mælk savnes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

MariaJ

Jeg bor i Norge, så kan desværre ikke hjælpe, men opper lige dit indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Pia.

Din historie rør mig meget ... Kan desværre ikke hjælpe, men kunne jeg så gjorde jeg..

Er glad for at se at flere af pigerne her inde gør hvad de kan for at hjælpe jer... Så håber jeg at det hjælper jeres lille pige...

Varme knus og tanker til dig og din familie...

Anmeld

27. februar 2011

lchmomse

Kære alle, det har rørt os dybt med alle de varme tanker og vilje til at hjælpe vores yngste med at blive rask!!! Tusind tak til Jer alle, vi har fundet en løsning så Celina får modermælk sideløbende med hendes kemoperapi....vi krydser nu  og håber at alle tiltag omkring kost osv., osv. kan gøre hende rask igen!

Tak igen, det er fantastisk at mærke Jeres hjertevarme og medfølelse samt lyst til at hjælpe!

Knus, Maria og Theis

Anmeld

27. februar 2011

muzen

lchmomse skriver:

Kære alle, det har rørt os dybt med alle de varme tanker og vilje til at hjælpe vores yngste med at blive rask!!! Tusind tak til Jer alle, vi har fundet en løsning så Celina får modermælk sideløbende med hendes kemoperapi....vi krydser nu  og håber at alle tiltag omkring kost osv., osv. kan gøre hende rask igen!

Tak igen, det er fantastisk at mærke Jeres hjertevarme og medfølelse samt lyst til at hjælpe!

Knus, Maria og Theis

det var en rigitg dejlig opdate :-) rigtig god vind til jer alle og for at din lille pige bliver rask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.