Hvor langt var du henne ved første fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg fødte 8 dage efter termin men det gjorde heller ikk noget for så fik han en meget pænere fødselsdato

D. 11.11.2000

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Laura.

VIPpigen skriver:

Lilje kom 5 uger før tid, så hun er født da jeg var 35+2.... ALT for tidlig hvis du spørger mig. Jeg følte ikke jeg nåede at blive direkte højgravid. Men fik en Baby og ikke et barn da jeg fødte. Syntes mange får et barn fordi børn i dag er så store når de bliver født. Og Lilje ville bestemt være et barn hvis hun var kommet til termin, men jeg ville godt hun var blevet bare til 37 uge

Må jeg spørge hvorfor du fødte så tidligt ? Er selv i uge 35 nu og er da også så godt som forberedt hvis nu noget skulle ske.. men håber det selvfølgelig ikke.

Anmeld

21. februar 2011

Benjamins'mor

milopilo skriver:

Puha lyder godt nok ikke rart  Hvordan fandt de så ud af du var gået så meget over tid???

Det var fordi han var meget lille i forhold til normalen under hele graviditeten, så de havde ikke troet jeg var så langt henne.

Det er noget de kan se i moderkageprøven og navlesnor prøven. Og så kan de se det på mængden af fostervand.

Anmeld

21. februar 2011

Sakris

Jeg fødte 1 dag før termin. Så 39+6  Og jeg var også utålmodig!

Anmeld

21. februar 2011

AmalieM

Jeg gik 10 dage over tid

Anmeld

21. februar 2011

K&S

Nu er jeg 39+0 idag med vores første og er MEGET utålmodig..

Tænkte det kunne være sjovt at se hvornår i fødte jeres første.. Altså ikke jer der er sat igang pga diverse ting.. Men naturligt født.. Man siger jo at første gangs fødende tit går over tid.. hvilket jeg jo ikke håber..

Så hvilken uge fødte du din første?

Jeg fødte, da jeg var 38+0  1. gangs fødende...!

Anmeld

21. februar 2011

Hasselnødden

Errh.. 40+3 tror jeg det vel hedder i den forstand. Ellers var terminen den 10.01.10 men Elias kom til verden 13.01.10

Anmeld

21. februar 2011

JulieE

Første gang 41+0 og anden gang 42+0

Anmeld

21. februar 2011

isimaven

jeg var 39+1

vågnede op om natten med veer... 

så hvem ved måske vågner du også op i nat  jeg krydser fingre for dig!!!

Anmeld

21. februar 2011

132319

Pallemor skriver:

Må man spørge hvorfor så tidlig? Gik fødslen i gang? Jeg spørger fordi min læge i onsdags overraskende sagde jeg nok snart ville føde og er altså kun 34+5 i dag..

Den har man hørt før 

Jeg synes alle de der får at vide at de føder for tidligt, går over tid 

Selv havde jeg med ingen af mine børn tegn på at skulle føde, jeg har aldrig haft så meget som en plukkeve og mit vand gik 33+2 og 36+5 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.