spiralen er købt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

sarahb

ihhhhhhhhh hvor fedt... Nej hvor jeg glæder mig til at høre hvad der sker, det er jo så Hyggeligt med endnu flere babyer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

msax

idamaria83 skriver:

Navn er da det mindste  Maja og Mikkel f.eks.  - ville ønske vi kunne smide fornuften ud, for så havde vi vitterligt gjort det...de andre har vi ikke fået med fornuft indblandet OVERHOVEDET, men denne gang er vi simpelthen nødt til at være fornuftige!!!

det er jo lige de navne som jeg er MEGET lune på

jeg får sådan lyst til at sige "fu*k fornuften", men ved også godt at det kan man ikke helt... og ved også der er nogle bedsteforældre der med garanti ryster på hovedet af os...

konklusionen må være at jeg bare ikke egner mig til at være sønderlig fornuftig lige på det område men jeg forhåbentlig er god til at lave børn...

Anmeld

21. februar 2011

msax

sarahb skriver:

ihhhhhhhhh hvor fedt... Nej hvor jeg glæder mig til at høre hvad der sker, det er jo så Hyggeligt med endnu flere babyer...

I kan være helt sikre på at I er blandt de første der får af vide når der er en lillebror eller søster på vej...

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

msax skriver:

I kan være helt sikre på at I er blandt de første der får af vide når der er en lillebror eller søster på vej...

YES!!!!

Anmeld

21. februar 2011

anna-jonas

Hold da kæft, i er seje.................

Anmeld

21. februar 2011

ChatH

åhhh for filan mette, jeg er PISSE misundelig. herhjemme prøver jeg også at overtale manden, vil så gerne have nummer 4. 

HAn er dog desværre meget stædig

MISUNDELSE ER EN GRIM TING MEN SÅ ER JEG SKU MEGA GRIM!! 

Anmeld

21. februar 2011

msax

anna-jonas skriver:

Hold da kæft, i er seje.................

TAK... jeg kan næsten ikke vente til jeg igen skal have en lille bitte nyfødt i mine arme...

Anmeld

21. februar 2011

msax

sarahb skriver:

YES!!!!

der skal jo være nogen fordele ved at være NS'er...

Anmeld

21. februar 2011

msax

Chatarina skriver:

åhhh for filan mette, jeg er PISSE misundelig. herhjemme prøver jeg også at overtale manden, vil så gerne have nummer 4. 

HAn er dog desværre meget stædig

MISUNDELSE ER EN GRIM TING MEN SÅ ER JEG SKU MEGA GRIM!! 

tror du ikke han er lidt stædig fordi han er "bange" for flere dejlige tvillinger?

For selv jeg syntes der er en magisk grænse mellem 4 og 5 børn...

Men tænkt hvis nu jeg er så heldig at der er to babyer på en gang der vælger mig som mor og brian som far - så skal jeg kun trille med barnevogn en gang mere, det tror jeg ikke helt jeg kan forholde mig til...

Anmeld

21. februar 2011

anna-jonas

msax skriver:

TAK... jeg kan næsten ikke vente til jeg igen skal have en lille bitte nyfødt i mine arme...

Jeg er drøn hamrende misundelig.................ville så gerne opleve det, bare en sidste gang. MEN............der er lukket for gesjæften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.