Natspisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Joko

prettybutterfly skriver:

Min datter på 14 mdr har skulle ha flaske hver nat til hun var ca 12 mdr. Nogle gange kan hun stadig vågne og vil ha flaske om natten. Vi har længe prøvet at trappe ned og nu er det heldigvis ved at være længe siden hun har spist om natten, men der er HELT normalt!

Hvis jeg var jer ville jeg dog prøve at blive ved med at putte hende der når hun vågner om natten, for lissom at sige DER SKER IKKE NOGET OM NATTEN!! Der SKAL man sove. Altså at det er ok at få mælk, men så skal man altså også sove igen med det samme bagefter!

HELD OG LYKKE

gør vi også, der er ikke meget tændt lys og jeg snakker ikk med hende, og hun ligger bare og pludrer og falder så i søvn selv efter en time nogen gange.

okay så kan der gå nogle månder endnu med lidt mad om natten. Tror også bare nogle børn er mere sultne end andre Jeg satser på at det bliver bedre om nogle måneder hvor hun spiser mere fast føde.

Det hjalp ikke på din datter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Diana...

Uhh jeg tror vi stoppet tidligt med nat maden MEN han får så vand om natten i stedet og nu er han 2 år og vågner stadig 2 gange om natten for at få noget at drikke. Men mon ikke det kommer når hun er klar, for ellers må du jo tage kampen op, har din sp ikke et godt råd hvordan? 

Anmeld

23. februar 2011

Joko

Diana... skriver:

Uhh jeg tror vi stoppet tidligt med nat maden MEN han får så vand om natten i stedet og nu er han 2 år og vågner stadig 2 gange om natten for at få noget at drikke. Men mon ikke det kommer når hun er klar, for ellers må du jo tage kampen op, har din sp ikke et godt råd hvordan? 

nej hun sagde prøv mme i sutflaske eller kop. Eller grød og mos.

Derfor jeg lige ville hører herinde.

Men det har ikke virket. Hun er glad og tilfreds, men bare sulten åbenbart. Har prøvet lidt med vand men det var ikke nok. Jo det kommer nok håber jeg.

Anmeld

23. februar 2011

prettybutterfly

Joko skriver:

gør vi også, der er ikke meget tændt lys og jeg snakker ikk med hende, og hun ligger bare og pludrer og falder så i søvn selv efter en time nogen gange.

okay så kan der gå nogle månder endnu med lidt mad om natten. Tror også bare nogle børn er mere sultne end andre Jeg satser på at det bliver bedre om nogle måneder hvor hun spiser mere fast føde.

Det hjalp ikke på din datter?

Jeg syntes ikke fast føde hjalp så meget nej. Hun skulle tit have 2 flasker om natten, altså fx kl 00.00 og 05.00 ca til hun var ret gammel. Og til sidst gav vi hende en flaske lige inden vi gik i seng kl 22-23 (vækkede hende)for at vi kunne sove længst muligt, og det hjalp rigtig meget så hun bedre sov igennem(og at vi ikke blev vækket). Til sidst kunne hun sove uafbrudt fra 22-23 til 7-8. Og nu går det nogenlunde med at sove fra 18.30 og hele natten(oftest) men ok hun er jo også 14 mdr nu!! Det har taget tid!

Anmeld

23. februar 2011

kitra

Min datter på snart 14 mdr får stadig en flaske om natten. Jeg har prøvet at vende hende fra men intet hjalp hun er bare sulten og sådan er det bare. Hun falder dog i søvn med det samme hun har fået flasken så jeg tager det ikke så tungt tror bare det er meget forskelligt hvornår de er klar til at droppe nat maden.

Anmeld

23. februar 2011

Joko

prettybutterfly skriver:

Jeg syntes ikke fast føde hjalp så meget nej. Hun skulle tit have 2 flasker om natten, altså fx kl 00.00 og 05.00 ca til hun var ret gammel. Og til sidst gav vi hende en flaske lige inden vi gik i seng kl 22-23 (vækkede hende)for at vi kunne sove længst muligt, og det hjalp rigtig meget så hun bedre sov igennem(og at vi ikke blev vækket). Til sidst kunne hun sove uafbrudt fra 22-23 til 7-8. Og nu går det nogenlunde med at sove fra 18.30 og hele natten(oftest) men ok hun er jo også 14 mdr nu!! Det har taget tid!

okay det lyder som en sej kamp, men dejligt at hører at det kan blive rigtig godt

har også overvejet at få hende til at spise ved 22 tiden sådan hun ikke vågner for meget op. kan håbe det kan hjælpe ligesom ved jer.

Anmeld

23. februar 2011

Joko

kitra skriver:

Min datter på snart 14 mdr får stadig en flaske om natten. Jeg har prøvet at vende hende fra men intet hjalp hun er bare sulten og sådan er det bare. Hun falder dog i søvn med det samme hun har fået flasken så jeg tager det ikke så tungt tror bare det er meget forskelligt hvornår de er klar til at droppe nat maden.

tak for svar lidt rart at hører min datter ikke er den eneste som er sulten døgnet rundt.

Vågner din datter op eller sover hun mens hun spiser?

Anmeld

23. februar 2011

prettybutterfly

Joko skriver:

okay det lyder som en sej kamp, men dejligt at hører at det kan blive rigtig godt

har også overvejet at få hende til at spise ved 22 tiden sådan hun ikke vågner for meget op. kan håbe det kan hjælpe ligesom ved jer.

Det hjalp ihvertfald for os

Anmeld

23. februar 2011

kitra

Joko skriver:

tak for svar lidt rart at hører min datter ikke er den eneste som er sulten døgnet rundt.

Vågner din datter op eller sover hun mens hun spiser?

Hun vågner som regel et sted imellem kl 1.30-4 hvor hun så får hendes flaske og så falder hun i søvn igen og sover til ca kl 8. Hun kommer som regel i seng kl 19-19.30. Jeg har fået afvide af mange at jeg skulle vende hende af med flasken og at det er en dårlig vane, men jeg har prøvet at gi hende noget at drikke og sutten osv men det var bare ikke nok. Man kan heller ikke sammenligne børn de er forskellige og har forskellige behov så jeg tager det ikke så hårdt. Selvfølgelig kunne det da være rart at hun bare sov igennem men sådan er det bare ikke nu men det skal nok komme jeg tror som nok hun skal slippe flasken når hun er klar.

Anmeld

23. februar 2011

Joko

prettybutterfly skriver:

Det hjalp ihvertfald for os

tak for svar og råd. Ja vi må prøve et stykke tid, det ændre sig nok ikke lige efter 1 nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.