ja det skal vist bare overståes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.