Drengemave 36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Jeg glæder mig dælme også!!

Jeg kunne godt forestille mig, at selvom vægten hurtigt bliver "den gamle" igen, så hænger det hele lidt... (meget) - vi laver cyper-stram-op kursus, det bliver SÅ godt!

Yes.

Min røv er blevet flad - det ser helt mærkeligt ud for den har altid været rundet af fedt men altså også muskler åbenbart - når musklerne er væk hænger fedtet bare ned i enden a ballerne  Ik så kønt kan jeg sige 

Glæder mig til vi skal starte stram op regime på baby.dk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Maria-s

SÅ fin mave Anne!

Jeg vil RIGTIG gerne være med på STRAM OP hold!! Jeg har fra i dag besluttet mig at jeg ikke vil stige mere op på den vægt! Jeg vil i hvert fald prøve at lade være for jeg bliver sgu lidt ked af det hver gang (siger jeg mens jeg sidder og spiser min last lige PT: 3-farvet is). Men ja vægten sagde i middags +19 kg!

Her er der jo endelig blevet solgt hus så enten i April engang eller senest 1. Maj der regner vi stærkt med at addressen hedder Ry eller Århus omegn

Vi skal totalt ud og gå barnevognsture med dybe knæbøj og rask tempo! Og ja måske vi kunne lave et ugentligt møde når det bliver forsommer og vi er "kommet os" over fødslen, til at ta løbeture?

Anmeld

19. februar 2011

CamillaSoefelt

Så fin du er...

Anmeld

19. februar 2011

Najsen86

så fin mavse

Anmeld

20. februar 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

SÅ fin mave Anne!

Jeg vil RIGTIG gerne være med på STRAM OP hold!! Jeg har fra i dag besluttet mig at jeg ikke vil stige mere op på den vægt! Jeg vil i hvert fald prøve at lade være for jeg bliver sgu lidt ked af det hver gang (siger jeg mens jeg sidder og spiser min last lige PT: 3-farvet is). Men ja vægten sagde i middags +19 kg!

Her er der jo endelig blevet solgt hus så enten i April engang eller senest 1. Maj der regner vi stærkt med at addressen hedder Ry eller Århus omegn

Vi skal totalt ud og gå barnevognsture med dybe knæbøj og rask tempo! Og ja måske vi kunne lave et ugentligt møde når det bliver forsommer og vi er "kommet os" over fødslen, til at ta løbeture?

Fin ide at stoppe med vægten... Hvad skal det også til for, du kan hverken gøre fra eller til jo

Åh mine knæ kan desværre ikke holde til at løbe, og det bliver også lidt af en mission hvis jeg skal til Århus ugentligt, for at kunne hive mig op til at dyrke noget motion! Vi må nøjes med cyperhold...

Anmeld

20. februar 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Fin ide at stoppe med vægten... Hvad skal det også til for, du kan hverken gøre fra eller til jo

Åh mine knæ kan desværre ikke holde til at løbe, og det bliver også lidt af en mission hvis jeg skal til Århus ugentligt, for at kunne hive mig op til at dyrke noget motion! Vi må nøjes med cyperhold...

Hehe ja hvad SKAL vi dog med en vægt når vi alligevel er så tætte på at "poppe"?? JEg har i hvert fald lige nydt en kop kaffe med tilhørerende kage efter en kold gåtur

Jamen Anne hvor er det nu du bor da? Jeg troede nemlig det var Århus   MEn ja cyperhold kan også sagtens gå! Vi kan jo stadig holde hinanden i ørerne, ja hvem ved måske vi ligefrem kan pace hinanden til at yde lidt ekstra! Man kunne lave sådan en puljeting hvor man optjener point efter hvad man får lavet af motion og så når man har nået en vis mængde point eller tabt x-vægt, så var der en lille symbolsk præmie? Hmmm den vil jeg lige gruble lidt over og høre om der er nogen der er med på i vores "MG"

Anmeld

20. februar 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Hehe ja hvad SKAL vi dog med en vægt når vi alligevel er så tætte på at "poppe"?? JEg har i hvert fald lige nydt en kop kaffe med tilhørerende kage efter en kold gåtur

Jamen Anne hvor er det nu du bor da? Jeg troede nemlig det var Århus   MEn ja cyperhold kan også sagtens gå! Vi kan jo stadig holde hinanden i ørerne, ja hvem ved måske vi ligefrem kan pace hinanden til at yde lidt ekstra! Man kunne lave sådan en puljeting hvor man optjener point efter hvad man får lavet af motion og så når man har nået en vis mængde point eller tabt x-vægt, så var der en lille symbolsk præmie? Hmmm den vil jeg lige gruble lidt over og høre om der er nogen der er med på i vores "MG"

Jeg bor i Kolding Men både Ditte, Mette og Sofia bor i Århus...

Hm, lyder som en sjov ide med point.. 

Anmeld

24. februar 2011

Carinita

AnneBJ skriver:

Haha nu skal du høre!

Jeg spiser meget sjældent almindelig, varm aftensmad, grøntsager og frugt.

Til gengæld lever jeg af slik, kage, pølsehorn, toastbrød, krydderboller, cherios og petit danone... ( det er måske her kilden til mavedellen faktisk skal findes?!! )

Jeg frygter meget, når jeg er nødt til at gå på "afvænning".... 

Hehe du får en lille sukkertrold!!

Og den der delle?? kan kun se en stor fin gravid mavse!

Har hørt at barnet kommer til at foretrække den mad man spiser mens man er gravid og mens man ammer, da de kan smage forskel på sødme mm af mælken og forstervandet.

Er det mon rigtigt?? Der er så mange ammestue historier og underlige ting som ikke har noget på sig

Anmeld

24. februar 2011

Carinita

Multebær skriver:

Yes.

Min røv er blevet flad - det ser helt mærkeligt ud for den har altid været rundet af fedt men altså også muskler åbenbart - når musklerne er væk hænger fedtet bare ned i enden a ballerne  Ik så kønt kan jeg sige 

Glæder mig til vi skal starte stram op regime på baby.dk 

Vil gerne være med på dén vogn!!  Dog mest i håb om at få lidt muskel tilbage/bygge dem op, synes alt min ekstra polstring (den meget lillesmule jeg havde er forsvundet til lillepigen!!?)

Ingen rumpe eller lår længere.. dog heldigvis lidt bredere hofter! yay!

Håber ikke der forsvinder ENDNU MERE når/hvis jeg ammer..

Anmeld

25. februar 2011

Christine

Maria-s skriver:

SÅ fin mave Anne!

Enig, smuk mave!

Mht barnevognsture i rask tempo og dybe knæbøjninger, det var præcis det jeg gjorde da jeg havde fået min søn og jeg smed de 25 (!!!!) kg i løbet af 3 måneder. Så det virker!! Man ser godt lidt dum ud når man tager laaaange dybe skridt samtidig med man skubber en barnevogn, men wow når jeg ser billeder fra den tid (jeg er gravid og fed nu igen) så var de lår og den bagdel altså i ret god form!
30-70 min. hver dag gør altså underværker. Ok og så power-amning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.