mælk savnes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

CamiRon

Går ud fra at Midtjylland er for langt væk? Ellers vil jeg gerne hjælpe!  Hvis der er en mulighed for at det kan lade sig gøre, er du velkommen til at skrive!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

M.O.A.R.

Maise86 skriver:

Hej Maria. Hvis jeg kan malke noget ud i de mængder du har brug for vil jeg meget gerne hjælpe. Jeg mangler bare en maskine til det. Men mener de kan lejes hos Falck?! Det må undersøges. Jeg bor selv i Nordsjælland så det er jo optimalt. Min søn er 2 mdr og regner med at amme 6 mdr endnu. Kontakt mig hvis det kunne have interesse. Håber på det bedste for din lille pige!

Send hende en sms Det gjorde jeg og hun har lige svaret mig her for 5 min siden

Anmeld

22. februar 2011

M.O.A.R.

Mille83 skriver:

Stort af dig....

Tak

Jeg ved jeg ville selv havde oprettet lignende debat hvis min dreng fejlede en sjælden sygdom, så vil med glæde hjælpe nu hvor jeg kan

Anmeld

22. februar 2011

Bare mig..

Hvis jeg havde mælk havde jeg også gerne gjort det.. Men ammer desværre ikke mere

Håber SÅ meget at i kan få den mælk i behøver!

Al held og lykke herfra!

Anmeld

22. februar 2011

lchmomse

Kære alle

Sidder og får tårer i øjnene, tusind tak for jeres forståelse og opbakning;-) Det betyder alverden for os, jeg vidste slet ikke dette forum fandtes, så ville jeg da have oprettet mig for længe siden, hihi!

Jeg skal nok holde jer opdateret, håber det bliver et vellykket forsøg. Og til jer, der gerne vil donere mælk: Vi snakkes ved, OG TUSIND TAK, det er den største tjeneste nogen nogensinde har gjort for os, og jeg vil være jer evigt taknemmelig! Det kan slet ikke beskrives med ord! Håber vi snakkes ved og finder ud af noget;-)

Mange hilsner Maria

Anmeld

22. februar 2011

Laulund87

lchmomse skriver:

Kære alle

Sidder og får tårer i øjnene, tusind tak for jeres forståelse og opbakning;-) Det betyder alverden for os, jeg vidste slet ikke dette forum fandtes, så ville jeg da have oprettet mig for længe siden, hihi!

Jeg skal nok holde jer opdateret, håber det bliver et vellykket forsøg. Og til jer, der gerne vil donere mælk: Vi snakkes ved, OG TUSIND TAK, det er den største tjeneste nogen nogensinde har gjort for os, og jeg vil være jer evigt taknemmelig! Det kan slet ikke beskrives med ord! Håber vi snakkes ved og finder ud af noget;-)

Mange hilsner Maria

Hvor er det bare dejligt at der er nogle der kan, og vil hjælpe!

Hvis jeg ammede, havde jeg ikke tvivlet ét sekund med at hjælpe

Anmeld

22. februar 2011

MaleneG

årh havde det bare været for et halvt år siden, havde jeg sagtens kunne hjælpe dig :/ 

Anmeld

25. februar 2011

muzen

opper den lige for dig, har desværre ikke noget mælk jeg kan hjælpe dig med, men ville helt klart have gjordt det hvis jeg ammet

Anmeld

25. februar 2011

Chillien

Så bliver man lige helt uventet glad indeni over folks hjælpsomhed.. Håber i får noget godt ud af eksperimentet!! Ville helt sikkert også have hjulpet hvis jeg kunne!!

God vind herfra

Anmeld

25. februar 2011

FamilienSørensen

MaleneF skriver:

Hej Maria.

Jeg har lige sendt dig en pb og en sms.

Jeg vil med glæde forsøge at malke ud til din lille pige, selvom jeg bor på lolland, men er sikker på vi kan finde ud af noget.

Ser frem til at høre fra dig.

Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.