Hvor langt var du henne ved første fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Malonde1985

Jeg var 40+4 første gang jeg fødte. 2 gang gik det igang 40+4, men fødte så tidligt om morgenen 40+5 :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Rsa

Jeg blev sat igang med min første og fødte derfor 41 + 6.... Pænt irriterende at vente så længe

Anden gang fødte jeg 40 + 2, lige til at holde ud

Anmeld

22. februar 2011

VIPpigen

Pallemor skriver:

Må man spørge hvorfor så tidlig? Gik fødslen i gang? Jeg spørger fordi min læge i onsdags overraskende sagde jeg nok snart ville føde og er altså kun 34+5 i dag..

Den eneste forklaring de har kunne finde var pga stress. Jeg fik at vide i oktober at der var stor risiko for at jeg ville føde før tid fordi jeg var indlagt med blødninger. Ugen inden der havde jeg fået det samme at vide, men det var bare fordi hun allerede stod fast i bækkenet.

Men jeg havde nogen problemer med kommunen, og det er nok grunden til hun kom før tid

Anmeld

22. februar 2011

VIPpigen

Dk_lady skriver:

Må jeg spørge hvorfor du fødte så tidligt ? Er selv i uge 35 nu og er da også så godt som forberedt hvis nu noget skulle ske.. men håber det selvfølgelig ikke.

Den eneste forklaring de har kunne finde var pga stress. Jeg fik at vide i oktober at der var stor risiko for at jeg ville føde før tid fordi jeg var indlagt med blødninger. Ugen inden der havde jeg fået det samme at vide, men det var bare fordi hun allerede stod fast i bækkenet.

Men jeg havde nogen problemer med kommunen, og det er nok grunden til hun kom før tid

Anmeld

22. februar 2011

GUSO

39+4 <3 <3

Anmeld

22. februar 2011

Karo

Jeg har ikke stemt da jeg fødte da jeg var 42+1 ved min første fødsel.

Anmeld

22. februar 2011

Sara.

Barn 1 (det jeg har stemt) fødte jeg uge 41+0

Barn 2 fødte jeg uge 41+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.