Halløj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

jeg tror det er for sent søde

Er du startet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Er du startet?

startet?

Anmeld

24. februar 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

startet?

På en af de gamle vaner du har haft?

Anmeld

24. februar 2011

Stumpen

bette skriver:

jo mange.... 

sorry jeg skrev det her.. det er jo ikke jeres hovedpine..

føler mig bare så lost

Heidi, du skal IKKE undskylde noget som helst... Vi lytter gerne til hvad du end har at sige og har brug for at komme af med..

Anmeld

24. februar 2011

Lene76

masser af  til dig og dine dejlige unger.

Du ska slet ik tænke på hva du skriver herinde, tror vi er flere der godt kan "tåle" det uanset hva du kommer med.... du ska bare tænke på dig selv og ungerne

Anmeld

24. februar 2011

linemus

Åh kære Heidi, det var det mindste vi kunne gøre for dig. Det er svært at være der for dig, når vi er så langt væk. Jeg er bekymret for dig. Håber du klarer dig igennem. Du må have det så ubeskriveligt hårdt. Husk at du kan komme af med dine tanker herinde eller i gruppen på fb, hvor det ikke er alle og en hver der kan kigge med. Vi lytter hellere end gerne. Du skal ikke undskylde spor. Vi holder jo så meget af dig.

Line

Anmeld

24. februar 2011

Louise mortil4

det er da det mindste, vi kan jo ikke lige komme forbi alle sammen og hjælpe dig selv om virkelig mange af os rigtig rigtig gerne vil, så det er da det mindste.

Anmeld

24. februar 2011

Siber

kæreste Heidi,

Det er her du kan lukke ud, alt det du vil, vi er her for dig

knus Siber

Anmeld

24. februar 2011

birgittemarie

Kæreste Heidi

Det gør mig så inderligt ondt for dig, kære pige. Vil du ikke nok sige, hvis der er mere vi kan gøre for dig? Lige meget hvad, så er jeg sikker på, at vi nok ved fælles hjælp kan finde ud af at hjælpe dig med ALT andet end at give dig din elskede tilbage.

Hvor er det trist at høre, at din storebror begyndte at misbruge igen, når du nok godt kunne bruge ham. Jeg har også tænkt, hvad jeg tror, Joan også tænker på med din gamle "vane" og jeg forstår dig så godt, hvis det er, hvad jeg tror. Men prøv af alle kræfter at holde dig RASK Heidi. Dine børn har endnu mere brug for dig nu, end de havde før og jeg er sikker på, at du kan klare det, netop fordi du har mistet meget før i dit liv, er du stærkere, end du selv føler lige nu.

Skriv til os, skriv til mig, du må ikke forsvinde ind i dig selv, selvom det må være umenneskeligt hårdt at gøre andet lige nu. Der ER lys forude.

Kæmpe knus Birgitte

Anmeld

24. februar 2011

Tut

bette skriver:

jeg tror det er for sent søde

Søde Heidi, pas nu på dig selv. Jeg ved at det er en fordærdelig tid - men du må tænke på at du har 2 dejlige børn som har brug for deres mor i mange mange år endnu.

Lov mig at du tager fat i nogen du kan snakke med og som kan hjælpe dig.

Knus

Tut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.