Er det begyndende veer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.524 visninger
28 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

BechHannibal

Hej derude piger

Min slimprop gik ved en 13 tiden idag, i løbet af dagen har jeg haft sådan en form for ubehagelig niv/stikken foran til ved skambenet og nærmest op i også i forbindelse med en plukve. Jeg har ikke taget tid på det, men de har ikke taget til i styrke, og der har været hvertfald 30 min. imellem dem, så jeg er et stort spørgsmålstegn

Er der evt. noget med lign. historie - og det var veer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

missie20

BechHannibal skriver:

Hej derude piger

Min slimprop gik ved en 13 tiden idag, i løbet af dagen har jeg haft sådan en form for ubehagelig niv/stikken foran til ved skambenet og nærmest op i også i forbindelse med en plukve. Jeg har ikke taget tid på det, men de har ikke taget til i styrke, og der har været hvertfald 30 min. imellem dem, så jeg er et stort spørgsmålstegn

For mig lyder det som plukveer. Men plukveer, er vel begynende veer. Puster lidt vestøv hen til dig.

Anmeld

19. februar 2011

BechHannibal

missie20 skriver:

For mig lyder det som plukveer. Men plukveer, er vel begynende veer. Puster lidt vestøv hen til dig.

Mine plukver har bare ikke gjort ondt før, kun maven der blev hård, hjertet pumper hurtigere og for det varmt. Idag har det også været på tidspunkter hvor jeg ikke har haft plukveer

Anmeld

19. februar 2011

Mette 28

Kunne sagtens være veer der er på vej, hvis jeg var dig ville jeg sørge for at få en masse ro hvis det går igang i løbet af natten..  Min prop gik og efter et par timer havde jeg meget kraftige veer, født dog først 32 timer efter så sørg for at få ro... Sender lidt vestøv så jeres baby kan komme ud til jer 

Anmeld

20. februar 2011

BechHannibal

Mette 27 skriver:

Kunne sagtens være veer der er på vej, hvis jeg var dig ville jeg sørge for at få en masse ro hvis det går igang i løbet af natten..  Min prop gik og efter et par timer havde jeg meget kraftige veer, født dog først 32 timer efter så sørg for at få ro... Sender lidt vestøv så jeres baby kan komme ud til jer 

Uuhh det lyder godt. Jeg håber virkelig det samme sker for mig.

Men ro for jeg desværre ikke i nat, da vi har en underbo som holder fest (har bed hende om at skrue ned, men den er lidt svær at forstå

Anmeld

20. februar 2011

kamtok

BechHannibal skriver:

Hej derude piger

Jeg er ked af at måtte skuffe dig, men det lyder ikke som veer..
Jeg havde en meget svær bækkenløsning i min graviditet, og havde de der stik og jag i underlivet og ved skambenet, hver gang jeg tog et skridt, de sidste 10 uger af graviditeten..

Tro mig - Du er ikke i tvivl når du først får en rigtig ve.. Det er en helt anderledes smerte..

Held & lykke med fødslen - det er det mest fantastiske man  kan opleve.. Og selvom det lyder sygt og twisted, så NYD det.. - Ikke smerterne, men lige når den lille kommer ud og bliver lagt op til dig. Det er så ubeskriveligt!!!

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

Sender læssevis af ve-støv afsted...og så må vi da håbe, der snart komemr skred i tingene

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. februar 2011

BechHannibal

kamtok skriver:

Jeg er ked af at måtte skuffe dig, men det lyder ikke som veer..
Jeg havde en meget svær bækkenløsning i min graviditet, og havde de der stik og jag i underlivet og ved skambenet, hver gang jeg tog et skridt, de sidste 10 uger af graviditeten..

Tro mig - Du er ikke i tvivl når du først får en rigtig ve.. Det er en helt anderledes smerte..

Held & lykke med fødslen - det er det mest fantastiske man  kan opleve.. Og selvom det lyder sygt og twisted, så NYD det.. - Ikke smerterne, men lige når den lille kommer ud og bliver lagt op til dig. Det er så ubeskriveligt!!!

Jeg har også bækkenløsning. Så det kan jo sagtens bare være det

Og tak, jeg glæder mig simpelthen også så meget, ja både til fødslen og alt hvad det indebære, og så til det magiske øjeblik hvor hun kommer op på brystet at ligge

Anmeld

20. februar 2011

BechHannibal

SussieThyssen skriver:

Sender læssevis af ve-støv afsted...og så må vi da håbe, der snart komemr skred i tingene

Kærligst
Sussie

Tusind tak for ve-støv, det er MEGET tiltrængt!!! Skal op og have en tid til igangsættelse imorgen. Håber jeg når at gå igang af mg selv inden

Anmeld

20. februar 2011

morethanperfect

Jeg sender ve støv i din vej   

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.