Drengemave 36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

AnneBJ

Carinita skriver:

Hehe du får en lille sukkertrold!!

Og den der delle?? kan kun se en stor fin gravid mavse!

Har hørt at barnet kommer til at foretrække den mad man spiser mens man er gravid og mens man ammer, da de kan smage forskel på sødme mm af mælken og forstervandet.

Er det mon rigtigt?? Der er så mange ammestue historier og underlige ting som ikke har noget på sig

Mange tak!

Det har jeg også hørt, så jeg har oppet mig gevaldigt og spist ordentlig aftensmad hele ugen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

AnneBJ

Christine skriver:

Enig, smuk mave!

Mht barnevognsture i rask tempo og dybe knæbøjninger, det var præcis det jeg gjorde da jeg havde fået min søn og jeg smed de 25 (!!!!) kg i løbet af 3 måneder. Så det virker!! Man ser godt lidt dum ud når man tager laaaange dybe skridt samtidig med man skubber en barnevogn, men wow når jeg ser billeder fra den tid (jeg er gravid og fed nu igen) så var de lår og den bagdel altså i ret god form!
30-70 min. hver dag gør altså underværker. Ok og så power-amning.

Mange tak! Ih, det lyder sørme dejligt at barnevognsture er så effektive!!

Det glæder mig meget, så er der håb forude. Selvom jeg ikke har taget meget på, kan jeg godt mærke, at fx mavemuskler er en by i Rusland lige nu... 

Anmeld

25. februar 2011

Carinita

AnneBJ skriver:

Mange tak!

Det har jeg også hørt, så jeg har oppet mig gevaldigt og spist ordentlig aftensmad hele ugen....

Hehe

Bliver spændende at se om det passer hvad de siger!

Har dog en veninde, som spiste en ret meget sødt også under amningen, og det må siges at hendes er en SAND sukker/sødme gris!

Anmeld

25. februar 2011

AnneBJ

Carinita skriver:

Hehe

Bliver spændende at se om det passer hvad de siger!

Har dog en veninde, som spiste en ret meget sødt også under amningen, og det må siges at hendes er en SAND sukker/sødme gris!

Tihi, jamen han skal jo også bo herhjemme hos os.. Ej pjat, jeg tror man selv har en del indflydelse ud fra hvad man tilbyder dem de første år...

Anmeld

25. februar 2011

Laura25

Ih hvor er du fin Anne! Jeg havde slet ikke opdaget at der var nye mavefotos fra din side! Super flot og rund mavse!

Anmeld

25. februar 2011

AnneBJ

Laura25 skriver:

Ih hvor er du fin Anne! Jeg havde slet ikke opdaget at der var nye mavefotos fra din side! Super flot og rund mavse!

Tak Laura!

De er også ved at være "gamle" efterhånden... 37+0 imorgen - kan du forstå det?! Det kniber i hvert fald lidt her.. 

Anmeld

25. februar 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Tak Laura!

De er også ved at være "gamle" efterhånden... 37+0 imorgen - kan du forstå det?! Det kniber i hvert fald lidt her.. 

Både og... Det er helt vildt at det er lige om lidt! Det kan jo faktisk ske når som helst! På den anden side har jeg virkelig svært ved at forestille mig at jeg kan risikere at blive 5 uger MERE gravid end jeg er nu?! Det kan jo simpelthen IKKE lade sig gøre, hehe! Er du stadig ligeså tålmodig?

Anmeld

25. februar 2011

AnneBJ

Laura25 skriver:

Både og... Det er helt vildt at det er lige om lidt! Det kan jo faktisk ske når som helst! På den anden side har jeg virkelig svært ved at forestille mig at jeg kan risikere at blive 5 uger MERE gravid end jeg er nu?! Det kan jo simpelthen IKKE lade sig gøre, hehe! Er du stadig ligeså tålmodig?

Jeg kan sagtens følge tanken men ja, jeg er faktisk stadig tålmodig. Jeg har stadig følelsen af, at jeg overhovedet ikke har tid til at blive mor lige nu - eller endda nogensinde...  Tror bare jeg er nået til, at jeg skal føde, og have den lille fyr op til mig, før jeg fatter at han er her - at vi faktisk har fået en baby vi må tage med hjem og beholde!... 

Anmeld

25. februar 2011

Carinita

AnneBJ skriver:

Tihi, jamen han skal jo også bo herhjemme hos os.. Ej pjat, jeg tror man selv har en del indflydelse ud fra hvad man tilbyder dem de første år...

JA! Helt ENIG!

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Hvor er du fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.