3 1/2 måned gammel, hvornår sover hun tidligere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.159 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Mor1012

Min kære datter sover fra kl. 23 til kl 06 ( eller det gjorde hun indtil for 2 dage siden) Nu sover hun fra ca 23 til 04. Og så skal hun spise. og sover så igen 3 timer mer.

Men hvornår falder de i søvn tidligere om aftenen, f.eks fra 21 til 04 eller sådan noget .

Min datter DUR ikke til at sove mere end 1 halv til 1 hen time i træk om dagen, hun sover ca 30 til 60 min max i træk , vågner og er frisk og er vågen 2 timer, sover så Igen 30-60min ??? er MISUNDELIG på dem hvis barn sover middag og eftermiddags søvn på 2 timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

fif

Emilie2010 skriver:

Min kære datter sover fra kl. 23 til kl 06 ( eller det gjorde hun indtil for 2 dage siden) Nu sover hun fra ca 23 til 04. Og så skal hun spise. og sover så igen 3 timer mer.

Men hvornår falder de i søvn tidligere om aftenen, f.eks fra 21 til 04 eller sådan noget .

Min datter DUR ikke til at sove mere end 1 halv til 1 hen time i træk om dagen, hun sover ca 30 til 60 min max i træk , vågner og er frisk og er vågen 2 timer, sover så Igen 30-60min ??? er MISUNDELIG på dem hvis barn sover middag og eftermiddags søvn på 2 timer

Hihi hun lyder som vores pige.. Hun er 3måneder Sover osse 40-45min af gangen, og prøver på at hjælpe hende videre is øvn, men det lykkes ikk altid!! Hvis man er heldig, sover hun i 1 time.... (Men det er sjældent det sker) Ved ikk hva man kan gøre ellers

Anmeld

25. februar 2011

Mor1012

fif skriver:

Hihi hun lyder som vores pige.. Hun er 3måneder Sover osse 40-45min af gangen, og prøver på at hjælpe hende videre is øvn, men det lykkes ikk altid!! Hvis man er heldig, sover hun i 1 time.... (Men det er sjældent det sker) Ved ikk hva man kan gøre ellers

Glad for du har det på samme måde så er det ikk bare her, at søvnen er et "Lille problem"

Anmeld

25. februar 2011

SHERO

Min søn har sjældent (ud over den første måned) sovet mere end 45-60 min af gange, først da han kom i dagpleje da han var 11 måneder.. Han har bare fået lidt flere lure i løbet af dagen. længere har jeg aldrig kunne strække ham..

Anmeld

25. februar 2011

fif

Emilie2010 skriver:

Glad for du har det på samme måde så er det ikk bare her, at søvnen er et "Lille problem"

NEJ- overhovedet ikk. Tror nu det er meget "normalt! hehe.. Det er bare trist, for man føler ik at man laver andet end at få dem til at sove...

Anmeld

25. februar 2011

Fru'Rugaard

Jeg tror bare at du skal lade hende sove nogle flere lurer- min datter har altid skulle vækkes, og har sovet 12 timer hver nat fra hun var 1½ måned.
Men prøv at sørge for at hun er vågen kl. 5 f.eks, så er hun klar til at blive puttet kl. 7 igen, når du siger hun kun kan holde sig vågen i 2 timer det kan også være at hun selv laver hendes rytme, når hun er klar, det gjorde min datter

Anmeld

25. februar 2011

Mor1012

Fru'Rugaard skriver:

Jeg tror bare at du skal lade hende sove nogle flere lurer- min datter har altid skulle vækkes, og har sovet 12 timer hver nat fra hun var 1½ måned.
Men prøv at sørge for at hun er vågen kl. 5 f.eks, så er hun klar til at blive puttet kl. 7 igen, når du siger hun kun kan holde sig vågen i 2 timer det kan også være at hun selv laver hendes rytme, når hun er klar, det gjorde min datter

men det hjælper intet, for hun bliver jo puttet hver 2 time ca, også om aftenen og hun sover stadig kun 30-60min... intil hun får den sidste flaske ca kl 22 eller 23, så sover hun 6 timer i træk.

Anmeld

25. februar 2011

muzen

Emilie2010 skriver:

men det hjælper intet, for hun bliver jo puttet hver 2 time ca, også om aftenen og hun sover stadig kun 30-60min... intil hun får den sidste flaske ca kl 22 eller 23, så sover hun 6 timer i træk.

har du prøvet og give hende den sidste flaske kl 21?

det kan være at den lægger sådan en god bund af hun bliver mere træt på den og derfor vil sove for natten der?

Anmeld

25. februar 2011

sarahb

altså min søn er 3 mdr i morgen og sover HVER dag kl. 19,30.
Kunne du lave et ritual så man ved det er der man siger godnat og man skal sove.

Anmeld

25. februar 2011

Fru'Rugaard

Emilie2010 skriver:

Så put hende kl. 8, også give hende den flaske kl. 22 eller 23, de fleste børn bliver først ved 7-8 tiden, min datter fik flaske inden jeg gik i seng indtil hun var 6 mdr. ca.
Men jeg kan ikke helt se, hvad det er du syntes der er træls? at hun skal puttes hver 2 time?- eller? det enste jeg lige tænker er at du må sætte dig ned at tælle timer, og finde ud af hvornår hun skal op, og hvornår hun skal sove om dagen, for at få det til at passe med at hun bliver puttet ved 7-8 tiden, og skal have den sidste flaske ved 22-23 tiden. nu ved jeg ikke hvornår du går i seng, men hvis du først går i seng ved midnat eller efter, så giv hende en flaske der, så sover hun da til kl. 6.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.