misslea skriver:
uuhh... det er SÅ svært at vide, om det er veer, der er på vej! For fødslerne starter MEGET forskelligt... hihi!!!
Da jeg var 41+0 gik jeg i seng om aftenen og var mildest talt SÅ gal i skralden over, at der absolut IKKE var tegn på, at Wilma NOGENSINDE ville komme ud af sig selv.. hehe! Så kl. 23 puttede jeg mig under dynen, og sagde til min lille pige derinde, at nu kunne det også bare være lige meget... hun kunne da bare blive derinde for altid hvis hun havde lyst 
Jeg lå og så noget tv, og kunne ikke rigtig finde ro (min mand var på arbejde), og vupti.. ud af det blå, så gik vandet kl. 01.15, og ca. 4 timer efter fødte jeg på akut modtagelsen på HVidovre Hospital.. heheh!!! Såååe... der er håb forude.. hihi!!
Uhha, har også været nede af den vej, hvor man ligger sig i sengen om aftenen og bare tænker nu KAN det da også bare være fuldstændig ligemeget!!
Har haft den store tude tur en dag og mega humørsvingninger, fordi man bare føler sig SÅ uduelig og magtestløs
Jeg var overbevist om at jeg ville føde før tid (altså i uge 39 eller sådan) fordi min svigermor gjorde og jeg selv er født på datoen. Derfor er jeg nået dertil hvor man bare tænker, hun kommer aldrig...
Jeg kan godt huske din historie, fulgte spændt med

Og sikke en fantastisk lille pige i har fået jer

Jeg håbede også min ville minde lidt om den, men det er jo forsent
- Hun må have det godt derinde
Anmeld