Kattekyllingen, 23+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

otlitrom

Loa skriver:

Ej hvor pinligt 

Troede netop det var fordi de lavede en kattekylling...... 

Wupsi 

Men sjovt at se dig rigtigt 

Hehe, det gør ikke noget. Synes bare det er hammer skægt at du har set billedet sådan. Den tanke har slet ikke strejfet mig

Før var jeg hemmelig, men det er jeg ikke så meget mere. Nu er jeg jo GRAVID! -Og de kan jeg vst ikke løbe fra, med den mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Loa

kitty skriver:

Hehe, det gør ikke noget. Synes bare det er hammer skægt at du har set billedet sådan. Den tanke har slet ikke strejfet mig

Før var jeg hemmelig, men det er jeg ikke så meget mere. Nu er jeg jo GRAVID! -Og de kan jeg vst ikke løbe fra, med den mave

Hehe altid godt at få en anden synsvinkel på

Nårh hvor dejligt, er da også smadder skægt at få ansigt på folk, når man har gået at forestille sig hvordan de ser ud......  

Hehe nej det kan du ikke helt, men flot det ser du ud

Anmeld

23. februar 2011

Laulund87

Haha så kom din mavetråd lige til at handle om

Nå men back to the point; Du er s**smuk

Anmeld

23. februar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Haha så kom din mavetråd lige til at handle om

Nå men back to the point; Du er s**smuk

Haha, ja den tog en uventet drejning

Tusind tak søde!

Anmeld

23. februar 2011

Steph_Laurits

Aaaaaamen hvor er du da bare f****** smuk altså!!

Og skøøøn mave!

Anmeld

24. februar 2011

Kruse90

Hvor ser du skøn ud
Og hvor er det fint som maven vokser

Anmeld

25. februar 2011

blomst84

WAUUW hvor ser du bare godt ud!!!  og ja tiden flyver jo bare afsted... syntes næsten lige du har testet positiv og det var mig der stod med en mave  

Anmeld

25. februar 2011

*A*

kitty skriver:

Så blev det 23+1.. Igår var der 4 mdr. til termin, hvis man kiggede i kalenderen. Det er egentlig gået pænt stærkt, nu jeg ser tilbage

Billedet er taget idag, efter jeg har været til forkælelsesaften i The Body Shop med nogle veninder. Derfor har den fået liiiiiidt mere krigsmaling end jeg ellers plejer at ty til.. Mit ene øje ser lidt spedalsk ud, skal vi ikke bare sige det er noget de har "malet" dernede ?

Krølfisen begynder at sparke godt fra sig, og er blevet glad for musik.. Vi har ingen favoritter endnu, men Drori-Hansen-Furniture er aldrig af vejen

-En træt men glad kommende mor

Hvor ser du bare super godt ud

Gid jeg så sådan ud da jeg havde 4 måneder til termin

Anmeld

25. februar 2011

VIPpigen

Hold op hvor sidder den altså bare super flot den mave, det klær dig virkeligt at være gravid... Og ja igen så kan jeg altså ikke se der er +5, +10, eller +15 kg ekstra.... Men kan se der er EN BABY...  (ej, er da sleeeeet ikke misundelig)

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

Tak, hvor er I søde allesammen! I får lige fælles-svarm det håber jeg er OK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.