Hvis nu du FIK 500 kr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. september 2008

Rasmine

Hvad ville du så købe til dig selv.
Eller hvad ville du købe til dit afkom?
-Og nu skal det ikke være pligtting, som at betale en regning, eller købe vinterstøvler/flyverdragt.

Hvis nu du fik 500 kr. ganske uventet, hvad ville du så købe for at forsøde DIN tilværelse, eller ungens?
:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

Rasmine

Jeg ville selv købe en parfume, en lækker bodylotion, eller andet GUF i Matas.
Måske en gang massage.

Til ungerne ville det måske blive en tur i BR, hvor Mille kunne vælge noget selv.
Rasmus ville nok få en Barbapapa lyskæde, eller endnu en bold.

Hmm...det faktisk lidt svært?
(?)

Anmeld

30. september 2008

Joan ( Smallie )

Jeg ville helt sikkert købe mig et par ventebukser for kan ikke blive ved med at være i mine alm bukser:$

Joan

Anmeld

30. september 2008

Astrid P

Jeg ville købe en Gucci Rush parfume tror jeg... Eller økologisk make-up fra Jane Iredale... Eller et par skønne hjemmesko fra Gleerups... Eller 4 cd'er som jeg ønsker mig... Til Smilla ville jeg købe en skøn anorak i Lady Marmelade i Århus. Den er i lilla babyfløjl og SUPER lækker...

Anmeld

30. september 2008

Susan1978

Jeg ville være egoistisk og bruge det hele på mig selv.

jeg trænger til nyt undertøj eller gå i h&m og købe et par jeans jeg har i forvejen bare et nummer mindre.. de andre er blevet for store og de er kun 2 mdr gamle. :-o

Susan

Anmeld

30. september 2008

Nadi

Jeg ville købe en lækker pæn bluse eller gå amok i the Body Shop :D Jeg kan ikke komme på noget jeg ville købe til Oliver for han har sgu det hele den knægt :P

-Nadia

Anmeld

30. september 2008

Juniors mor

Hvis ikke jeg var gravid ville jeg købe et par lækre nye mørke jeans til vinteren, eller et flot tørklæde til min vinterjakke, eller en ansigtsbehandling.

Nu er jeg jo gravid, så jeg ville nok købe en ansigtsbehandling eller en vinterjakke der har plads til maven! Hvis vi kunne sætte et 0 mere bagved ville der også være til et par lune vinterstøvler...

Til Julie ville jeg købe nogle duplo-klodser eller nogle flere Little People som hun elsker - eller et kaffestel! Tøj mangler hun ikke for tiden eftersom jeg gik lidt amok i USAs outletbutikker pga den lave dollar :$

Helle - der kommer i tanke om, at jeg rent faktisk har et gavekort til Matas på 300 8D

Anmeld

30. september 2008

Plysbjørnen

Jeg ville nok købe noget tøj til lillebror og til Laura... Men mest til Lillebror... Eller finde noget andet praktisk til ham...

Betina

Anmeld

30. september 2008

mor til en del

Uha jeg må som Smallie ty til at købe graviditetsbukser, mine gamle er total slidte.....hvor mange kender i der slider graviditetsbukser op;)....

Eller et par fornuftige sko. Jeg går stadig i sommersko, og venter på at det bliver koldt nok til mine fede duckfeet vinterstøvler.....det vil egentlig sige mine sandaler gik i stykker så jeg har faktisk kun mine glogs, og et par hade sko.:$

Ungerne skulle helt klart have duplo for alle pengene, det er det eneste legetøj som de leger med alle på engang.

Lisbeth

Anmeld

30. september 2008

Mikkelmusen

Uhhh jeg ville ta en tur i byen med en veninde, gerne noget god mad, en biotur og måske på disko senere på aftenen, hvis der da var flere penge tilbage :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.