Kære alle som formentlig bor i nærheden af os. Efter at have set et program på tv her i sidste uge, og undersøgt nærmere på nettet, skrev jeg et indlæg(se nedenfor). Eftersom det var på side 5 i en ret lang tråd, vil jeg herinde forsøge igen, da vi har hårdt brug for hjælp. Det vil være rart, hvis der fandtes en venlig sjæl, der var frisk på dette skøre eksperiment.
Kan se at der er delte meninger om emnet. Har dog lige oprettet mig som bruger efter at have læst jeres indlæg, og studeret nærmere på nettet. Det viser sig jo, at man måske kan bekæmpe kræft og andre sygdomme med den dyrebare mælk, som nogle af jer har så meget af.
Vi har en lille datter, som har fået konstateret en sygdom her i efteråret, og som er startet på et kemoforløb på 1 år. I den forbindelse tænker vi på om nogle af jer, der har "ekstra" mælk (hvis man kan kalde det det) måske ville have det ok med at ringe til os. Tænker at det er lidt skørt, men klart et forsøg værd, og kan man redde hendes liv, så er jeg ligeglad hvor det kommer fra(mig eller andre), hvis blot det virker.
Er sikker på at dette kan skabe en del debat, men kan alle ikke sætte sig ind i at man vil gøre alt for sine dejlige børn, uanset hvad... ???
Her er mit nr: 21854457 håber nogle i nærheden af nordsjælland har lyst til at kontakte os Vi elsker vores pige, og vil være ekstremt taknemmelige for hjælp
By the way, hedder Maria, har 3 skønne børn, og er gift på 10. år
Anmeld