Er det begyndende veer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Sofia

Håber virkelig der snart kommer gang i din fødsel, kan godt forstå du er meget utålmodig. Sender vestøv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Fru'Rugaard

Jeg havde begyndende veer 14 dage inden jeg fødte (jeg gik 6 dage over tid) - Det var bare ikke sån nogle stik, men mere noget ubehag, jeg kunne bare mærke at der skete noget dernede.
men kan se at du er gået over tid, så det kan vel sagtens være det, hvis du ikke har haft den følelse før, og det kommer på alle tidspunkter af døgnet så jeg vil også sige, tilbring resten af tiden på sofaen og måske nogle små gåture eller op og ned af nogle trapper, det kan også sætte skub i det
Held og lykke med det

Anmeld

20. februar 2011

BechHannibal

morethanperfect skriver:

Jeg sender ve støv i din vej   

Held og lykke

TAK, jo mere jo bedre

Anmeld

20. februar 2011

BechHannibal

Fru'Rugaard skriver:

Jeg havde begyndende veer 14 dage inden jeg fødte (jeg gik 6 dage over tid) - Det var bare ikke sån nogle stik, men mere noget ubehag, jeg kunne bare mærke at der skete noget dernede.
men kan se at du er gået over tid, så det kan vel sagtens være det, hvis du ikke har haft den følelse før, og det kommer på alle tidspunkter af døgnet så jeg vil også sige, tilbring resten af tiden på sofaen og måske nogle små gåture eller op og ned af nogle trapper, det kan også sætte skub i det
Held og lykke med det

Jeg kan også mærke at der sker en MASSE dernede, men ikke noget som sådan gør ondt, hvor man bare ikke kan snakke eller koncentrere sig Jeg må ud på en længere gå tur igen idag og så håber og krydser vi fingre for det snart virker!!

Anmeld

20. februar 2011

Fru'Rugaard

BechHannibal skriver:

Jeg kan også mærke at der sker en MASSE dernede, men ikke noget som sådan gør ondt, hvor man bare ikke kan snakke eller koncentrere sig Jeg må ud på en længere gå tur igen idag og så håber og krydser vi fingre for det snart virker!!

Mine begyndende veer, gjorde heller ikke ondt
Men jeg snakkede med fødegangen flere gange, og fik bare af vide at det bare var begyndene veer, og at det godt kunne gå i sig selv igen
Men, sjovt nok startede min fødsel med at vandet gik

Anmeld

20. februar 2011

misslea

BechHannibal skriver:

Hej derude piger

Min slimprop gik ved en 13 tiden idag, i løbet af dagen har jeg haft sådan en form for ubehagelig niv/stikken foran til ved skambenet og nærmest op i også i forbindelse med en plukve. Jeg har ikke taget tid på det, men de har ikke taget til i styrke, og der har været hvertfald 30 min. imellem dem, så jeg er et stort spørgsmålstegn

Er der evt. noget med lign. historie - og det var veer ?

uuhh... det er SÅ svært at vide, om det er veer, der er på vej! For fødslerne starter MEGET forskelligt... hihi!!!

Da jeg var 41+0 gik jeg i seng om aftenen og var mildest talt SÅ gal i skralden over, at der absolut IKKE var tegn på, at Wilma NOGENSINDE ville komme ud af sig selv.. hehe! Så kl. 23 puttede jeg mig under dynen, og sagde til min lille pige derinde, at nu kunne det også bare være lige meget... hun kunne da bare blive derinde for altid hvis hun havde lyst

Jeg lå og så noget tv, og kunne ikke rigtig finde ro (min mand var på arbejde), og vupti.. ud af det blå, så gik vandet kl. 01.15, og ca. 4 timer efter fødte jeg på akut modtagelsen på HVidovre Hospital.. heheh!!! Såååe... der er håb forude.. hihi!!

Anmeld

20. februar 2011

Charlotte Wberg

Tja det med slimprop er bare så meget forskelligt, min gik 1,5 time før Rosa's ankomst... Det gik så urealistisk stærkt det hele... Jeg havde mange plukveer op til dagen... Ikke nogen der betød noget specielt og kunne sagtens være i dem... Men da de begyndte at smutte om i ryggen så var der gevinst. Og de kom konstant og hele tiden oven i hinanden efter vandet gik på vej til sygehuset og nåede kun lige at ankomme til fødestuen med ambulance hvor de så bare sagde at jeg skulle presse næste gang jeg mærkede en ve... I alt tog det 2,5 timer... Jeg gik 9 dage over tid og havde lige akurat være til igangsættelses samtale... Lidt trist det ikke bare skred frem mens vi var der... Men sådan er det vel bare

Anmeld

20. februar 2011

BechHannibal

misslea skriver:

uuhh... det er SÅ svært at vide, om det er veer, der er på vej! For fødslerne starter MEGET forskelligt... hihi!!!

Da jeg var 41+0 gik jeg i seng om aftenen og var mildest talt SÅ gal i skralden over, at der absolut IKKE var tegn på, at Wilma NOGENSINDE ville komme ud af sig selv.. hehe! Så kl. 23 puttede jeg mig under dynen, og sagde til min lille pige derinde, at nu kunne det også bare være lige meget... hun kunne da bare blive derinde for altid hvis hun havde lyst

Jeg lå og så noget tv, og kunne ikke rigtig finde ro (min mand var på arbejde), og vupti.. ud af det blå, så gik vandet kl. 01.15, og ca. 4 timer efter fødte jeg på akut modtagelsen på HVidovre Hospital.. heheh!!! Såååe... der er håb forude.. hihi!!

Uhha, har også været nede af den vej, hvor man ligger sig i sengen om aftenen og bare tænker nu KAN det da også bare være fuldstændig ligemeget!!

Har haft den store tude tur en dag og mega humørsvingninger, fordi man bare føler sig SÅ uduelig og magtestløs

Jeg var overbevist om at jeg ville føde før tid (altså i uge 39 eller sådan) fordi min svigermor gjorde og jeg selv er født på datoen. Derfor er jeg nået dertil hvor man bare tænker, hun kommer aldrig...

Jeg kan godt huske din historie, fulgte spændt med Og sikke en fantastisk lille pige i har fået jer

Jeg håbede også min ville minde lidt om den, men det er jo forsent

- Hun må have det godt derinde

Anmeld

20. februar 2011

Nanastep

for mig lyder det som veer, der er på vej! - det var cirka sådan jeg havde det da jeg fik veer i uge 31 og måtte ind og have dem stoppet i 4dage med drop!

.. håber det er veer der er på vej til dig !

Anmeld

20. februar 2011

misslea

BechHannibal skriver:

Uhha, har også været nede af den vej, hvor man ligger sig i sengen om aftenen og bare tænker nu KAN det da også bare være fuldstændig ligemeget!!

Har haft den store tude tur en dag og mega humørsvingninger, fordi man bare føler sig SÅ uduelig og magtestløs

Jeg var overbevist om at jeg ville føde før tid (altså i uge 39 eller sådan) fordi min svigermor gjorde og jeg selv er født på datoen. Derfor er jeg nået dertil hvor man bare tænker, hun kommer aldrig...

Jeg kan godt huske din historie, fulgte spændt med Og sikke en fantastisk lille pige i har fået jer

Jeg håbede også min ville minde lidt om den, men det er jo forsent

- Hun må have det godt derinde

Uuhhaaa... jeg forstår SÅÅ godt din skuffelse!! Man vil bare gerne have sit lille vidunder ud NUUU!!!!

Jeg lå ned i 3 LANGE uger, fordi jeg var ved at føde i uge 34! Jeg fik at vide, at så snart jeg rejste mig fra sengen igen, så ville jeg føde! Og da jeg var 37 uger henne, så mtte jeg igen bevæge mig rundt... men så havde Wilma jo så besluttet sig for at blive derinde for evigt.. nærmest.. heheh!!!

Krydser alt hvad jeg kan for, at jeres lille guldklump vælger at komme ud til jer lige om snart!!! Om ikke andet, så kommer hun ud inden ret længe.. hehe!!

1000 tak.... ja hun er altså en deeejlig lille fis.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.