Hvor langt var du henne ved første fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Pallemor

VIPpigen skriver:

Lilje kom 5 uger før tid, så hun er født da jeg var 35+2.... ALT for tidlig hvis du spørger mig. Jeg følte ikke jeg nåede at blive direkte højgravid. Men fik en Baby og ikke et barn da jeg fødte. Syntes mange får et barn fordi børn i dag er så store når de bliver født. Og Lilje ville bestemt være et barn hvis hun var kommet til termin, men jeg ville godt hun var blevet bare til 37 uge

Må man spørge hvorfor så tidlig? Gik fødslen i gang? Jeg spørger fordi min læge i onsdags overraskende sagde jeg nok snart ville føde og er altså kun 34+5 i dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Den lykkelige

Eva. skriver:

Jeg blev sat i gang 42+1.... og fødte 02.20 om natten.

Ok
Irriterende jeg ikke lige har fået den med i afstemningen..

Anmeld

21. februar 2011

Kamilla-m

39+6 ved første fødsel og 39+4 anden gang

Anmeld

21. februar 2011

Benjamins'mor

milopilo skriver:

Ej hvor vildt!!! Tænker også tit om de har regnet forkert med min.. For min cyklus var slet ikke normal ovenpå p-pille stop og kan ikke se "type" om beregningen skulle være ok..
Havde din lille det så ok?? De siger jo der kan ske en masse ved at gå for længe..

De ville have jeg skulle have gået en uge længere, men så havde han været død sagde den JM jeg fødte med.

Han havde vejrtrækningsproblemer og kom i kuvøse.

Anmeld

21. februar 2011

oo

jeg var præcis en uge over tid, så 41+0

Anmeld

21. februar 2011

2babygirls

milopilo skriver:

Nu er jeg 39+0 idag med vores første og er MEGET utålmodig..

Tænkte det kunne være sjovt at se hvornår i fødte jeres første.. Altså ikke jer der er sat igang pga diverse ting.. Men naturligt født.. Man siger jo at første gangs fødende tit går over tid.. hvilket jeg jo ikke håber..

Så hvilken uge fødte du din første?

Jeg fødte 40+ 5

Anmeld

21. februar 2011

Den lykkelige

benjamins'mor skriver:

De ville have jeg skulle have gået en uge længere, men så havde han været død sagde den JM jeg fødte med.

Han havde vejrtrækningsproblemer og kom i kuvøse.

Puha lyder godt nok ikke rart  Hvordan fandt de så ud af du var gået så meget over tid???

Anmeld

21. februar 2011

BabyThilde

39+2 og jeg var SÅ utolmodig, det havde jeg været siden uge 37.. så ved slet ikke hva jeg skulle ha gjort hvis jeg gik over tid

Anmeld

21. februar 2011

Baby_girl2011

med min datter var jeg 38+6 henne  

Anmeld

21. februar 2011

Kamulla

40+4 fødte jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.