Drengemave 36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.855 visninger
36 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

AnneBJ

Så er der nye billeder af babyhulen - dugfriske! Jeg er lidt træt af min mavedelle, som har hængt ved siden før graviditeten - den hænger bare lidt mere end den gjorde før, jeg skyder skylden på tyngdekraften!

Vægten siger +8 kg, og jeg har sådan set nogenlunde. Sover fint om natten, kan stadig tage både sko og strømper på uden kæmpe besvær, men kan dog godt mærke han fylder derinde og jeg bliver hurtigt træt i kroppen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Janni.

Smuk mavse 

Anmeld

19. februar 2011

Sofia

Hvor er du fin anne

Jeg har så lige taget 10 kg mere på end dig indtil videre....suuuk, hvordan bærer du dig ad???

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

Hvor er du fin anne

Jeg har så lige taget 10 kg mere på end dig indtil videre....suuuk, hvordan bærer du dig ad???

Haha nu skal du høre!

Jeg spiser meget sjældent almindelig, varm aftensmad, grøntsager og frugt.

Til gengæld lever jeg af slik, kage, pølsehorn, toastbrød, krydderboller, cherios og petit danone... ( det er måske her kilden til mavedellen faktisk skal findes?!! )

Jeg frygter meget, når jeg er nødt til at gå på "afvænning".... 

Anmeld

19. februar 2011

betiinsen

flot mavse

Anmeld

19. februar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Haha nu skal du høre!

Jeg spiser meget sjælden almindelig, varm aftensmad, grøntsager og frugt.

Til gengæld lever jeg af slik, kage, pølsehorn, toastbrød, krydderboller, cherios og petit danone... ( det er måske her kilden til mavedellen faktisk skal findes?!! )

Jeg frygter meget, når jeg er nødt til at gå på "afvænning".... 

Jeg spiser chokolade og slik dagen lang, og kan bare ikke lade være, men skal virkelig tage mig sammen, +18 kg, helt ærligt..

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Jeg spiser chokolade og slik dagen lang, og kan bare ikke lade være, men skal virkelig tage mig sammen, +18 kg, helt ærligt..

Som du kan se, er det jo ikke kun bestemt af det - heldigvis for mig vedkommende...!

Vi strammer op når drengebørnene () er kommet ud!

Anmeld

19. februar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Som du kan se, er det jo ikke kun bestemt af det - heldigvis for mig vedkommende...!

Vi strammer op når drengebørnene () er kommet ud!

ja - vi STRAMMER op, I'm with you!!!!

Anmeld

19. februar 2011

Multebær

Fin mave Anne den er har fået en rigtig smuk bue. Ihh hvor jeg glæder mig til at se resultatet.

Flot at du har holdt vægten. Jeg har smit 9 kg her en uge efter fødslen så tror godt du kan være tilbage til din startvægt hurtigt.....men man opdager så bare lige at musklerne er væk  eller det gjorde jeg ihvertfald  så jeg er med på stram op vognen med Sofia og dig 

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

Fin mave Anne den er har fået en rigtig smuk bue. Ihh hvor jeg glæder mig til at se resultatet.

Flot at du har holdt vægten. Jeg har smit 9 kg her en uge efter fødslen så tror godt du kan være tilbage til din startvægt hurtigt.....men man opdager så bare lige at musklerne er væk  eller det gjorde jeg ihvertfald  så jeg er med på stram op vognen med Sofia og dig 

Jeg glæder mig dælme også!!

Jeg kunne godt forestille mig, at selvom vægten hurtigt bliver "den gamle" igen, så hænger det hele lidt... (meget) - vi laver cyper-stram-op kursus, det bliver SÅ godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.