spiralen er købt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Lilac

Iiiih, hvor er det spændende!! Hvor dejligt I ønsker jer en kæmpe børneflok... det går jeg også og drømmer lidt om i mit stille sind 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

msax

Metchen skriver:

Kan du så ikke bare bage de resterende jeg skal have???

Ej, jeg synes det er fedt at du har det så godt når du er gravid. Og der er vel ingen grund til at det ikke skulle gå lige så godt næste gang, som det er gået de andre to gange.

jeg ville gerne være rigtig flink og sige at selvfølgelig vil jeg det - men tror ikke jeg ville kunnegive en baby fra mig jeg selv har bagt færdig...

Anmeld

22. februar 2011

msax

Tjuhl skriver:

ja...pligtsex er nok det eneste der kan få gang i løjerne herhjemme

pligtsex er såmæn slet ikke at kimse af - det lyder meget værre end det er... men selvom det er pligtsex, skal´man stadig være klar

Anmeld

22. februar 2011

msax

Rose <3 skriver:

God fornøjelse med

Juhuuuu jeg ææææsler når jeg kan bruge den smiley

det er også en meget fin smiley...

Anmeld

22. februar 2011

msax

Ni-ko-li-ne skriver:

ej hvor er det vildte Mette! og helt vildt godt!!!

det er lækkert at brian er enig og gerne vil have flere børn... synes altid man hører at kvinder nærmest må slås med næb og klør efter barn nr 2 for at få flere med manden....

så det er fedt at i "allerede" går igang nu!!

og ja, når der alligevel ikke er job at få... hvorfor så vente til der er job at få!

Jeg er også meget overrasket over at han er med på den allerede nu...

Anmeld

22. februar 2011

msax

Lilac skriver:

Iiiih, hvor er det spændende!! Hvor dejligt I ønsker jer en kæmpe børneflok... det går jeg også og drømmer lidt om i mit stille sind 

det er også en dejlig drøm. Jeg troede også 4 bare skulle være en drøm, men da jeg sagde det højt til brian blev han heldigvis ikke skræmt og var med på idén efter at have tygget lidt på "forskrækkelsen"...

Så nogen gange kan det godt betale sig at drømme højt

Anmeld

23. februar 2011

Barbamama

Ej hvor vildt!!!! Så var det da godt den ikke blev sat op!!! Jamen held og lykke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.