spiralen er købt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.365 visninger
56 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

msax

men den bliver ikke sat op.

Egentlig var "planen" at vi først skulle lave flere børn til august når Malte fylder 1 år. Så ville vi få et forårsbarn (hvis ellers det hele gik efter planen) og der ville være samme aldersforskel på Malte og baby, som der er på Mille og Malte (20 måneder).

Brian tog helt og adeles fusen på mig i onsdags. Jeg troede Brian gerne ville vente lidt med den næste, endda længere end til august, men sådan er det ikke.

Han syntes da bare vi skal lave den næste NU, for jo tættere de er på hinanden jo mere glæde vil de have af hinanden og jeg når ikke at blive alt for "gammel" inden nummer fire kommer (ja jeg vil helt vildt gerne have 4 børn).

Jeg har hele tiden sagt at hvis ikke jeg kunne få job herover i Viborg så skulle vi bare lave nogle børn, for så kunne jeg da gå hjemme på barsel... Og det lader sørme til at det er sådan det bliver - for job er umuligt at få herover.

Det skal ikke være en hemmelighed at jeg har brugt en del tid på at overveje om jeg gerne ville have flere børn lige nu. For nu havde jeg jo indstillet mig på at det skulle omkring august, men jo - jeg vil helt VILDT gerne have børn og mange af dem (allerhelst vil jeg jo have tvillinger) og der er ingen der siger det er lige så let denne gang som det har været de andre gange - så måske bliver det først til august alligevel...

Så de damer, kryds fingre for at brian og jeg vi stadig kan lave børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

KWL

WOW - super mor. Hvor er det bare godt!!

Selvfølgelig kan i det

Anmeld

21. februar 2011

LIZO

hvor spændene krydser finger for det lykkes med tvillinger så

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Wauw, sikke en dejlig beslutning!! Tillykke med den og held og lykke med "de indledende øvelser!"

Anmeld

21. februar 2011

msax

Kristinewl skriver:

WOW - super mor. Hvor er det bare godt!!

Selvfølgelig kan i det

uhh - jeg håber du har ret...

Og lige over - SUPER mor

Anmeld

21. februar 2011

msax

LIZO skriver:

hvor spændene krydser finger for det lykkes med tvillinger så

det ville være umådelig hårdt med tvillinger - men man hvor ville det være dejligt.

Anmeld

21. februar 2011

msax

AnneBJ skriver:

Wauw, sikke en dejlig beslutning!! Tillykke med den og held og lykke med "de indledende øvelser!"

De indledene de øvelser er altid sjove...

Men det er først for nylig vi har genoptaget "øvningen" - jeg har ikke lige været klar før nu - og det kræver lidt øvelse at komme igang igen

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

msax skriver:

De indledene de øvelser er altid sjove...

Men det er først for nylig vi har genoptaget "øvningen" - jeg har ikke lige været klar før nu - og det kræver lidt øvelse at komme igang igen

Det kunne jeg godt forestille mig! Men så er det måske også meget rart at gå igang før august, så I ikke når at føle Jer "pressede", hvis det nu ikke lige lykkes med det samme!

Anmeld

21. februar 2011

oo

juhuuuu! jeg blir bare altid så glad af mennesker der elsker hinanden og som gerne vil lave unger  

og så blev jeg også lige lidt glad over at læse, at du siger I først er startet på "øvelserne" igen nu her, fordi du ikke har været klar før, for jeg kan OVERHOVEDET ikke blive klar synes jeg. og jeg har følt mig lidt ...æh, mærkelig pga det. jeg synes alle andre skriver "der gik 14 dage så var vi igang igen". nu skriver vi 4 måneder (plus hele graviditeten), så det er læææææænge siden jeg har danset polkaen - men jeg har bare slet heller ikke lyst

Anmeld

21. februar 2011

Klitgaard

Ih hvor spændende held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.