Halløj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.129 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

bette

Hej alle sammen.

jeg har lige set hvad der er løbet ind på kontoen for steffens mindesten.. 

og ville fortælle jer at jeg er dybt taknemlig. 

jeg er helt lost for ord.. i er bare så søde alle sammen. 

tænk at have sådan en mødregruppe online.

tusinde tusinde tak. 

ville helst kramme jer alle rigtigt men i får et cyper kram til vi ses '

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Kaufie

Du får lige sådan en her tilbage

Anmeld

24. februar 2011

Stumpen

24. februar 2011

Marco2

Kære Bette.

Det var da det mindst vi kunne gøre.

For det er jo, i denne situation desværre, en onlinemødregruppe og vi er ikke lige tæt på, til at komme forbi og give dig et kram og hjælpe dig, og være der for dig og dine børn.

Men vi er her og på fjæsen til at lytte til alt hvad du har brug for at komme ud med. 

Jeg håber du trods alt har det ok. Ved der kommer til at gå lang tid, men der er lys for enden af tunnellen.

Du har dine dejlige børn hvor Steffen lever videre i.

Stort knus til dig

AG

Anmeld

24. februar 2011

bette

Marco2 skriver:

Kære Bette.

Det var da det mindst vi kunne gøre.

For det er jo, i denne situation desværre, en onlinemødregruppe og vi er ikke lige tæt på, til at komme forbi og give dig et kram og hjælpe dig, og være der for dig og dine børn.

Men vi er her og på fjæsen til at lytte til alt hvad du har brug for at komme ud med. 

Jeg håber du trods alt har det ok. Ved der kommer til at gå lang tid, men der er lys for enden af tunnellen.

Du har dine dejlige børn hvor Steffen lever videre i.

Stort knus til dig

AG

har bare mistet så meget gennem mit liv.. kan ikke blive ved med at holde til det. 

jeg hører slet ik hvad folk siger til mig.. jeg ser bare en masse billeder i mit hovede som kører i flash.. som at genleve en enkelt dag i ens liv igen og igen.. 

tror jeg er ved at blive bims...

min storebror var nær kommet på den lukkede i forgårs.. han begyndte at ryge hash igen samme dag han fik af vide at min mand døde. han havde ellers holdt sig på måtten i 1½ måned. og nu har han fået en rigtig slem depression. 

Anmeld

24. februar 2011

Siber

bette skriver:

Hej alle sammen.

jeg har lige set hvad der er løbet ind på kontoen for steffens mindesten.. 

og ville fortælle jer at jeg er dybt taknemlig. 

jeg er helt lost for ord.. i er bare så søde alle sammen. 

tænk at have sådan en mødregruppe online.

tusinde tusinde tak. 

ville helst kramme jer alle rigtigt men i får et cyper kram til vi ses '

til dig søde Bette!!!

Anmeld

24. februar 2011

Marco2

bette skriver:

har bare mistet så meget gennem mit liv.. kan ikke blive ved med at holde til det. 

jeg hører slet ik hvad folk siger til mig.. jeg ser bare en masse billeder i mit hovede som kører i flash.. som at genleve en enkelt dag i ens liv igen og igen.. 

min storebror var nær kommet på den lukkede i forgårs.. han begyndte at ryge hash igen samme dag han fik af vide at min mand døde. han havde ellers holdt sig på måtten i 1½ måned. og nu har han fået en rigtig slem depression. 

Har du ikke nogen hos dig? Nogen du kan snakke med så du ikke går og "snakker med dig selv" …

AG

Anmeld

24. februar 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

Åhhh Heidi jeg ved ikke hvad jeg skal skrive til dig. Ja du har mistet rigtig rigtig meget, og håber aldrig du skal miste nogen igen.

Jeg er bekymret for dig. Jeg frygter også du falder ind i en gammel vane igen ligesom din bror gjorde. Og hvis jeg går for tæt på siger du bare til.

Men en  skal du have.

Anmeld

24. februar 2011

bette

Marco2 skriver:

Har du ikke nogen hos dig? Nogen du kan snakke med så du ikke går og "snakker med dig selv" …

AG

jo mange.... 

sorry jeg skrev det her.. det er jo ikke jeres hovedpine..

føler mig bare så lost

Anmeld

24. februar 2011

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Åhhh Heidi jeg ved ikke hvad jeg skal skrive til dig. Ja du har mistet rigtig rigtig meget, og håber aldrig du skal miste nogen igen.

Jeg er bekymret for dig. Jeg frygter også du falder ind i en gammel vane igen ligesom din bror gjorde. Og hvis jeg går for tæt på siger du bare til.

Men en  skal du have.

jeg tror det er for sent søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.