Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Perl skriver: Nej det har vi desværre ikke, min kæreste siger at hvis man skal bruge den kan man bare gå ind og hente den på nettet.. den er ikke så svær at få til at funke..
Nej det har vi desværre ikke, min kæreste siger at hvis man skal bruge den kan man bare gå ind og hente den på nettet.. den er ikke så svær at få til at funke..
Ok, kan du ikke finde ud af hvad det koster at sende den helt til Gassum i Østjylland?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Ok, kan du ikke finde ud af hvad det koster at sende den helt til Gassum i Østjylland?
jo det skal jeg nok finder ud af det i morgen
Perl skriver: jo det skal jeg nok finder ud af det i morgen
Lyder godt.... Sender du ikke en PB, så er jeg sikker på at finde svaret
Dot D skriver: Lyder godt.... Sender du ikke en PB, så er jeg sikker på at finde svaret
Det er en aftale..
Perl skriver: Det er en aftale..
Dot D skriver:
Jeg tænkte på vil du have sendt den som forsikret pakke egentligt?
Perl skriver: Jeg tænkte på vil du have sendt den som forsikret pakke egentligt?
Det er alle pakker mener jeg. Det er kun de der maxibreve, der ikke er forsikrede, men ja, hvis der er forskel
Er der betalt for det neglesæt? Og hvis det ikke blir hentet alligevel vil jeg gerne købe det, men du kan jo skrive til mig hvis hun springer fra hende Lizo
Dot D skriver: Det er alle pakker mener jeg. Det er kun de der maxibreve, der ikke er forsikrede, men ja, hvis der er forskel
Nej for normalt ville jeg bare sende den som maxi men jeg tænker bare når det nu er en printer. så er det måske en meget god ide..
kiwifrugten skriver: Er der betalt for det neglesæt? Og hvis det ikke blir hentet alligevel vil jeg gerne købe det, men du kan jo skrive til mig hvis hun springer fra hende Lizo
Det er betalt for længe siden der står også det er solgt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128