Hvis nu du FIK 500 kr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2008

MrsMartens

The body ahop ville blive noget rigere, eller også ville jeg købe en vinterjakke til migselv!! Har kun pelse og en regnjakke, hvor fedt er det lige det er????(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg er så heldig, at mine forældre og søskende er gået sammen og giver en tur hos frisøren med klip og farvning efter eget valg (og det TRÆNGER) og derefter lidt shopning til MIG for 500 kr efter eget valg, fordi jeg fik min forhåndsgodkendelse i hus8D

Går faktisk lige nu og overvejer hvordan jeg får mest ud af dem:P

Tror det bliver noget med et par nye busker og bluser fra H&M, og er der efterfølgende noget tilbage, så går turen i Matas efter nyt makeup - helst noget foundation/pudder-agtigt noget (hvis det hedder det endnu, fååårk det er lang tid siden jeg sidst har købt makeup).

Så sjovt spørgsmål, når man nu faktisk lige står i den situation.
(fik også hele 1000 kr mere i løn end beregnet, men de skal desværre gå til den måned, man som nyuddannet akademiker har karantæne i a-kassen = ingen indkomst>()

Hvis jeg fik 500 til Caroline skulle de gå til noget lækkert vintertøj eller legetøj - er lidt lun på Rubens Barn dukkerne, men det er vist mere min interesse end C´s:$

Anmeld

30. september 2008

Mie A

Det ville nok blive et bidrag til et par nye støvler :)

Anmeld

30. september 2008

Astrid P

Åhr ja... Jeg ville nok egentlig også købe noget lækkert fodtøj! Eller et par gode bøger... Arggh, det er sgu da helt svært at vælge!!!

Anmeld

30. september 2008

heaven

jeg ville invitere min mand ud at spise på den lokale kinesiske restaurent og så købe en flaske vin, som vi skulle dele i sofaen bagefter.... det passer vist nogenlunde med de 500:P

Anmeld

30. september 2008

Astrid P

heaven skriver:

jeg ville invitere min mand ud at spise på den lokale kinesiske restaurent og så købe en flaske vin, som vi skulle dele i sofaen bagefter.... det passer vist nogenlunde med de 500:P

HAHA, jeg spurgte min mand hvad han ville gøre hvis det var ham der fik 500 kr. som han helt selv måtte forvalte. Han ville såmænd også invitere mig ud at spise... Fik jeg så lige totalt dårlig samvittighed over mine egoistiske prioriteringer???

Næj!

HA!

Anmeld

30. september 2008

heaven

Astrid P skriver:

heaven skriver:

HAHA, jeg spurgte min mand hvad han ville gøre hvis det var ham der fik 500 kr. som han helt selv måtte forvalte. Han ville såmænd også invitere mig ud at spise... Fik jeg så lige totalt dårlig samvittighed over mine egoistiske prioriteringer???

Næj!

HA!

HEHE - tag den;)

Anmeld

30. september 2008

Rasmine

MrsMartens skriver:

The body ahop ville blive noget rigere, eller også ville jeg købe en vinterjakke til migselv!! Har kun pelse og en regnjakke, hvor fedt er det lige det er????(?)

Ha ha..
Har du kun pelse?

Vinke vinke, lidt kongelig har man da lov at være...
:P

Anmeld

1. oktober 2008

Rasmine

Arj, jeg ville altså købe nogle FEDE hjemmesko!

Eller også måtte det blive SEX AND THE CITY SHOEBOX, med alle afsnit!

Anmeld

1. oktober 2008

ka li ja

jeg ville bruge dem på et billede man kan købe i ikea!!!!!

jeg har lige brugt de penge i dag!! og må retunere det, da det ikke falder i mandens smag at det var så dyrt!!
(måske mest fordi vi har tusindvis af tomme lærreder til at stå.. og jeg selv burde lave noget!! det andet er bare nemmere!! :O))

så i stedet for at tage ud og få pengene igen, så ville jeg beholde det:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.