Halløj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Monica

Du læsser bare af, vi er her for hinanden...

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Muffinmus

bette skriver:

jeg tror det er for sent søde

Der er ikke noget der er for sent for dig, det må du huske Heidi. Det er for sent for Steffen, men DU har den gave at være i live endnu, også selv om livet kan gøre vanvittigt ondt.

DU er lyset for dine 2 børn selv om du føler du sidder i skyggen konstant. DU er deres mor og deres vigtigste ting, de er dem der skal holde dig oppe og vise du betyder noget. Dit liv ER noget værd, for du er den heldige der er fået en søn og datter som har brug for en dejlig mor. Og du skal nok klare den, solen står op hver dag netop for at vise at livet er smukt også selv om det har regnet i en måned og man føler det aldrig vil ende.

Så du SKAL have hjælp, for ige nu kan du ikke hjælpe dig selv og kan du ikke det er det svært at være der for børnene, de mærker hvordan du har det HVER dag lige nu og det vil påvirke dem når du har det så skidt.

Du er nødt til at samle dig selv op, få den hjælp til dig selv der er nødvendig, så må andet vente.

Anmeld

24. februar 2011

..

Stort til dig!

Tænker meget på dig!

Anmeld

24. februar 2011

heaven

søde heidi

vil du ikke nok søge hjælp??? Jeg bliver sgu bekymret for dig når du skriver at du tror det er for sent?? 

Jeg forstår godt du føler at du ikke kan ånde, det gør jeg virkelig. Alt andet ville være mærkeligt... dit liv er sat i stå pt, og det varer rigtig rigtig længe før du kan trække vejret bare LIDT normalt. 

vil du ikke godt sørge for at du får noget hjælp ?? Dine børn har ligeså meget , om ikke mere, brug for dig som omvendt!! du må ikke give op, bed om hjælp, ingen vil tænke dårligt om dig af den grund - selvfølgelig er du kunst ovenpå det her.... bare så du får nogle pauser indimellem?? 

lad dig ikke trække ned, husk dine børn

Knuz og mange tanker Jannie

Anmeld

25. februar 2011

BellaT

Kære Heidi..

Tusind knus til dig og ønsker virkelig at du kommer ok igennem dette. Ændret for altid, men at du forbliver dig indeni.

fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.