3 1/2 måned gammel, hvornår sover hun tidligere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

2babygirls

Emilie2010 skriver:

Min kære datter sover fra kl. 23 til kl 06 ( eller det gjorde hun indtil for 2 dage siden) Nu sover hun fra ca 23 til 04. Og så skal hun spise. og sover så igen 3 timer mer.

Men hvornår falder de i søvn tidligere om aftenen, f.eks fra 21 til 04 eller sådan noget .

Min datter DUR ikke til at sove mere end 1 halv til 1 hen time i træk om dagen, hun sover ca 30 til 60 min max i træk , vågner og er frisk og er vågen 2 timer, sover så Igen 30-60min ??? er MISUNDELIG på dem hvis barn sover middag og eftermiddags søvn på 2 timer

Hvordan ser hendes spisetider ud???

Jeg begyndte nemlig bare at putte madeleine kl 19 når hun havde spist, og så fik hun en flaske kl 21.30-22 og så sover hun ellers normalt til kl 6-7 stykker.. for tiden kan man så hører den lille papegøje kl 5, men der snakker hun bare i mørket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Mor1012

Tina&Martin skriver:

Hvordan ser hendes spisetider ud???

Jeg begyndte nemlig bare at putte madeleine kl 19 når hun havde spist, og så fik hun en flaske kl 21.30-22 og så sover hun ellers normalt til kl 6-7 stykker.. for tiden kan man så hører den lille papegøje kl 5, men der snakker hun bare i mørket

Jamen hun får flaske 120-140ml hver 3 time. idag ser det således ud: 05 - 07.15 - 10 - 13 - 16 - 19 - 22 - og efter flasken kl 22 sover hun ca 6-7 timer.

Anmeld

25. februar 2011

muzen

Emilie2010 skriver:

Jamen hun får flaske 120-140ml hver 3 time. idag ser det således ud: 05 - 07.15 - 10 - 13 - 16 - 19 - 22 - og efter flasken kl 22 sover hun ca 6-7 timer.

hmm nu har jeg aldrig givet min søn flaske, men giver du hende fast hver 3 time også selvom hun ikke viser tegn på og være sulten?

måskekunne hun nogen gange trække sig selv så der gik 4 timer så dsu ville ende med at skulle give den sidste flaske kl 21?

Anmeld

25. februar 2011

Mor1012

Fru'Rugaard skriver:

Så put hende kl. 8, også give hende den flaske kl. 22 eller 23, de fleste børn bliver først ved 7-8 tiden, min datter fik flaske inden jeg gik i seng indtil hun var 6 mdr. ca.
Men jeg kan ikke helt se, hvad det er du syntes der er træls? at hun skal puttes hver 2 time?- eller? det enste jeg lige tænker er at du må sætte dig ned at tælle timer, og finde ud af hvornår hun skal op, og hvornår hun skal sove om dagen, for at få det til at passe med at hun bliver puttet ved 7-8 tiden, og skal have den sidste flaske ved 22-23 tiden. nu ved jeg ikke hvornår du går i seng, men hvis du først går i seng ved midnat eller efter, så giv hende en flaske der, så sover hun da til kl. 6.

Det os svært at forklare :/

hun får den sodste flaske kl 22 eller 23 inde i soveværelset, hvor vi begge 2 skal i seng. jeg går altid i seng når hun skal have den sidste flaske inden nat søvnen.

nej det ikk træls hun ska sove hver 2 time, det er træls at hun om aftenen kun sover 30 min af gangen hver 2 time, fordi der ikke er tid til min mand

det ligegyldigt om jeg putter hende kl 19, for som skrevet bliver hun puttet hver 2 time.. hun sover stadig kun 30-60 min... Det er først kl 22 eller 23 ved den sidste flaske at hun sover 6 timer

Anmeld

25. februar 2011

2babygirls

Emilie2010 skriver:

Jamen det ser jo rigtig fint ud... men prøv at putte hende kl 7 efter flasken.

Sover hun på eget værelse??? For det kan være det er på tide, for efter Musen kom derind, sover hun meget bedre end hvor vi nok vækkede hinanden før.

Det kan jo godt tage lidt tid inden hun har vænnet sig til det, men ellers så hjælper et bad OG SÅ mad bagefter altid her.!!!

Anmeld

25. februar 2011

Mor1012

sarahb skriver:

altså min søn er 3 mdr i morgen og sover HVER dag kl. 19,30.
Kunne du lave et ritual så man ved det er der man siger godnat og man skal sove.

ej hvor er du Heldig ønsker sådan det er sådan i vores hjem, der er nemlig ik såå meget tid til min mand, når bitte pigen kun sover 30-60min af gangen hver 2 time. ( Hun sover først 6-7 timer i træk, når hun har fået den sidste flaske kl ca 22-23 om aftenen

jamen sys jeg gør det samme om dagen som jeg gør når vi skal sove til natten .

Anmeld

25. februar 2011

Fru'Rugaard

Emilie2010 skriver:

Det os svært at forklare :/

hun får den sodste flaske kl 22 eller 23 inde i soveværelset, hvor vi begge 2 skal i seng. jeg går altid i seng når hun skal have den sidste flaske inden nat søvnen.

nej det ikk træls hun ska sove hver 2 time, det er træls at hun om aftenen kun sover 30 min af gangen hver 2 time, fordi der ikke er tid til min mand

det ligegyldigt om jeg putter hende kl 19, for som skrevet bliver hun puttet hver 2 time.. hun sover stadig kun 30-60 min... Det er først kl 22 eller 23 ved den sidste flaske at hun sover 6 timer

Hmm, ja så kan jeg godt se at den er svær
Jeg tror desværre bare at det er sådan at din datter vil have det så.
men, bare rolig, lige pludselig, så ændrer det sig.
det kan være at hun er ved at være klar til grød?
selvom der godt er lidt tid endnu inden hun må få det, men derfor kan det jo godt være at mælken ikke mætter hende så meget mere.

Anmeld

25. februar 2011

Mor1012

Tina&Martin skriver:

Jamen det ser jo rigtig fint ud... men prøv at putte hende kl 7 efter flasken.

Sover hun på eget værelse??? For det kan være det er på tide, for efter Musen kom derind, sover hun meget bedre end hvor vi nok vækkede hinanden før.

Det kan jo godt tage lidt tid inden hun har vænnet sig til det, men ellers så hjælper et bad OG SÅ mad bagefter altid her.!!!

oKAY jamen vil prøve at give hende bad om aftene i stedet for om formiddagen

Hun sover ik på eget værelse, da vi ik har et extra, vi får hus her d 31/3 og der får hun eget værelse. men hun sover i egen seng. men jeg er virkelig stille herinde i stuen

Anmeld

25. februar 2011

Lunae

Emilie2010 skriver:

Min kære datter sover fra kl. 23 til kl 06 ( eller det gjorde hun indtil for 2 dage siden) Nu sover hun fra ca 23 til 04. Og så skal hun spise. og sover så igen 3 timer mer.

Men hvornår falder de i søvn tidligere om aftenen, f.eks fra 21 til 04 eller sådan noget .

Min datter DUR ikke til at sove mere end 1 halv til 1 hen time i træk om dagen, hun sover ca 30 til 60 min max i træk , vågner og er frisk og er vågen 2 timer, sover så Igen 30-60min ??? er MISUNDELIG på dem hvis barn sover middag og eftermiddags søvn på 2 timer

Camille har haft en rimelig stabil døgnrytme den sidste måneds tid! Hun begyndte at sove fra knap 5 mdr det kom bare helt af sig selv! Førhen havde hun ca samme døgnrytme, som din datter

Anmeld

25. februar 2011

Mor1012

muzen skriver:

hmm nu har jeg aldrig givet min søn flaske, men giver du hende fast hver 3 time også selvom hun ikke viser tegn på og være sulten?

måskekunne hun nogen gange trække sig selv så der gik 4 timer så dsu ville ende med at skulle give den sidste flaske kl 21?

ja god ide tror måske jeg er for god til bare at kig på klokknen : Hov nu er der gået 3 timer, Ind med flasken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.