3 1/2 måned gammel, hvornår sover hun tidligere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

2babygirls

Emilie2010 skriver:

oKAY jamen vil prøve at give hende bad om aftene i stedet for om formiddagen

Hun sover ik på eget værelse, da vi ik har et extra, vi får hus her d 31/3 og der får hun eget værelse. men hun sover i egen seng. men jeg er virkelig stille herinde i stuen

Det er også bedre at gøre det til aftenen, for de bliver fuldstændig smadret af først et bad og så skulle spise bagefter!!!

Men bliver godt når hun er på eget værelse, selvom det er lidt længere at gå når de er sure

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Mor1012

Fru'Rugaard skriver:

Hmm, ja så kan jeg godt se at den er svær
Jeg tror desværre bare at det er sådan at din datter vil have det så.
men, bare rolig, lige pludselig, så ændrer det sig.
det kan være at hun er ved at være klar til grød?
selvom der godt er lidt tid endnu inden hun må få det, men derfor kan det jo godt være at mælken ikke mætter hende så meget mere.

Jo det kan godt være at det er det ? hmm Glæder mig bare , 3 uger endnu , så kan hun få grød i spandevis ej spøj, men håber det giver en bedre søvn

Anmeld

25. februar 2011

Mor1012

TUSINDE TAK FOR ALLE DE SKØNNE SVAR TILBAGE TIL MIG

Jeg tænker lidt : Jeg er vist ret god til at Kigge på klokken og sige nå om 5 min er der gået 3 timer, og så går jeg ud og gør flasken klar, Også selvom hun ikke viser tegn på sult ... måske jeg ku strække den 3 en halv time- 4 timer og så ku hun måske sove bedre

( MEEEEN når hun får flasken på 140 ml, hver 3 time Præsis hehe, så spiser hun det , ca 120-140ml

Anmeld

25. februar 2011

Anneiris

Hvor meget vejer din datter??

Min datter på 4 mdr har sovet igennem siden hun var 1½ mdr.
Folk spørger mig hvordan jeg gør, men jeg tror faktisk bare at det er fordi hun kommer i seng mæt! Hun spiser 200 ml 6 gange i døgnet, nogen gange mindre. Hun vågner ved 7-8-9 tiden - spiser, sover, leger, bader, spiser, ud og trille med barnevognen (sover), vågner og leger lidt, spiser, sover. osv. Og hendes sidste flaske får hun omkring 21.30-22.00 tiden, og så sover hun for det meste til klokken 8-9

Anmeld

25. februar 2011

sarahb

Emilie2010 skriver:

ej hvor er du Heldig ønsker sådan det er sådan i vores hjem, der er nemlig ik såå meget tid til min mand, når bitte pigen kun sover 30-60min af gangen hver 2 time. ( Hun sover først 6-7 timer i træk, når hun har fået den sidste flaske kl ca 22-23 om aftenen

jamen sys jeg gør det samme om dagen som jeg gør når vi skal sove til natten .

Ja jeg går meget op i vi har fred om aftenen så vi kan pleje vores forhold og hygge. Så begge unger sover 19,30 ..

Om morgenen når vi vågner bliver han vasket og i tøjet også er han våge 2 timer, sover en time. Er vågen i 3 og sover så 2-3 timer altså vågen igen ved 14-15 tiden og så tager han lige en lille lur inden han skal sove kl.1930 kl. 19 kommer han i nattøjet og så når klokken nærmer sig 19,30 svøber vi ham, får mad og så er han i dyb dyb søvn.

Anmeld

25. februar 2011

Mor1012

sarahb skriver:

Ja jeg går meget op i vi har fred om aftenen så vi kan pleje vores forhold og hygge. Så begge unger sover 19,30 ..

Om morgenen når vi vågner bliver han vasket og i tøjet også er han våge 2 timer, sover en time. Er vågen i 3 og sover så 2-3 timer altså vågen igen ved 14-15 tiden og så tager han lige en lille lur inden han skal sove kl.1930 kl. 19 kommer han i nattøjet og så når klokken nærmer sig 19,30 svøber vi ham, får mad og så er han i dyb dyb søvn.

:/ midunder dig

Anmeld

25. februar 2011

Fru'Rugaard

Emilie2010 skriver:

Jo det kan godt være at det er det ? hmm Glæder mig bare , 3 uger endnu , så kan hun få grød i spandevis ej spøj, men håber det giver en bedre søvn

det håber jeg for dig

Anmeld

25. februar 2011

sarahb

Emilie2010 skriver:

:/ midunder dig

jeg har desværre ikke guldkorn, for han er helt selv fundet rytmen, jeg har ikke påduttet ham det. Bare fulgt hans mønster stille og roligt. Vi gør bare de samme ritualer hver dag og det er det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.