Hvis du ikke havde mødt manden i dit liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.058 visninger
28 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

Honningblomst

og du ikke havde fået børn...hvad ville du så gøre??
Knus Eva...som vidst har for meget tid, siddende her ved min syge sovende dreng..(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

MorCamilla

Jeg tror at jeg ville vælge at se sandheden i øjnene og ikke få børn... Da JEG ikke har ret meget lyst til at være alene mor... Men det er svært at svare på. Måske jeg ville svare anderledes hvis jeg selv stod i siturationen... (staves???)

Go bedring med sønnen(H)

Knus fra Camilla.

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

Jeg skulle nok finde manden i mit liv...:):):)'

Og ikke ja så måtte jeg jo bare vente på han kom og det så ikke blev for sent at få børn...

Men jeg har heldigvis både mand og børn...

Majbritt(H)

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

Jeg tror at jeg ville vælge at se sandheden i øjnene og ikke få børn... Da JEG ikke har ret meget lyst til at være alene mor... Men det er svært at svare på. Måske jeg ville svare anderledes hvis jeg selv stod i siturationen... (staves???)

Go bedring med sønnen(H)

Knus fra Camilla.

Tak skal du have....:) håber snart han er frisk igen.

Jeg ville vælge at få et barn med kendt donor, for barnets skyld...skræmmer mig på ingen måde at være alene, da jeg jo er det med de to små og helt med den store. Men jeg synes det er synd hvis ikke børn kan finde, se eller opleve deres ene halvdel og dennes historie...det må giver så meget splittelse ikke at vide hvem og hvad man er kommet af.
Knus Eva

Anmeld

2. oktober 2008

Miamaja

MorCamilla skriver:

Go bedring med sønnen(H)

Knus fra Camilla.

situationen(H)

jeg ville da adoptere en masse lækre babyer:D

Anmeld

2. oktober 2008

MorCamilla

Miamaja skriver:

MorCamilla skriver:

Go bedring med sønnen(H)

Knus fra Camilla.

situationen(H)

Tak... :)

Anmeld

2. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej...

Tror jeg hadde ventet på manden i mitt liv, å hvis jeg ikke fand han, så hadde jeg funnet en donor..

God bedring med sønnen din...

MVH linda som også har mye tid i dag....

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej...

Tror jeg hadde ventet på manden i mitt liv, å hvis jeg ikke fand han, så hadde jeg funnet en donor..

God bedring med sønnen din...

MVH linda som også har mye tid i dag....

Tak skal du have...(L)

Anmeld

2. oktober 2008

finkedinke

jeg har svaret at jeg ville finde en kendt donor. Men rent faktisk ville jeg slet ikke have børn før jeg mødte min mand, der så fik mig "overtalt".
Så i virkeligheden ved jeg det slet ikke hvad jeg ville have gjort.

Jeg har flere veninder, både enlige og i parforhold der meget bevidst har fravalgt børn. Men nu hvor jeg har nr 3 på vej kan jeg slet ikke se hvordan jeg skulle kunne leve uden:D

Berith

Der også har aaaalt for meget tid idag, men dog ingen syge børn.
God bedring med ham

Anmeld

2. oktober 2008

Anne

Miamaja skriver:

MorCamilla skriver:

Go bedring med sønnen(H)

Knus fra Camilla.

situationen(H)

jeg ville da adoptere en masse lækre babyer:D
https://www.baby.dk/uploads/albums/1454/91f0ebdb-b9 7f-4973-90d9-7c2ed3f735d4.jpg

Og han er bare alt alt alt for lækker din mus :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.