Sasja77 skriver:
Det kan godt være at de ikke skal spise om natten når de er nået en hvis alder men personligt synes jeg at man selv skal vurdere om barnet bare lige slukker tørsten eller om det reelt spiser! Og jeg er sikker på at det kommer med tiden at den lille ikke spiser så meget om natten som før men lige nu tror jeg bare du skal tage det stille og roligt. Olivia spiser stadig en enkelt gang om natten og hun er et år gammel. Hun får grød når hun skal i seng og så vågner hun ved en 3 tiden og er sulten og der får hun en flaske og hun tømmer den til sidste dråbe og da hun ikke er grovæder og dagen så er det helt på sin plads at hun får noget om natten. Da jeg ammede hende der tog jeg hende bare over i sengen og så lå jeg på siden og ammede og sov samtidig. Jeg tror bare at man må tage det med at man har afbrudt søvn om natten i en periode af livet. Jeg synes at det ville være synd at nægte barnet mad hvis det reelt er sulten!! Vi spiser jo også når vi er sultne -også hvis vi vågner af sult om natten
ja hun spiser nemlig og nogen gange begge bryst derfor ved jeg det er sult, også selv om hun har fået grød eller mme inden hun bliver puttet.
Jeg giver hende også mad, det har bare undret mig nogle gange når man hører om andre hvor børnene sover igennem. Så tænker man om der er noget galt med ens barn. Det er ikke så meget min mangel på søvn der er hårdt mere undring over hun kan være så sulten om natten.
Men kan hører flere børn er sulten om natten.
Anmeld