mælk savnes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.783 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

lchmomse

Kære alle som formentlig bor i nærheden af os. Efter at have set et program på tv her i sidste uge, og undersøgt nærmere på nettet, skrev jeg et indlæg(se nedenfor). Eftersom det var på side 5 i en ret lang tråd, vil jeg herinde forsøge igen, da vi har hårdt brug for hjælp. Det vil være rart, hvis der fandtes en venlig sjæl, der var frisk på dette skøre eksperiment.

Hej alle

Kan se at der er delte meninger om emnet. Har dog lige oprettet mig som bruger efter at have læst jeres indlæg, og studeret nærmere på nettet. Det viser sig jo, at man måske kan bekæmpe kræft og andre sygdomme med den dyrebare mælk, som nogle af jer har så meget af.

Vi har en lille datter, som har fået konstateret en sygdom her i efteråret, og som er startet på et kemoforløb på 1 år. I den forbindelse tænker vi på om nogle af jer, der har "ekstra" mælk (hvis man kan kalde det det) måske ville have det ok med at ringe til os. Tænker at det er lidt skørt, men klart et forsøg værd, og kan man redde hendes liv, så er jeg ligeglad hvor det kommer fra(mig eller andre), hvis blot det virker.

Er sikker på at dette kan skabe en del debat, men kan alle ikke sætte sig ind i at man vil gøre alt for sine dejlige børn, uanset hvad... ???

Her er mit nr: 21854457 håber nogle i nærheden af nordsjælland har lyst til at kontakte os Vi elsker vores pige, og vil være ekstremt taknemmelige for hjælp

By the way, hedder Maria, har 3 skønne børn, og er gift på 10. år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Bellinda89

lchmomse skriver:

Kære alle som formentlig bor i nærheden af os. Efter at have set et program på tv her i sidste uge, og undersøgt nærmere på nettet, skrev jeg et indlæg(se nedenfor). Eftersom det var på side 5 i en ret lang tråd, vil jeg herinde forsøge igen, da vi har hårdt brug for hjælp. Det vil være rart, hvis der fandtes en venlig sjæl, der var frisk på dette skøre eksperiment.

Hej alle

Kan se at der er delte meninger om emnet. Har dog lige oprettet mig som bruger efter at have læst jeres indlæg, og studeret nærmere på nettet. Det viser sig jo, at man måske kan bekæmpe kræft og andre sygdomme med den dyrebare mælk, som nogle af jer har så meget af.

Vi har en lille datter, som har fået konstateret en sygdom her i efteråret, og som er startet på et kemoforløb på 1 år. I den forbindelse tænker vi på om nogle af jer, der har "ekstra" mælk (hvis man kan kalde det det) måske ville have det ok med at ringe til os. Tænker at det er lidt skørt, men klart et forsøg værd, og kan man redde hendes liv, så er jeg ligeglad hvor det kommer fra(mig eller andre), hvis blot det virker.

Er sikker på at dette kan skabe en del debat, men kan alle ikke sætte sig ind i at man vil gøre alt for sine dejlige børn, uanset hvad... ???

Her er mit nr: 21854457 håber nogle i nærheden af nordsjælland har lyst til at kontakte os Vi elsker vores pige, og vil være ekstremt taknemmelige for hjælp

By the way, hedder Maria, har 3 skønne børn, og er gift på 10. år

Havde jeg dog bare kunne hjælpe , så ville jeg med glæde..

Du får lige en stort knus herfra

Håber i finder en der evt kan hjælpe jer

Anmeld

21. februar 2011

ZamanogDania

Jeg opper den lige for dig. Jeg har desværre ingen mælk, men håber der er nogle der vil hjælpe jer

Anmeld

21. februar 2011

Polkaprik

Håber da at der er en eller anden der kan hjælpe dig med det du ønsker og jo!- Jeg ville da også gøre hvad som helst for at redde mit barn. Håber det lykkedes for jer og rigtig god bedring med din lille pige

Michelle

Anmeld

21. februar 2011

Christine

Åh hvor ville jeg gerne. Men jeg føder (forhåbentlig) først om 4-5 måneder og jeg går ud fra det er en her-og-nu anmodning.
Men i det mindste skaber du debat om det og nu ved jeg at jeg evt. kan hjælpe andre til den tid.
Jeg håber og beder til at du snart får et godt tilbud, det kan i hvert fald ikke skade og den blotte mulighed for at det virker er helt sikkett en grund til at se optimistisk på det.
Har i spurgt på hospitalet? Der er jo ordninger med for tidlligt fødte og måske er det muligt for jer at få hjælp der igennem.

Anmeld

21. februar 2011

M.O.A.R.

Hej Maria.

Jeg har lige sendt dig en pb og en sms.

Jeg vil med glæde forsøge at malke ud til din lille pige, selvom jeg bor på lolland, men er sikker på vi kan finde ud af noget.

Ser frem til at høre fra dig.

Malene

Anmeld

21. februar 2011

N&J

Jeg håber også du får hvad du søger, ammer ikke selv længere, ellers ville jeg gerne have undværet noget mælk. 

Anmeld

21. februar 2011

JCS

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men håber med hele mit hjerte, at det kommer til at gå godt for jer. Al held og lykke!

Anmeld

22. februar 2011

Mille83

MaleneF skriver:

Hej Maria.

Jeg har lige sendt dig en pb og en sms.

Jeg vil med glæde forsøge at malke ud til din lille pige, selvom jeg bor på lolland, men er sikker på vi kan finde ud af noget.

Ser frem til at høre fra dig.

Malene

Stort af dig....

Anmeld

22. februar 2011

Maise86

Hej Maria. Hvis jeg kan malke noget ud i de mængder du har brug for vil jeg meget gerne hjælpe. Jeg mangler bare en maskine til det. Men mener de kan lejes hos Falck?! Det må undersøges. Jeg bor selv i Nordsjælland så det er jo optimalt. Min søn er 2 mdr og regner med at amme 6 mdr endnu. Kontakt mig hvis det kunne have interesse. Håber på det bedste for din lille pige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.