Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor spændende, håber at der snart kommer gang i veerne Held og lykke med fødslen, kram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chamomile skriver: Hvor spændende, håber at der snart kommer gang i veerne Held og lykke med fødslen, kram
Tusind tak.. ja vi er også virkelig spændte..
Tillykke tillykke, glæder mig til at se den lille ny
tillykke tillykke
milopilo skriver: Ihhhh er bare så glad.. I nat kl 3.40 gik vandet.. Vi ringede til fødegangen og de sagde jeg skulle tage bind på og prøve sove videre.. Hmmm lidt svært.. også ringe ind her imorges..Kl 10 ringede vi så igen.. Og jeg ville aldrig kunne have sovet, for der kom bare skyller af fostervand hele tiden.. Ligeså snart jeg havde lagt mig kom nyt.. Brugte 8 par trusser, og 6 håndklæder og 30 store nat bind.. Helt vildt.. Men de sagde så vi skulle komme ind på FG..Vi tog derind og fik lavet ctg, taget temperatur, blodtryk osv og alt var i skønneste orden.. Så nu er vi hjemme igen.. og venter blot på veerne går igang af sig selv, og hvis de ikke gør det inden kl 7 imorgen så bliver jeg sat gang med ve drop eller stikpiller.. Ligger og prøver slappe af nu, men tankerne flyver og jeg kan ikke stoppe med at smile.. Kan bare ikke vente med at få guldklumpen i armene
Ihhhh er bare så glad.. I nat kl 3.40 gik vandet.. Vi ringede til fødegangen og de sagde jeg skulle tage bind på og prøve sove videre.. Hmmm lidt svært.. også ringe ind her imorges..Kl 10 ringede vi så igen.. Og jeg ville aldrig kunne have sovet, for der kom bare skyller af fostervand hele tiden.. Ligeså snart jeg havde lagt mig kom nyt.. Brugte 8 par trusser, og 6 håndklæder og 30 store nat bind.. Helt vildt.. Men de sagde så vi skulle komme ind på FG..Vi tog derind og fik lavet ctg, taget temperatur, blodtryk osv og alt var i skønneste orden.. Så nu er vi hjemme igen.. og venter blot på veerne går igang af sig selv, og hvis de ikke gør det inden kl 7 imorgen så bliver jeg sat gang med ve drop eller stikpiller.. Ligger og prøver slappe af nu, men tankerne flyver og jeg kan ikke stoppe med at smile.. Kan bare ikke vente med at få guldklumpen i armene
IIIIIH hvor spændende!!!! Jeg ønsker dig en dejlig fødsel...
Puster lige en ordentlig r*vfuld ve-støv afsted mod dig
Rigtig god fødsel
Det lyder præcis som da mit vand gik jeg fødte Anton natten efter 04.20
Jeg for at der snart sker noget...!
Uhhhhhhhhhhh hvor spændende..
Tillykke og god fødsel (eller hvad man siger!)
ønskebarn74 skriver: IIIIIH hvor spændende!!!! Jeg ønsker dig en dejlig fødsel...
Ja så spændende Tusind tak..
Ellim skriver: Uhhhhhhhhhhh hvor spændende.. Tillykke og god fødsel (eller hvad man siger!)
Tusind tak.. ja det skal vist bare overståes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128