men den bliver ikke sat op.
Egentlig var "planen" at vi først skulle lave flere børn til august når Malte fylder 1 år. Så ville vi få et forårsbarn (hvis ellers det hele gik efter planen) og der ville være samme aldersforskel på Malte og baby, som der er på Mille og Malte (20 måneder).
Brian tog helt og adeles fusen på mig i onsdags. Jeg troede Brian gerne ville vente lidt med den næste, endda længere end til august, men sådan er det ikke.
Han syntes da bare vi skal lave den næste NU, for jo tættere de er på hinanden jo mere glæde vil de have af hinanden og jeg når ikke at blive alt for "gammel" inden nummer fire kommer (ja jeg vil helt vildt gerne have 4 børn).
Jeg har hele tiden sagt at hvis ikke jeg kunne få job herover i Viborg så skulle vi bare lave nogle børn, for så kunne jeg da gå hjemme på barsel... Og det lader sørme til at det er sådan det bliver - for job er umuligt at få herover.
Det skal ikke være en hemmelighed at jeg har brugt en del tid på at overveje om jeg gerne ville have flere børn lige nu. For nu havde jeg jo indstillet mig på at det skulle omkring august, men jo - jeg vil helt VILDT gerne have børn og mange af dem (allerhelst vil jeg jo have tvillinger) og der er ingen der siger det er lige så let denne gang som det har været de andre gange - så måske bliver det først til august alligevel...
Så de damer, kryds fingre for at brian og jeg vi stadig kan lave børn...
Anmeld