Er det begyndende veer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

BechHannibal

Charlotte Wberg skriver:

Tja det med slimprop er bare så meget forskelligt, min gik 1,5 time før Rosa's ankomst... Det gik så urealistisk stærkt det hele... Jeg havde mange plukveer op til dagen... Ikke nogen der betød noget specielt og kunne sagtens være i dem... Men da de begyndte at smutte om i ryggen så var der gevinst. Og de kom konstant og hele tiden oven i hinanden efter vandet gik på vej til sygehuset og nåede kun lige at ankomme til fødestuen med ambulance hvor de så bare sagde at jeg skulle presse næste gang jeg mærkede en ve... I alt tog det 2,5 timer... Jeg gik 9 dage over tid og havde lige akurat være til igangsættelses samtale... Lidt trist det ikke bare skred frem mens vi var der... Men sådan er det vel bare

Hold da op en fødsel du har haft Hvor er det spændene at hører om andres fødsler og SÅ forskellige de er. Altså den slimprop, enden er den gået to gange over et døgn, eller også kom der kun lidt igår, og resten nu Har lige været på toilettet og der var meget mere end igår. Ihhh, jeg håber det er et tegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

BechHannibal

misslea skriver:

Uuhhaaa... jeg forstår SÅÅ godt din skuffelse!! Man vil bare gerne have sit lille vidunder ud NUUU!!!!

Jeg lå ned i 3 LANGE uger, fordi jeg var ved at føde i uge 34! Jeg fik at vide, at så snart jeg rejste mig fra sengen igen, så ville jeg føde! Og da jeg var 37 uger henne, så mtte jeg igen bevæge mig rundt... men så havde Wilma jo så besluttet sig for at blive derinde for evigt.. nærmest.. heheh!!!

Krydser alt hvad jeg kan for, at jeres lille guldklump vælger at komme ud til jer lige om snart!!! Om ikke andet, så kommer hun ud inden ret længe.. hehe!!

1000 tak.... ja hun er altså en deeejlig lille fis.. hihi

Det er også helt vildt at hun så havde besluttet sig at blive derinde. Det skulle man ikke tro

Håber også hun kommer inden igangsættelse

Anmeld

20. februar 2011

BechHannibal

Sofia skriver:

Håber virkelig der snart kommer gang i din fødsel, kan godt forstå du er meget utålmodig. Sender vestøv

Taak

Anmeld

20. februar 2011

misslea

BechHannibal skriver:

Det er også helt vildt at hun så havde besluttet sig at blive derinde. Det skulle man ikke tro

Håber også hun kommer inden igangsættelse

Ja en RIGTIG drillepind lige fra starten af.. heheh!!!

Anmeld

20. februar 2011

BechHannibal

misslea skriver:

Ja en RIGTIG drillepind lige fra starten af.. heheh!!!

Men heeelt vild skøn, ser hun ud

Anmeld

20. februar 2011

kamtok

BechHannibal skriver:

Jeg har også bækkenløsning. Så det kan jo sagtens bare være det

Og tak, jeg glæder mig simpelthen også så meget, ja både til fødslen og alt hvad det indebære, og så til det magiske øjeblik hvor hun kommer op på brystet at ligge

Så er det nok bækkenløsningen der spiller dig et puds.. - føler med dig..  - Var selv sengeliggende de sidste 10 uger

Kan trøste med at bækkenløsningen (i hvert fald for mit vedkommende) næsten var helt forsvundet dagen efter jeg havde født...

Ve-støv og alle de bedste ønsker om en god og rar fødsel

Anmeld

20. februar 2011

BechHannibal

kamtok skriver:

Så er det nok bækkenløsningen der spiller dig et puds.. - føler med dig..  - Var selv sengeliggende de sidste 10 uger

Kan trøste med at bækkenløsningen (i hvert fald for mit vedkommende) næsten var helt forsvundet dagen efter jeg havde født...

Ve-støv og alle de bedste ønsker om en god og rar fødsel

Ja, det er bare ikke super nemt at have bækkenløsning Så bliver man mere eller mindre senge liggende. Det er rigtig trist, og svært at acceptere. Men det kan jo ikke være anderledes.

Jeg håber bestemt også at bækkenløsning forsvinder efter fødslen, har også hofteskade, håber også den smerte går mere i sig selv igen.

Tusind tak

Anmeld

20. februar 2011

katjabt

jeg syns godt det kan lyde som veer..

det samme skete for mig da jeg skulle ha min datter... der blev mindre og mindre tid imellem med det gjorde ikke ondt..

Så bare ta tid og se om der bliver mindre imellem.. jeg havde åbnet mig otte cm på den måde, og hun er født en time efter ankomst til syge huset

Anmeld

20. februar 2011

Charlotte Wberg

BechHannibal skriver:

Hold da op en fødsel du har haft Hvor er det spændene at hører om andres fødsler og SÅ forskellige de er. Altså den slimprop, enden er den gået to gange over et døgn, eller også kom der kun lidt igår, og resten nu Har lige været på toilettet og der var meget mere end igår. Ihhh, jeg håber det er et tegn

Ja det er skægt at følge andres fødsler og forskellen på dem... Læste også rigtig meget om andres fødsler op til min egen... Selvom jeg havde været igennem det en gang før men det var så længe siden og det eneste jeg bed mærke i var at jeg havde hørt at man skulle regne med en halvering af tiden anden gang... Så tænkte selv at det ville jo tage 10 timers tid denne gang, der blev jeg så bare noget så snydt... Jeg kan dog ikke prale af at det ikke gjorde ondt her... Jeg råbte, brølede og skreg hele vejen fra Slagelse til næstved gg... Og fødselspersonalet regnede med at vi kom med et barn i armene, da de havde hørt mig i baggrunden mens de talte med min mand gg. Men jo den prop kan vel godt løsne sig i dele så de kommer lidt ud her og lidt der... Vil jeg i hvert fald tro... Gg. Las os håbe at der snart kommer gang i det... Og helst uden hjælp... Ved ikke om det er så forfærdeligt... Men frygtede det selv efter af have læst flere meget langvarige forsøg på i gangsættelse,, og tja så er der dem hvor veerne kommer lige efter første stik pille så det er ko lige så utilregneligt som ved alle andre fødsler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.