SE HER!! Salg alt skal væk kom med bud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.136 visninger
95 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Lillefe

hejsa med jer har gennemgået alle vores ting og fundet nogle ting vi gerne vil sælge kom med bud!!

Billede 1: Joystick stort set ikke brugt! nypris er vist 299,- byd den står og fylder!

Billede 2: bog, dvd og cd til kørekort! kom med et bud skal af med det!

Billede 3-4: Fed lysestage desværre syntes min kæreste ikke den er fed byd!

Billede 5-6: Massageapparat kun pakket ud og testet aldrig brugt! kom med bud! (står og fylder)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

LIZO

vil gerne købe de negle ting alligevel.. for 200

Anmeld

23. februar 2011

sismofutten

Perl skriver:

hejsa med jer har gennemgået alle vores ting og fundet nogle ting vi gerne vil sælge kom med bud!!

Billede 1: Joystick stort set ikke brugt! nypris er vist 299,- byd den står og fylder!

Billede 3: DG Solbriller sprit nye har ligget i skuffen 3 år.. rest parti..

Billede 4: En kasse til at sortere str. i til franske, der er både franske og alm. der er lidt under 2 gange franske. Så har jeg to gange pulver en soft pink og en french dip, så har jeg en gange glas seal til at afslutte med næsten hel fuld, og en gang resning. en over halv fuld af det spray man afslutter med (en opfyldning) og en lille to helt fulde lime og to der er brugt lidt af. og to polere, og en klipper. der er for ca. 500 så vil min have 200 pp for denne. går ikke længere ned.

Billede 5-6: lille billede printer står og fylder virker fint ingen problemer husker ikke nypris står og fylder kom med et bud!

Billede 7-8: Fed lysestage desværre syntes min kæreste ikke den er fed byd!

Billede-printeren - hvordan fungere den?
Og hvor meget er ny-pris ca.?

Anmeld

23. februar 2011

Lillefe

sismofutten skriver:

Billede-printeren - hvordan fungere den?
Og hvor meget er ny-pris ca.?

Nypris er 600 mener jeg men det er længe siden og ærligt har den mest bare stået og ikke blevet brugt. Den fungere ligesom en alm printer som du kan sætte til din computer. og så er den lille og prajtisk og kan tages med rundt. der er også en installations cd med

Anmeld

23. februar 2011

sismofutten

Perl skriver:

Nypris er 600 mener jeg men det er længe siden og ærligt har den mest bare stået og ikke blevet brugt. Den fungere ligesom en alm printer som du kan sætte til din computer. og så er den lille og prajtisk og kan tages med rundt. der er også en installations cd med

Er der papir med?
Har du nogen specfikationer på den? Evt. fulde navn?

Anmeld

23. februar 2011

Lillefe

LIZO skriver:

vil gerne købe de negle ting alligevel.. for 200

Super! så er det en aftale det er nok smartest hvis vi mødes ikke? gider ikke bruge forsendelse på det

Anmeld

23. februar 2011

liwsmor

Perl skriver:

Billede 3: DG Solbriller sprit nye har ligget i skuffen 3 år.. rest parti..

Billede 4: En kasse til at sortere str. i til franske, der er både franske og alm. der er lidt under 2 gange franske. Så har jeg to gange pulver en soft pink og en french dip, så har jeg en gange glas seal til at afslutte med næsten hel fuld, og en gang resning. en over halv fuld af det spray man afslutter med (en opfyldning) og en lille to helt fulde lime og to der er brugt lidt af. og to polere, og en klipper. der er for ca. 500 så vil min have 200 pp for denne. går ikke længere ned.

Billede 5-6: lille billede printer står og fylder virker fint ingen problemer husker ikke nypris står og fylder kom med et bud!

Billede 7-8: Fed lysestage desværre syntes min kæreste ikke den er fed byd!

billede nummer 4 alle de negle, hvad var det du ville have for det ?

Anmeld

23. februar 2011

Lillefe

sismofutten skriver:

Er der papir med?
Har du nogen specfikationer på den? Evt. fulde navn?

Nej der er desværre ikke papir med. man kan for eks lave kort med den sådan slags instillinger er der med rammer og den slags... og så er det kun den lille str. billeder den laver

Anmeld

23. februar 2011

Lillefe

liwsmor skriver:

billede nummer 4 alle de negle, hvad var det du ville have for det ?

Jeg har desværre lige solgt dem til Lizo men elelrs var det 200 pp

Anmeld

23. februar 2011

LIZO

Perl skriver:

Super! så er det en aftale det er nok smartest hvis vi mødes ikke? gider ikke bruge forsendelse på det

ja ville være lidt tosset at gøre.. zoey er syg lige nu.. og vi skal jo ikke smitte jer. men kan lige skrive en sms når hun er rask så kan vi finde en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.