Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fisenberg skriver: hmm det er ikke lige et sted jeg kommer forbi men tænker lige over det
hmm det er ikke lige et sted jeg kommer forbi
men tænker lige over det
nej det er nok lidt langt ;(
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej det er nok lidt langt ;( kan se du bor i vestsjælland..
op
Perl skriver: hejsa med jer har gennemgået alle vores ting og fundet nogle ting vi gerne vil sælge kom med bud!! Billede 1: Joystick stort set ikke brugt! nypris er vist 299,- byd den står og fylder! Billede 2: bog, dvd og cd til kørekort! kom med et bud skal af med det! Billede 3: DG Solbriller sprit nye har ligget i skuffen 3 år.. rest parti.. Billede 4: SOLGT!!! Billede 5-6: lille billede printer står og fylder virker fint ingen problemer husker ikke nypris står og fylder kom med et bud! Billede 7-8: Fed lysestage desværre syntes min kæreste ikke den er fed byd! Billede 9-10: Massageapparat kun pakket ud og testet aldrig brugt! kom med bud! (står og fylder)
hejsa med jer har gennemgået alle vores ting og fundet nogle ting vi gerne vil sælge kom med bud!!
Billede 1: Joystick stort set ikke brugt! nypris er vist 299,- byd den står og fylder!
Billede 2: bog, dvd og cd til kørekort! kom med et bud skal af med det!
Billede 3: DG Solbriller sprit nye har ligget i skuffen 3 år.. rest parti..
Billede 4: SOLGT!!!
Billede 5-6: lille billede printer står og fylder virker fint ingen problemer husker ikke nypris står og fylder kom med et bud!
Billede 7-8: Fed lysestage desværre syntes min kæreste ikke den er fed byd!
Billede 9-10: Massageapparat kun pakket ud og testet aldrig brugt! kom med bud! (står og fylder)
hvad skal du have for de sko i str 38
Perl skriver: hmm. jeg tænker 150 når der nu er papir med
hmm. jeg tænker 150 når der nu er papir med
Nu har jeg næsten læst det hele i din annonce, tror jeg, var der vejledningspapirer med til printeren? Hvis der er, og du siger den virker, så vil jeg gerne købe den
Lone H. skriver: Hva koster tingene til kørerprøven og sådan ?
Hva koster tingene til kørerprøven og sådan ?
Prøv at komme med et bud..
Dot D skriver: Nu har jeg næsten læst det hele i din annonce, tror jeg, var der vejledningspapirer med til printeren? Hvis der er, og du siger den virker, så vil jeg gerne købe den
Nej det har vi desværre ikke, min kæreste siger at hvis man skal bruge den kan man bare gå ind og hente den på nettet.. den er ikke så svær at få til at funke..
liwsmor skriver: hvad skal du have for de sko i str 38
Jeg er lidt forvirret jeg tror da ikke jeg har sko på denne annonce? er du sød at skrive på den jeg har
hov sorry min computer fuck op ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128