Kattekyllingen, 23+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.243 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

otlitrom

Så blev det 23+1.. Igår var der 4 mdr. til termin, hvis man kiggede i kalenderen. Det er egentlig gået pænt stærkt, nu jeg ser tilbage

Billedet er taget idag, efter jeg har været til forkælelsesaften i The Body Shop med nogle veninder. Derfor har den fået liiiiiidt mere krigsmaling end jeg ellers plejer at ty til.. Mit ene øje ser lidt spedalsk ud, skal vi ikke bare sige det er noget de har "malet" dernede ?

Krølfisen begynder at sparke godt fra sig, og er blevet glad for musik.. Vi har ingen favoritter endnu, men Drori-Hansen-Furniture er aldrig af vejen

-En træt men glad kommende mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Så blev det 23+1.. Igår var der 4 mdr. til termin, hvis man kiggede i kalenderen. Det er egentlig gået pænt stærkt, nu jeg ser tilbage

Billedet er taget idag, efter jeg har været til forkælelsesaften i The Body Shop med nogle veninder. Derfor har den fået liiiiiidt mere krigsmaling end jeg ellers plejer at ty til.. Mit ene øje ser lidt spedalsk ud, skal vi ikke bare sige det er noget de har "malet" dernede ?

Krølfisen begynder at sparke godt fra sig, og er blevet glad for musik.. Vi har ingen favoritter endnu, men Drori-Hansen-Furniture er aldrig af vejen

Hvor er du bare smuk søde!!!!

Anmeld

23. februar 2011

Loa

kitty skriver:

Gud tænk nu bliver jeg helt forvirret  Er det ikke dig der plejer at have et profil billede af to dyr der hanky panky'er? 

Hvis det er, så troede jeg aldrig jeg skulle se dig rigtigt

Nåh men bortset fra det, floooot mave 

Anmeld

23. februar 2011

Ann.

Ej hvor er du bare så køn 

Og en rigtig fin baby-hule du har 

Anmeld

23. februar 2011

otlitrom

Loa skriver:

Gud tænk nu bliver jeg helt forvirret  Er det ikke dig der plejer at have et profil billede af to dyr der hanky panky'er? 

Hvis det er, så troede jeg aldrig jeg skulle se dig rigtigt

Nåh men bortset fra det, floooot mave 

Ahahahahaha!! Nej, jeg tror ikke de lavede hanky panky.. Det var et billede af en kat og en høne... det her:

Synes du det lgner de gør det? Det har jeg da aldrig tænkt på! Gud, hvor sjovt!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. februar 2011

Loa

kitty skriver:

Ahahahahaha!! Nej, jeg tror ikke de lavede hanky panky.. Det var et billede af en kat og en høne... det her:

Synes du det lgner de gør det? Det har jeg da aldrig tænkt på! Gud, hvor sjovt!!

Ej gud, jeg troede katten "ordnede" kyllingen 

Anmeld

23. februar 2011

otlitrom

Loa skriver:

Ej gud, jeg troede katten "ordnede" kyllingen 

ahahha, jeg sidder og er ved at dø af grin. Tænk at folk har troet det om mt profilbillede!! Det er da skæææægt! Det var mere kombinationen af kat og kyllng = kattekylling... heheheh!

Du har lige gjort min aften meget sjovere! TAK!

Anmeld

23. februar 2011

otlitrom

ønskebarn74 skriver:

Hvor er du bare smuk søde!!!!

Tak søde

Anmeld

23. februar 2011

otlitrom

TrineLærke skriver:

Ej hvor er du bare så køn 

Og en rigtig fin baby-hule du har 

Tak!

Anmeld

23. februar 2011

Loa

kitty skriver:

ahahha, jeg sidder og er ved at dø af grin. Tænk at folk har troet det om mt profilbillede!! Det er da skæææægt! Det var mere kombinationen af kat og kyllng = kattekylling... heheheh!

Du har lige gjort min aften meget sjovere! TAK!

Ej hvor pinligt 

Troede netop det var fordi de lavede en kattekylling...... 

Wupsi 

Men sjovt at se dig rigtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.