Kattekyllingen, 23+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

MyBaby

SMUK SMUK SMUK - ih, savner helt sådan en dejlig livlig mave!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

JustMe

Dem, der har kaldt dig fede spetakel, har da vist gevaldigt brug for briller  Hvor er du bare flot gravid!

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Hvor er du fin

Anmeld

25. februar 2011

Bavianis

Ih - skøønt billede!

Men endnu mere skønt at katten og kyllingen er ved at lave en kattekylling!!Det er simpelthen bare klasse!!

Jeg lægger billeder ind i morgen aften 

Anmeld

25. februar 2011

Manakauapo

kitty skriver:

Så blev det 23+1.. Igår var der 4 mdr. til termin, hvis man kiggede i kalenderen. Det er egentlig gået pænt stærkt, nu jeg ser tilbage

Billedet er taget idag, efter jeg har været til forkælelsesaften i The Body Shop med nogle veninder. Derfor har den fået liiiiiidt mere krigsmaling end jeg ellers plejer at ty til.. Mit ene øje ser lidt spedalsk ud, skal vi ikke bare sige det er noget de har "malet" dernede ?

Krølfisen begynder at sparke godt fra sig, og er blevet glad for musik.. Vi har ingen favoritter endnu, men Drori-Hansen-Furniture er aldrig af vejen

-En træt men glad kommende mor

Hvor er du smuk! Fin mave!

Anmeld

26. februar 2011

businesstigger

Hvor er du smuk! Og ja hvor er tiden gået hurtig. Håber de sidste måneder går lige så hurtigt!

Anmeld

26. februar 2011

otlitrom

businesstigger skriver:

Hvor er du smuk! Og ja hvor er tiden gået hurtig. Håber de sidste måneder går lige så hurtigt!

Det er gået vildt hurtigt.. Der er kun 16 uger til termin.. og, nårh ja.. BA-eksamen Der sker så meget andet lige nu, med flytning og udd. at jeg slet ikke har tid til at tælle uger. Det er både godt og skidt. Kroppen er kørt lidt død i det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.