Hvis du ikke havde mødt manden i dit liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2008

Miamaja

Anne skriver:

Miamaja skriver:

MorCamilla skriver:

Jeg tror at jeg ville vælge at se sandheden i øjnene og ikke få børn... Da JEG ikke har ret meget lyst til at være alene mor... Men det er svært at svare på. Måske jeg ville svare anderledes hvis jeg selv stod i siturationen... (staves???)

Go bedring med sønnen(H)

Knus fra Camilla.

situationen(H)

jeg ville da adoptere en masse lækre babyer:D
https://www.baby.dk/uploads/albums/1454/91f0ebdb-b9 7f-4973-90d9-7c2ed3f735d4.jpg

Og han er bare alt alt alt for lækker din mus :)

Taaak:D er også ritig stolt af ham. en rigtig chokolade guldklump og jeg kunne ikke have lavet ham bedre selv(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

Fam. Madsen

jeg ville accepter det.. men er jo så heldig at jeg har mødt manden i mit liv(L)(L)(L)

Anmeld

2. oktober 2008

Kvindemin

Ved at manden altid nok skulle findes.
Så har aldrig tænkt over det.
Men hvis man skal så langt ud, så man skal sige hvis - hvis - hvis,
havde JEG aldrig valgt at få et donor barn. ALDRIG.
Og så ved jeg ikke hvad jeg skulle gøre :)

(H)

Anmeld

3. oktober 2008

monstar99

Nu er det lidt svært at udtale sig om når man nu har haft en mand i snart 12år og venter vores første barn, så...
Men er ret sikker på hvis jeg ikke havde nogen mand ville jeg nok søge om at adoptere..

Anmeld

2. august 2011

Alba

Afhænger af alder og livssituation... jeg er i 20'erne så ser ingen grund til at "give op" nu, ville vente på de rette. Børn skal komme af kærlighed og ville helst foretrække at det var fra både en far og mor, men hvis jeg var 10 år ældre ville jeg måske føle jeg havde en smule travlt og så må man jo klare den selv.

Anmeld

2. august 2011

mortilflere

Andet

Så havde jeg ingen børn  , seriøst jeg tog p-pille hemligt i mit tidligere forhold og brugte kondom for at være sikker på jeg ikke blev gravid LOL

Og den stakkels bonde der ville ha 5 unger , måtte skrive under på han var ok med vi ikke skulle børn 

4  mdr efter smed jeg p-pillerne

Anmeld

2. august 2011

aarhusmor

Jeg ville helt klart bruge donor

Anmeld

2. august 2011

Ciss

Altså, før min bedre halvdel fik mig overtalt til at få den første, anede jeg ikke, hvor fantastisk det er at have børn, så jeg var overbevist om, at jeg aldrig skulle have nogen. Så jeg havde vel accepteret, at jeg ikke kom til at få nogen.

Havde lysten til at have ansvaret for børn alligevel dukket op, havde jeg valgt at adoptere, hvis det var muligt. Jeg kender en, som blev adopteret, og det var en virkelig stor og vigtig ting i hans liv. Og så kender jeg til en, som ikke blev adopteret, og hans liv har været helt forfærdeligt i hele opvæksten, så jeg havde valgt at adoptere i stedet for at forsøge at få et barn alene.

Anmeld

3. august 2011

Hasselnødden

Jeg ville sandsynligvis søge om at få lov til at adoptere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.