Hvis du ikke havde mødt manden i dit liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2008

pipsen

:) Ville rejse meget meget mere end jeg gør. Elsker at rejse, men kan være en udfordring med små børn. Ville bruge mit liv på design i den tredje verden. Meeen kan nu sagtens være vi vælger at gøre det alligevel. Mener bare børnene skal have en vis alder før vi slæber dem til et "ikke-vestligt" land.
God bedring med din søn
/Lena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

A.I.G.

Jeg tror oprigtig at jeg ville kunne leve et fedt liv med mange mænd.

Ham jeg har valgt, synes jeg er lige i øjet som ven, mand , elsker og især far til vores smukke døtre, men jeg tror ikke på den eneste ene.

Men ellers er svaret ukendt donor eller selvvalgt donor.

Anette

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

A.I.G. skriver:

Ham jeg har valgt, synes jeg er lige i øjet som ven, mand , elsker og især far til vores smukke døtre, men jeg tror ikke på den eneste ene.

Anette

Det må da være fantastisk at føle sådan...jeg har det helt omvendt, tror ikke på der er nogen mand til mig...selvom jeg kan mærke at det kunne være hyggelogt nogle gange...måske vi skulle starte et dating-forum herinde..;)

Anmeld

2. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tja jeg havde nok ikke fået børn. Det har faktisk aldrig stået på ønskelisten at skulle være mor, men vil da ikke undvære det nu :D Så jeg tror ikke jeg havde skænket det en tanke :P

(H)

Anmeld

2. oktober 2008

A.I.G.

Eva skriver:

A.I.G. skriver:

Anette

Det må da være fantastisk at føle sådan...jeg har det helt omvendt, tror ikke på der er nogen mand til mig...selvom jeg kan mærke at det kunne være hyggelogt nogle gange...måske vi skulle starte et dating-forum herinde..;)

Det bunder i at jeg er pokkers optimistisk menneske samt pokkers selvfed.

Jeg tror på livet vil mig det godt - rigtig godt

;o)

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]A.I.G. skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]A.I.G. skriver:[/småt][/f] Jeg tror oprigtig at jeg ville kunne leve et fedt liv med mange mænd. Ham jeg har valgt, synes jeg er lige i øjet som ven, mand , elsker og især far til vores smukke døtre, men jeg tror ikke på den eneste ene. Men ellers er svaret ukendt donor eller selvvalgt donor. Anette [/citat] Det må da være fantastisk at føle sådan...jeg har det helt omvendt, tror ikke på der er nogen mand til mig...selvom jeg kan mærke at det kunne være hyggelogt nogle gange...måske vi skulle starte et dating-forum herinde..;)[/citat] Det bunder i at jeg er pokkers optimistisk menneske samt pokkers selvfed. Jeg tror på livet vil mig det godt - rigtig godt ;o)[/citat] Tja...jeg tror på alt, bare ikke mænd...men jeg har jo også mine fantastiske erfaringer med mig...8(:-o:'(

Anmeld

2. oktober 2008

A.I.G.

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]A.I.G. skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]A.I.G. skriver:[/småt][/f] Jeg tror oprigtig at jeg ville kunne leve et fedt liv med mange mænd. Ham jeg har valgt, synes jeg er lige i øjet som ven, mand , elsker og især far til vores smukke døtre, men jeg tror ikke på den eneste ene. Men ellers er svaret ukendt donor eller selvvalgt donor. Anette [/citat] Det må da være fantastisk at føle sådan...jeg har det helt omvendt, tror ikke på der er nogen mand til mig...selvom jeg kan mærke at det kunne være hyggelogt nogle gange...måske vi skulle starte et dating-forum herinde..;)[/citat] Det bunder i at jeg er pokkers optimistisk menneske samt pokkers selvfed. Jeg tror på livet vil mig det godt - rigtig godt ;o)[/citat] Tja...jeg tror på alt, bare ikke mænd...men jeg har jo også mine fantastiske erfaringer med mig...8(:-o:'([/citat] Som du ikke vil dele ? Forstår det private.... Anette

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]A.I.G. skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]A.I.G. skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]A.I.G. skriver:[/småt][/f] Jeg tror oprigtig at jeg ville kunne leve et fedt liv med mange mænd. Ham jeg har valgt, synes jeg er lige i øjet som ven, mand , elsker og især far til vores smukke døtre, men jeg tror ikke på den eneste ene. Men ellers er svaret ukendt donor eller selvvalgt donor. Anette [/citat] Det må da være fantastisk at føle sådan...jeg har det helt omvendt, tror ikke på der er nogen mand til mig...selvom jeg kan mærke at det kunne være hyggelogt nogle gange...måske vi skulle starte et dating-forum herinde..;)[/citat] Det bunder i at jeg er pokkers optimistisk menneske samt pokkers selvfed. Jeg tror på livet vil mig det godt - rigtig godt ;o)[/citat] Tja...jeg tror på alt, bare ikke mænd...men jeg har jo også mine fantastiske erfaringer med mig...8(:-o:'([/citat] Som du ikke vil dele ? Forstår det private.... Anette[/citat] Tja, det er nok ikke så spændende historier....men forkert valg af mænd, helt sikkert...

Anmeld

2. oktober 2008

82Miraklet

Mangler en valgmulighed...

For jeg ville bestemt blive plejeforældre til et barn eller 2...

Hvorfor ikke hjælpe nogle af de børn som har brug for det herhjemme.... Og det kunne jo være jeg senere gik hen og fandt MANDEN.. (Har dog fundet ham)

Bare lige et pip herfra...

Knus (H)

Anmeld

2. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja, jeg ville nok finde en donor i min omgangskreds.

Kan simpelthen bare ikke se mig selv blive gammel uden at have fået børn, da det er noget der altid har betydet rigtig meget for mig.

Er enlig mor i forvejen, og selvom det da til tider er hårdt, kan det sagtens fungere, og mener da også selv at mine børn har et godt liv selvom deres far bor et andet sted.

Og ville vælge en kendt doner da jeg synes børn har krav på at vide hvem deres far er. Ville have meget svært ved tanken om at mit barn aldrig ville komme til at kende sin far, og at det var et bevidst valg fra min side.

Rikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.